Achterspatbord

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Gesloten
Bavert

Hey

Aangezien ik nergens antwoord op mijn vraag kan vinden wil ik deze hier (nog) eens stellen in de hoop dat iemand raad weet:

Ik heb een KTM 250 sx van 1994 en wil er een nieuw achterspatbord opsteken. Ik heb al eens rondgebeld maar blijkbaar passen de (losse) achterspatborden van modellen van +- 2000 er niet op. Weet er iemand mss welk spatbord hier wel op past? (iemand met zelfde moto als ik of ...)

Alvast bedankt

Mvg
Fox-kid
Contacteer:

Die van '94 zou moeten passen! Verkrijgbaar bij de KTM dealer.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Bavert

Fox-kid schreef:Die van '94 zou moeten passen! Verkrijgbaar bij de KTM dealer.
Die gaat idd passen, maar vind die niet zo mooi omdat die er zo groot en lomp uitziet. Daarom dat ik op zoek ben naar een "nieuwer" die er wat beter uitziet :wink:
Jo VdB

Ik sluit hierbij dit topic, want dit is al de derde (of meer) keer dat je achter die plastics van je oude moto vraagt :evil:

Uiteindelijk wil je van je oude moto een "nieuwe" maken, dus puur voor de looks. Daar is op zich niks op tegen, maar intussen heb je al de oplossingen al gekregen, gaande van 'originele plastics ' (die jij dus lelijk vindt) , tot Ufo-plastics tot ....

Stop met dit gezeur en geklaag, en ga rijden :!:

Als je wil dat je oude moto er als een 2000 uit ziet, verkoop dan je moto en koop een 2000-model :wink:

Jo VdB
Gesloten