Dankje. Ik voelde me al heel de tijd zo stom dat ik teveel op de centjes gelet had.bart schreef:oeps foutje. tech 8 ook. Wel binnenschoenen die droog zijn tegen de volgende week.
![Verward/Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Moderator: ghulst
Dankje. Ik voelde me al heel de tijd zo stom dat ik teveel op de centjes gelet had.bart schreef:oeps foutje. tech 8 ook. Wel binnenschoenen die droog zijn tegen de volgende week.
Jullie rijden in de winter toch ook wel met een 'over the boots' broek ?Helen schreef:Dankje. Ik voelde me al heel de tijd zo stom dat ik teveel op de centjes gelet had.bart schreef:oeps foutje. tech 8 ook. Wel binnenschoenen die droog zijn tegen de volgende week.
Volgende keer maar weer Gaernes.
Ik rij altijd met een broek in de laarzen maar ik heb echt niet zoveel last van natte voeten. Ik rij al jaren met Acerbis Profile laarzen en nu na en nu ze een jaar of 4 oud zijn beginnen ze pas wat te lekken. De laatste twee jaar draag ik ze bijna iedere week wel dus ik gebruik ze de laatste tijd ook wel vrij intensief.folie schreef:Jullie rijden in de winter toch ook wel met een 'over the boots' broek ?Helen schreef:Dankje. Ik voelde me al heel de tijd zo stom dat ik teveel op de centjes gelet had.bart schreef:oeps foutje. tech 8 ook. Wel binnenschoenen die droog zijn tegen de volgende week.
Dat scheelt al heel veel.
Nee dus, broek slijt dan stukken meer dan wanneer in de laarzen vanwege aanvaringen met struiken e.d.folie schreef:Jullie rijden in de winter toch ook wel met een 'over the boots' broek ?
ik ook niet... enkel broek in de laarzen.Sjokske schreef:Nee dus, broek slijt dan stukken meer dan wanneer in de laarzen vanwege aanvaringen met struiken e.d.folie schreef:Jullie rijden in de winter toch ook wel met een 'over the boots' broek ?
Ik heb wel een Sinisalo winterbroek 'over the boots', maar doe ze niet graag aan, omdat ze mijn bewegingen beperkt. Het voelt stijver aan, ik kan mijn benen moeilijker buigen of opheffen...folie schreef:Jullie rijden in de winter toch ook wel met een 'over the boots' broek ?Helen schreef:Dankje. Ik voelde me al heel de tijd zo stom dat ik teveel op de centjes gelet had.bart schreef:oeps foutje. tech 8 ook. Wel binnenschoenen die droog zijn tegen de volgende week.