weer lekker gereden in hengelo.
de bagger viel egt mee had het veel erger verwacht.
ik heb er lekker 2 rondjes gereden.
nu het minder leuke werk schoonmaken van de motor maarja
dat hoord erbij.
Hengelo 26 november
Moderator: ghulst
Helaas voor oossie heeft hij in Hengelo in de tweede ronde die hij reed zijn linker onderbeen gebrokenoossie schreef:Alles staat klaar
Formuliertjes alweer ingevuld
Mengsmering in de jerrycan
Gadver ik ben echt voorbereid
Kan niet wachten
Van deze kant wens ik hem van harte beterschap.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ook weer fijn gereden in Hengelo en de route van 42 KM was perfect.
Volgens mij was dit de mooiste KNMV rit die ik tot op heden gereden heb.
3 rondes gereden en de derde ronde heb ik zo'n half uur bij oossie gestaan om hem wat te steunen met zijn gebroken been.
Jammer dat zoiets dan weer gebeurd maar het is en blijft een risico sport.
Volgens mij was dit de mooiste KNMV rit die ik tot op heden gereden heb.
3 rondes gereden en de derde ronde heb ik zo'n half uur bij oossie gestaan om hem wat te steunen met zijn gebroken been.
Jammer dat zoiets dan weer gebeurd maar het is en blijft een risico sport.
-
allereerst beterschap aan oosie!!!
heb vandaag gebaald!!
zo'n mooi weer, mooie baan (route),
en dan thuis blijven met een motor met bakschade
baal er wel van,
maar nu mooi de tijd om alles in alle rust schoon te maken
los te draaien en te repareren waar nodig!!
hoor wel dat het een mooie rit was,
dus nog eens extra balen
't ja, volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn!!
groet'n Marco
heb vandaag gebaald!!
zo'n mooi weer, mooie baan (route),
en dan thuis blijven met een motor met bakschade
baal er wel van,
maar nu mooi de tijd om alles in alle rust schoon te maken
los te draaien en te repareren waar nodig!!
hoor wel dat het een mooie rit was,
dus nog eens extra balen
't ja, volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn!!
groet'n Marco
-
- Contacteer:
da's mooi k.t voor oossie, Van harte beterschap joh. Ik hoop dat je snel hersteld, kunnen we weer een bakkie drinken bij Boksmotyre.
..............................................................
Heb zelf wel lekker gereden, maar standaard vering mag aangepast worden.
Hij was een beetje onrustig zullen we maar zeggen.
Afijn mixed feelings
..............................................................
Heb zelf wel lekker gereden, maar standaard vering mag aangepast worden.
Hij was een beetje onrustig zullen we maar zeggen.
Afijn mixed feelings
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
-
Beterschap Oosie! Jammer van de smet op deze, voor de rest erg mooie, dag. Ik heb lekker gereden vandaag. Wat een verschil met die ellende van vorige week. De bodemtoestand was echt perfect. Ik kon haast niet geloven hoe droog het alweer was.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Vandaag de dag dat alles op zijn plaats viel.
Schildertje zie ik rijden met zijn mooie gele bus, verrek ken ik hem van de bandenzaak waar we altijd komen. Lekker gekeuveld en de mooie GasGas bewondert.
Eerste rondje met Adje,Klaas en Arco op gereden. Mijn 2de rit dus vooraan beginnen en daarna telkens ingehaald worden door Adje en Klaas en afentoe Arco.
Op een gegeven moment zat ik stuk. maar was nog een klein stukkie naar de auto.Daar broodje gepakt en waterdrinken benzine tanken en na een halfuur lekker herstelt dus begonnen met 2de rondje. Zit lekker in mijn ritme. Wel 2 keer gestopt om effe water te drinken.
6 km voor het eind, vanuit het bos zie ik groepje voor me stuntelen. Diepe sporen dus gas erop en gaaaaaaann
Ben wat sneller bij het groepje en moet afremmen omdat er geen kans is om er voorbij te gaan.
Op dat moment van inhouden pakt voorwiel grip (Geen tractie dus geen liftend voorwiel) en slaat een spoor over en klabam krak lig nog niet op de grond en voel al dat het mis is F*ck
Er rijden nog enkele langs me gereden (F*ckers denk ik nog, krijg een spray over me van modder jemig man)
Direct komt Erik uit Doetichem langs stopt onmiddelijk met zijn maat en helpt en dwingt de overige voor gepaste snelheid lig nl nog op parcour.
Daarna Poos gewacht op ambu (verkeerde straat doorgekregen, dus geen commentaar hierop)
In het ziekenhuis met aardige verpleegsters wordt duidelijk dat ik links een spirale breuk heb in het scheenbeen. Het staat goed dus geen operatie.
Nog een tip: Röntgenfoto's kunnen door de laars gemaakt worden!
Uittrekken van de laars viel mee, gipsen was erger gek genoeg.
Hierbij dank naar Erik en zijn Maat,SUPER
Klaas,Arco,Adje ook bedankt voor het verzorgen van mijn spullen.
Organisatie was trouwens super, EHBO snel ter plaatse en met een 4X4 van het maïsveld gehaald tot Ambu. Hier betalen we dus ook voor mensen!
Schildertje zie ik rijden met zijn mooie gele bus, verrek ken ik hem van de bandenzaak waar we altijd komen. Lekker gekeuveld en de mooie GasGas bewondert.
Eerste rondje met Adje,Klaas en Arco op gereden. Mijn 2de rit dus vooraan beginnen en daarna telkens ingehaald worden door Adje en Klaas en afentoe Arco.
Op een gegeven moment zat ik stuk. maar was nog een klein stukkie naar de auto.Daar broodje gepakt en waterdrinken benzine tanken en na een halfuur lekker herstelt dus begonnen met 2de rondje. Zit lekker in mijn ritme. Wel 2 keer gestopt om effe water te drinken.
6 km voor het eind, vanuit het bos zie ik groepje voor me stuntelen. Diepe sporen dus gas erop en gaaaaaaann
Ben wat sneller bij het groepje en moet afremmen omdat er geen kans is om er voorbij te gaan.
Op dat moment van inhouden pakt voorwiel grip (Geen tractie dus geen liftend voorwiel) en slaat een spoor over en klabam krak lig nog niet op de grond en voel al dat het mis is F*ck
Er rijden nog enkele langs me gereden (F*ckers denk ik nog, krijg een spray over me van modder jemig man)
Direct komt Erik uit Doetichem langs stopt onmiddelijk met zijn maat en helpt en dwingt de overige voor gepaste snelheid lig nl nog op parcour.
Daarna Poos gewacht op ambu (verkeerde straat doorgekregen, dus geen commentaar hierop)
In het ziekenhuis met aardige verpleegsters wordt duidelijk dat ik links een spirale breuk heb in het scheenbeen. Het staat goed dus geen operatie.
Nog een tip: Röntgenfoto's kunnen door de laars gemaakt worden!
Uittrekken van de laars viel mee, gipsen was erger gek genoeg.
Hierbij dank naar Erik en zijn Maat,SUPER
Klaas,Arco,Adje ook bedankt voor het verzorgen van mijn spullen.
Organisatie was trouwens super, EHBO snel ter plaatse en met een 4X4 van het maïsveld gehaald tot Ambu. Hier betalen we dus ook voor mensen!
-
Tja ,André life sucks, af en toe. Beterschap en daarna weer veel rijden.Seizoen zit er nu toch op.
Vandaag heerlijk gereden. Twee rondjes met Speedphreax in mijn nek. Kom hem niet kwijt raken.
Ad mijn teller gaf maar 37 km aan. Zo motor klaar maken voor de kampioensrit en dan nog eenmaal gassen.
Trouwens dit is de mooiste offroadrit van het seizoen,geld ook voor de enduro van Zelhem. Nu snap ik waarom Normaal noch steeds over het "Hengelse zand"zingt.
Vandaag heerlijk gereden. Twee rondjes met Speedphreax in mijn nek. Kom hem niet kwijt raken.
Ad mijn teller gaf maar 37 km aan. Zo motor klaar maken voor de kampioensrit en dan nog eenmaal gassen.
Trouwens dit is de mooiste offroadrit van het seizoen,geld ook voor de enduro van Zelhem. Nu snap ik waarom Normaal noch steeds over het "Hengelse zand"zingt.
Oossie beterschap.
En ook nog mazzel gehad : je laars niet kapot geknipt
Btw wees blij dat je niets aan je vingers hebt , nu kun je tenminste hier nog reageren
En ook nog mazzel gehad : je laars niet kapot geknipt
Btw wees blij dat je niets aan je vingers hebt , nu kun je tenminste hier nog reageren
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
Bagger Ik heb nergens bagger gezien Het was echt een fantastische offroad rit met voor voor mij veel nostalgische gevoelens, vooral toen ik weer door de Sahara op het Hengelse Zand reed. Voor het eerst op het Hengelse Zand gecrosst in de zestiger jaren en daarna heb ik in de zeventiger nog diverse KNMV crossen gereden op het Hengelse Zand.gixxer88 schreef:de bagger viel egt mee had het veel erger verwacht.
-
Zo het is nu tien uur,hebben ze je uit de molen gegooid.
Oossie beterschap gewenst! Ik kwam op mijn laatste controleronde net aanrijden toen jij werd weggevoerd. Domme pech. Naar wat ik nu weet is er verder niets schokkends gebeurt, behalve een van de marshalls die zijn knie verdraaid heeft en wat kniebanden ingescheurd heeft.
Ik ben net voor 2 uur de 4e keer rond gegaan, route was behoorlijk stuk gereden maar goed te doen.
Onwaarschijnlijk na al de regen was het gebrek aan modder op de route.
In totaal ongeveer 775 deelnemers hebben deze rit gereden die naar mijn onbescheiden mening tot de mooiste van Nederland mag worden gerekend.
Ik ben net voor 2 uur de 4e keer rond gegaan, route was behoorlijk stuk gereden maar goed te doen.
Onwaarschijnlijk na al de regen was het gebrek aan modder op de route.
In totaal ongeveer 775 deelnemers hebben deze rit gereden die naar mijn onbescheiden mening tot de mooiste van Nederland mag worden gerekend.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
-
En de tweede helft van die ronde ook met mij!oossie schreef:Eerste rondje met Adje,Klaas en Arco op gereden.
-
Was inderdaad leuk rijden omdat we vrijwel even snel waren. Sommige stukken was ik sneller en andere stukken jij weer. Het laatste stuk van het tweede rondje was ik je trouwens volgens mij wel kwijt. Het stuur klapte een keer goed uit mijn handen dus toen ben ik even snel gestopt om weer wat bloed in mijn onderarmen te laten lopen.Houten Klaas schreef:Vandaag heerlijk gereden. Twee rondjes met Speedphreax in mijn nek. Kom hem niet kwijt raken.
Redski: Hulde aan de organisatie voor deze rit. Het was zeker een mooie, afwisselende route met ook nog wel wat technische uitdagingen.
Huh was jij diegene met de camelbag op de rug? Voor mij was je een onbekende op dat moment anders had je geen camelbag meer gehadspeedphreax schreef:En de tweede helft van die ronde ook met mij!oossie schreef:Eerste rondje met Adje,Klaas en Arco op gereden.
Dat hebben jullie perfect voor mekaar in Hengelo. Kun jij de dame van EHBO bedanken die bij me was de hele tijd.Redski schreef:Oossie beterschap gewenst! Ik kwam op mijn laatste controleronde net aanrijden toen jij werd weggevoerd.
Op juiste moment de juiste zaken zeggen enzo
Oossie , ben je meteen weer naar huis gemogen ?
Heb je toch nog een geluk bij een ongeluk dat je geen operatie nodig hebt om te herstellen.
Hoelang moet je in het gips blijven ?
Heb je toch nog een geluk bij een ongeluk dat je geen operatie nodig hebt om te herstellen.
Beterschap voor de geblesseerden! Zelf heb ik op de bank gelegen met griep en plakkend longvlies; nog uit Handel, verdomme. Viel me echt zwaar want ik ken Hengelo en ook 't zand. Super rit en super volk daar in de achterhoek!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
adje schreef:Oossie , ben je meteen weer naar huis gemogen ?
Ad ik mocht inderdaad onmiddellijk naar huis. De breuk zit mooi voorelkaar en heb de foto's op CD je ziet zo mooi de laars zitten.
6 weken en dan ben ik ervan af. Definitief weet ik dat pas na controle vrijdag maar ga er vanuit dat het 6 weken is.
Dank voor jullie complimenten. Bescheidenheid gebiedt mij te zeggen dat ik alleen Zondag als motorofficial heb gereden. Het enorme werk van voorbereiden en uitzetten is door de inzet van vele anderen gedaan, ik had daar geen enkel aandeel in.
Bijzonder bedankt is Kees Koolen, enduroman in hart en nieren die landgoed "'t zand" gekocht heeft en zodoende zowel onze off-road rit alswel een gedeelte van de enduro van Zelhem toestaat.
Tot volgend jaar
Bijzonder bedankt is Kees Koolen, enduroman in hart en nieren die landgoed "'t zand" gekocht heeft en zodoende zowel onze off-road rit alswel een gedeelte van de enduro van Zelhem toestaat.
Tot volgend jaar
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
-
Iemand heeft het gewoon gekocht om zodoende onze hobby veilig te stellen? Goede zaak! Kunnen we aandelen Kees Koolen kopen?Redski schreef:Dank voor jullie complimenten. Bescheidenheid gebiedt mij te zeggen dat ik alleen Zondag als motorofficial heb gereden. Het enorme werk van voorbereiden en uitzetten is door de inzet van vele anderen gedaan, ik had daar geen enkel aandeel in.
Tot volgend jaar
Allereerst beterschap Oossie !Redski schreef:Dank voor jullie complimenten. Bescheidenheid gebiedt mij te zeggen dat ik alleen Zondag als motorofficial heb gereden. Het enorme werk van voorbereiden en uitzetten is door de inzet van vele anderen gedaan, ik had daar geen enkel aandeel in.
Tot volgend jaar
Ik heb 'm voorbij laten gaan. Heb m'n seizoen in Handel ff afgesloten (onderbroken) om m'n knietjes wat rust te gunnen. Die hebben teveel diepe knippen gezien van de zomer zeggen ze.
Bovendien moet ik geloof ik eens naar mijn onstekingsspoel kijken en er staat van de winter nog een badkamertje op het programma. Ach.. Van maart tot november toch geen week overgeslagen...
Ik begrijp dat er ook vrijwillegers meeposten hier die dit soort mooie ritten mogelijk maken. Hartelijk dank!
Erg mooie rit, perfekt georganiseerd, van ruime inschrijftafel tot vlaggers bij oversteek plaatsen, geweldig!
Ik heb helaas ook verschillende zien liggen. (beterschap oossie)
na dat blubber plateau, in het begin, werd ook iemand uit de sloot getrokken.
Erg mooie rit, perfekt georganiseerd, van ruime inschrijftafel tot vlaggers bij oversteek plaatsen, geweldig!
Ik heb helaas ook verschillende zien liggen. (beterschap oossie)
na dat blubber plateau, in het begin, werd ook iemand uit de sloot getrokken.
-
Redski en kornuiten mijn dank, het was de mooiste dit jaar met vlag en wimpel.