Big is binnen

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
de antrapper

8)
Hallo allemaal,
Ik leest dat er de nodige Biggen verdwijnen, ik wil graag melden dat er ook weer bij komen, sinds zaterdag ben ik eigenaar van een 1993 800s asielzoeker uit duitsland, denk ik.Dus eigenlijk is het een "Sau".
Na 4 jaar XR en 2 jaar KLR was ik toe aan iets meer motor, en dan toch nog betaalbaar. Ik denk dat de Big is, heb er pas een paar honder km opzitten, en voel dat er nog wel wat aan moet worden veranderd, zoals de voor veren, deze zakken wel erg ver door, en het "kuipje", heeft de vorige eigenaar ingekort, moet een hogere versie op denk ik.
Gelezen van de zeer geslaagde dag in Mei jl, hoop ik dat komend jaar weer zoiets in de pen zit, kan ik alle ellende verhalen aan horen wat me nog te wachten staat, dit natuurlijk onder het genot van een biertje.

Hans Dortland
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
MuddyWater

Dat is me ook wat ...... heb ik hem van de hand gedaan komt er in mijn eigen woonplaats een trotse eigenaar bij. Veel plezier met je Big Hans (een populaire naam onder Big liefhebbers)

groet,

Martijn
de antrapper

8)
Het ding is zwart, en rijd dagelijks ri NW Milligen.
Gr Hans
de antrapper

8)
Even een vraagje, ik heb het ding nu 6 dagen ik ben er deze hele week mee naar het werk gereden, en elke dag pist het van de regen.
Heeft dat iets met deze motor te maken :?
of is dit toeval?
Gr Hans
BIG88

hey Hans

welkom in BIG Nederland
ga je voor straatbanden of ook nopjes op deze fiets ?

antrappen is er nu niet meer bij :wink:
have BIG fun

D.F.M.T.
Plaats reactie