ik heb al eens van die zwarte stofkousen gezien aan de voorvork
weet iemand van welk merk het is of waar men dat kan kopen?
gezien bij een enduro WR450F 2006
Stofkousen voorvork
Moderator: ghulst
Acerbis heeft ze, en KTM ook.
Wel de lange versie nemen, de korte beschermen ongeveer net zoveel als een minirokje tegen blaasontsteking
Hannamax had er laatst nog een setje liggen (Treurootje of tweeëntwintig).
Wel de lange versie nemen, de korte beschermen ongeveer net zoveel als een minirokje tegen blaasontsteking
![Idee/Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Lachen/Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Hannamax had er laatst nog een setje liggen (Treurootje of tweeëntwintig).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
he sjokske aan het spieken bij het verkeerde merk? ![Heel kwaadaardig/Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Heel kwaadaardig/Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Never ever, dan nog liever een zweedse KTM
Zag ze laatst in de Moto Verte bij de originele KTM-parts.
Enne, uiteraard heb ik ze van Acerbis
(= ook italiaans, dus ..........)
![Heel kwaadaardig/Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Zag ze laatst in de Moto Verte bij de originele KTM-parts.
Enne, uiteraard heb ik ze van Acerbis
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
[quote="
Wel de lange versie nemen, de korte beschermen ongeveer net zoveel als een minirokje tegen blaasontsteking quote]
Ja, en neen .
Heb ook al vorkbenen gezien die volledig geoxideerd zijn omdat die lange kousen het water ophouden. En dan ben je verder van huis dat met een lekkende oliekeerring.
Die korte kousjes zijn nog zo gek niet, werken als een préfilter, voor de stofkappen.
Xander
Wel de lange versie nemen, de korte beschermen ongeveer net zoveel als een minirokje tegen blaasontsteking quote]
Ja, en neen .
Heb ook al vorkbenen gezien die volledig geoxideerd zijn omdat die lange kousen het water ophouden. En dan ben je verder van huis dat met een lekkende oliekeerring.
Die korte kousjes zijn nog zo gek niet, werken als een préfilter, voor de stofkappen.
Xander
Laatst gewijzigd door xander op vr dec 01, 2006 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Rijden, nu, en waar het nog kan!
Geocceerd? Wat is occeren? Of was het geoxideerd?xander schreef:Heb ook al vorkbenen gezien die volledig geocceerd zijn omdat die lange kousen het water ophouden. En dan ben je verder van huis dat met een lekkende oliekeerring.
![Vraagteken/Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Beter een slecht karakter dan geen karakter
-
- Contacteer:
Anodiseren is een elektrolytisch oxydatieproces, waarbij de oppervlaktelaag van het metaal wordt omgezet in een deklaag, meestal een oxyde, met beschermende, decoratieve of functionele eigenschappen (ISO 2080). Het anodiseren wordt ook wel eloxeren genoemd.
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Heb nu de lange versie, had eerst de korte versie.
Verschil is duidelijk merkbaar als je een keer in de Ardennen of elders met klei-/leemachtige ondergrond gaat rijden![Idee/Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Hier te zien : http://www.acerbis.it/moto/index.php?mo ... 418&cat=18
Verschil is duidelijk merkbaar als je een keer in de Ardennen of elders met klei-/leemachtige ondergrond gaat rijden
![Idee/Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Hier te zien : http://www.acerbis.it/moto/index.php?mo ... 418&cat=18
Op zich allemaal zeer interessant. Weet je ook wat geocceerd betekent?Rudy schreef:Anodiseren is een elektrolytisch oxydatieproces, waarbij de oppervlaktelaag van het metaal wordt omgezet in een deklaag, meestal een oxyde, met beschermende, decoratieve of functionele eigenschappen (ISO 2080). Het anodiseren wordt ook wel eloxeren genoemd.
-
- Contacteer:
Ken het woord niet, denk dat anodiseren bedoeld werd
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Ik denk dat er "geoxydeerd" bedoeld wordt. En als het gaat om binnenpoten van een voorvork (die meestal van verchroomd staal zijn) bedoelt hij waarschijnlijk "verroest".
De binnenpoten waren dus zeg maar verrroest omdat de vorkkousen vocht vast hielden.
Zoiets. Geloof ik.
De binnenpoten waren dus zeg maar verrroest omdat de vorkkousen vocht vast hielden.
Zoiets. Geloof ik.
Zoals ik al zei, geoxideerdMax_Kool schreef:Ik denk dat er "geoxydeerd" bedoeld wordt. En als het gaat om binnenpoten van een voorvork (die meestal van verchroomd staal zijn) bedoelt hij waarschijnlijk "verroest".
Zoiets. Geloof ik.
![Vrolijk/Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
(ik heb iets met spelling, sorry
![Verward/Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)