ik ben van plan om no toil filter olie en de reiniger is te probeeren maar hier in Belgie vind ik geen winel waar ze het verkopen k.
kan er iemand mij aderssen bezorgen weer ik het kan krijgen eventueel in nederland kort bij de grens en wat is de prijs van die spullen +-
filters en olie
Moderator: ghulst
Huski,
als ik me niet vergis ben jij uit de buurt van Herentals of Kortenaken.
DSM Alken heeft NOTOIL produkten
Ook is NOTOIL altijd wel te vinden op motorcross- en andere off-road aktiviteiten bij de ambulante verkopers terplekke.
Jo
als ik me niet vergis ben jij uit de buurt van Herentals of Kortenaken.
DSM Alken heeft NOTOIL produkten
Ook is NOTOIL altijd wel te vinden op motorcross- en andere off-road aktiviteiten bij de ambulante verkopers terplekke.
Jo
zijn de no toil produkten een door braak of is het het zelfde
je hoort er niets wil dat zeggen dat het rommel is
je hoort er niets wil dat zeggen dat het rommel is
-
- Site Admin
- Contacteer:
Ik gebruik het al een paar jaar en het bevalt me goed.
Het inolieen is evenveel werk als normaal, maar de grap zit 'm in het schoonmaken.
8 filters tegelijk in een halve emmer warm water met no-toil poeder, en in 2 minuten is de boel schoon (ook je handen).
Freek
Het inolieen is evenveel werk als normaal, maar de grap zit 'm in het schoonmaken.
8 filters tegelijk in een halve emmer warm water met no-toil poeder, en in 2 minuten is de boel schoon (ook je handen).
Freek
ik heb net naar DSM Alken gebeld .een setje (2x0.75l met tub vet) koster 27.27euro.
bij www.crsshop.nl zie ik het zelfde pakketje voor 13euro is het nergens anders aan deze prijs te krijgen
bij www.crsshop.nl zie ik het zelfde pakketje voor 13euro is het nergens anders aan deze prijs te krijgen
Huslie01, hier Huskie.
Als je langs komt mag je wel wat van mij gebruiken. Ik heb zo'n 5 liter fles gekocht en kan dus wel wat missen.
Omgeving Amsterdam, kun je meteen eens in het havengebied(zolang het er nog ligt, ploegen we het om)crossen/offroaden.
Howdoe
Als je langs komt mag je wel wat van mij gebruiken. Ik heb zo'n 5 liter fles gekocht en kan dus wel wat missen.
Omgeving Amsterdam, kun je meteen eens in het havengebied(zolang het er nog ligt, ploegen we het om)crossen/offroaden.
Howdoe
-
- Site Admin
- Contacteer:
hoeveel poeder je moet gebruiken staat wel op de bus.
zover ik weet is het niet in een spuitbus te krijgen, maar de diepvrieszak- methode werkt perfekt.
zover ik weet is het niet in een spuitbus te krijgen, maar de diepvrieszak- methode werkt perfekt.
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.