Hey
Ik heb sinds enkele weken een KTM sx250 van 1994 en die wil ik nu graag herspuiten. Enige probleem is dat ik een (soort) verf zoek die er ook daadwerkelijk opblijft.
Ik heb al gemerkt dat de meeste soorten verf er al afgaan nadat ik hem 10 keer had afgespoten met de hogedrukreiniger.
Heeft er iemand suggesties voor goede verf? Of zou het misschien helpen om er een laagje matte vernis op te doen? (of gaat dat er ook afgaan? )
Alvast bedankt
Herspuiten :-)
Moderator: ghulst
Alles van de moto af totdat kaal chassis overblijft.
Dan even laten stralen.
En daarna de keuze tussen herspuiten met degelijke autolak ofwel laten poederlakken.
P.S. heb je je kader goed ontvet e.d. vooraleer je er de verf had opgespoten ? Goedkope spuitbusverf uit een DHZ-zaak ?
Jo VdB
Dan even laten stralen.
En daarna de keuze tussen herspuiten met degelijke autolak ofwel laten poederlakken.
P.S. heb je je kader goed ontvet e.d. vooraleer je er de verf had opgespoten ? Goedkope spuitbusverf uit een DHZ-zaak ?
Jo VdB
Vond het al raar om plastiek met zandstralen te doenives schreef:plastiek zeg je? Ik heb het over het kader hé. Plastiek terug opnieuw verven is iets heel anders. Geen ervaring mee. Misschien beter even investeren in een nieuw setje plastiek?
Heb idd al gekeken voor een nieuwe setje plastiek maar probleem is dat men moto van 1994 is en de nieuwe sets plastiek van +- 2000-2005 en jammer genoeg passen die nie (zeggen ze )
[quote="Bavert"][quote="ives"]plastiek zeg je? Ik heb het over het kader hé. Plastiek terug opnieuw verven is iets heel anders. Geen ervaring mee. Misschien beter even investeren in een nieuw setje plastiek?[/quote]
Vond het al raar om plastiek met zandstralen te doen
Heb idd al gekeken voor een nieuwe setje plastiek maar probleem is dat men moto van 1994 is en de nieuwe sets plastiek van +- 2000-2005 en jammer genoeg passen die nie (zeggen ze )[/quote]
dan heb jke maar zwakke deiler, ik heb een yz uit 88 en heb nieuw setje ufo plastiek gekocht bij mn dealer. no problem
Vond het al raar om plastiek met zandstralen te doen
Heb idd al gekeken voor een nieuwe setje plastiek maar probleem is dat men moto van 1994 is en de nieuwe sets plastiek van +- 2000-2005 en jammer genoeg passen die nie (zeggen ze )[/quote]
dan heb jke maar zwakke deiler, ik heb een yz uit 88 en heb nieuw setje ufo plastiek gekocht bij mn dealer. no problem
yamaha yz 125
Dit is een PDF file met de 'nieuwe' Acerbis catalogus. Ga naar je KTM dealer en hij kan dat wel bestellen voor je. Mag geen probleem zijn.
http://www.acerbis.it/images/cat/pdf/lo/21_ktm.pdf
http://www.acerbis.it/images/cat/pdf/lo/21_ktm.pdf
-
Je moet eerst plastik primer gebruiken voordat je de grondverf erop spuit.
succes.
Gr Niels(NVS-racing)
succes.
Gr Niels(NVS-racing)
ga ,naar een dealer die wat stock liggen heeft,die heeft vast en zeker je gerief liggen.... tgaat je goedkoper en mooier uitkomen als spuiten...
greetz
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300