inderdaad dat is het spijtige,maar als gas gas en ktm,husqvarna die emisie normen kunnen halen moet yamaha dit ook wel kunnen... volgens mij gaan ze vroeg of laat wel een modelletje uitvinden. met deze bak ergens half jaartje rondrijden en dan ergens deze papieren overzetten op een alu kader,samen met lichtbobine en alles. dan zijn we terug zoet voor een jaartje en dan zien we wel verder... want de wr450 vind ik ook enorm knap hoor... maar nu voor de moment vind ik hem zo lomp... kan er niets aan doen misschien dat de alu versie me beter zal liggen.
greetz
dilemma....
Moderator: ghulst
Heb onlangs ook met de WR450 gereden (model 2003 of 2004). Die bak wil precies alleen maar rechtuit! (t.o.v. mijn WR250 dan).
De eigenaar had ervoor een 450 KTM en hij vertelde me dat zijn KTM 450 hetzelfde reed als de WR250.......
Ik weet niet hoe het met de nieuwe 450 jammies zit, maar op dat vlak zat ktm enkele jaren geleden een pak voor!
Enige nadeel van een 2T vind ik de actieradius! Maar dat is makkelijk op te lossen met een grotere tank, nietwaar. Volgende wordt echt wel een 200/250 of 300 EXC. Eerder de 300 voor de magic button
Maar de WR 250 leert me op dit moment beter rijden! Mijn bochtensnelheid moet nog een pak omhoog en met een 450 zou ik dit niet merken, gewoon de gas open en het gat is gedicht!
De eigenaar had ervoor een 450 KTM en hij vertelde me dat zijn KTM 450 hetzelfde reed als de WR250.......
Ik weet niet hoe het met de nieuwe 450 jammies zit, maar op dat vlak zat ktm enkele jaren geleden een pak voor!
Enige nadeel van een 2T vind ik de actieradius! Maar dat is makkelijk op te lossen met een grotere tank, nietwaar. Volgende wordt echt wel een 200/250 of 300 EXC. Eerder de 300 voor de magic button
Maar de WR 250 leert me op dit moment beter rijden! Mijn bochtensnelheid moet nog een pak omhoog en met een 450 zou ik dit niet merken, gewoon de gas open en het gat is gedicht!
wel rij nu al ergens een maand of 3met een YZ250 2T en moet zeggen dat het mij enorm bevalt... voldoet aan men eisen binnen enkele maanden een alu versie kopen en deze papieren overzetten... geen andere mogelijkheidpHreaC schreef:Al wat meer nieuws ivm die yz250 die je wou homologeren? Ben namelijk ook in die richting aan het rondkijken...
grtz,
pHreaC
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
-
- Berichten: 218
- Lid geworden op: wo jul 26, 2006 21:05
- Locatie: Haaltert
he Klx300R,
ga je zondag rijden in Ternat?
Ik heb wel eens zin om te gaan rijden. Zou kunnen dat er nog twee meegaan rijden.
Laat je nog iets weten
Josken
ga je zondag rijden in Ternat?
Ik heb wel eens zin om te gaan rijden. Zou kunnen dat er nog twee meegaan rijden.
Laat je nog iets weten
Josken
En wat heb je uiteindelijk moeten doen om de yz gehomologeerd te krijgen? Ik neem aan dat die dan volledig gekeurd moet worden: lichten, pinkers, spiegel, remtest, geluidstest...of heb je het via een omweggetje in orde gekregen?
grtz,
pHreaC
grtz,
pHreaC
wheeling_jo schreef:he Klx300R,
ga je zondag rijden in Ternat?
Ik heb wel eens zin om te gaan rijden. Zou kunnen dat er nog twee meegaan rijden.
Laat je nog iets weten
Josken
eeej josken,we gaan natuurlijk bollen laat iets weten hoe we afspreken...
@ phreac de yz250 die iik kunnen kopen heb was al op papieren gezet... in 2002 ging het nog allemaal veel simpeler om te homologeren serienummer binnendoen bij dieteren en enkele dagen later had je een gelijkvormigheidsattest.
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
pHreac, wed dat je eea te weten kunt komen bij jos van Vugt in eindhoven
dit is voor zover ik weet een van de weinigen die altijd kentekens en keuren etc heeft kunnen verzorgen
heeft ook de yz426 die ik gehad heb omgebouwd en laten keuren
dit is voor zover ik weet een van de weinigen die altijd kentekens en keuren etc heeft kunnen verzorgen
heeft ook de yz426 die ik gehad heb omgebouwd en laten keuren