Op zondag 19 november a.s. organiseert de MACL te Lichtenvoorde haar jaarlijkse Off-Roadrit.
De fraaie route van ±60 km, binnen de Gemeente Lichtenvoorde, is uitgezet in de wijde omgeving van het GP-circuit de Schans.
De route loopt via het circuit over veel bospaden, zandwegen en maisland, bepijld en waar nodig voorzien van lint. Halverwege de route passeren we de parkeerweide en kan een eventuele tankstop worden ingelast.
Het KNMV-Offroadreglement is van toepassing.
Inschrijven kan van 8.30 uur tot 12.00 uur op het circuit de Schans (het circuit zal met pijlen worden aangegeven).
Het inschrijfgeld bedraagt Euro 15,=.
Na controle van de papieren en motorfiets, wordt er individueel gestart vanaf 10.30 uur in twee verschillende delen van de route. Na afloop van de rit is er gezellige muziek in de tent, waar ook aan de inwendige mens wordt gedacht.
De MACL-Lichtenvoorde verwacht graag rijders die zich op de openbare weg als normaal weggebruiker weten te gedragen.
Voor Quads is de route niet geschikt en worden daarom ook niet toegelaten.
Voor informatie over het eventueel aflassen van de rit, wordt op dit tijdig op de MACL-website aangegeven.
U kunt dit ook via onze informatielijn 0544-379890 vernemen.
Vragen omtrent deze rit, kunt u kwijt via onze e-mail: info@macl.nl
n.b. Na afloop van de rit bestaat de mogelijkheid voor licentiehouders
(GEEN DAGLICENTIES) om zich via series te kwalificeren voor de:
SLOT-CROSS
Hiervoor dient u zich aan het eind van de rit te melden bij het starthek.
Hier kunt u alvast een inschrijfformulier down-loaden. (Nederlands / Duits)
LET OP: GELUIDSKEURING voor en tijdens de rit!!!!!
19 november lichtenvoorde
Moderator: ghulst
@TTT
Ligt dat aan de KNMV of aan de organiserende partij. Denk het Laatste.
Ligt dat aan de KNMV of aan de organiserende partij. Denk het Laatste.
-
- Berichten: 654
- Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
- Locatie: gelderland offroadland
- Contacteer:
aangezien ik de blub nog aan het verwijderen ben, kan ik ook wel weer gaan malen op het lichtenvoordse zand
Gezien de weercondities zal het in lichtenvoorde niet minder sappig zijn als het in Varsseveld was
Gezien de weercondities zal het in lichtenvoorde niet minder sappig zijn als het in Varsseveld was
mmm, de vooruitzichten zijn wat aangepast. Ik geloof dat de winter op die dag valt dit jaarerwindob schreef:Ik ben er ook, ik zal een lekker zonnetje meenemen
(ik ben er natuurlijk wel, maar neem waarschijnlijk geen echt zonnetje mee)
Ook deze mooie rit ga ik niet halen klote ribben. Word wel wat beter maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam. Nu de hoop maar vestigen op Hengelo! Wil nix meer riskeren voor begin december: JAMMBADO
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Pruus, dan ga je ook niet trainen in Bilstain nu zondag ? Misschien (als de medeclubleden er zin in hebben) rij ikzelf wel richting Bilstain om daar nog een paar uurtjes te trainen en daarna weer terug. Zou een goede training zijn voor die 6-uren specialtest.
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Pruus neem een zware pijnstiller en ga gewoon rijden. Ik had met de enduro van Stennwijk ook een rib gekeusd. 14 dagen niet gereden en de derde week met pijnstiller gaat perfect,vertraagd genezing niet. Na 6 á 7 weken helemaal geen last meer.pruus schreef:Ook deze mooie rit ga ik niet halen klote ribben. Word wel wat beter maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam. Nu de hoop maar vestigen op Hengelo! Wil nix meer riskeren voor begin december: JAMMBADO
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Ik ga wel .
-
- Berichten: 124
- Lid geworden op: do sep 28, 2006 22:58
- Locatie: Aalten
ik niet!!
heb in Varsseveld verschrikelijk mis geschakeld,
en nu schiet ie uit z'n drie of vier!!
dus het blok moet uit elkaar (ktm 520)
hoef me van de winter niet te vervelen!!!
ik wens jullie veel succes en mooi weer!!!
ga nog wel even kijken!!
zie jullie!!
groet'n Marco.
heb in Varsseveld verschrikelijk mis geschakeld,
en nu schiet ie uit z'n drie of vier!!
dus het blok moet uit elkaar (ktm 520)
hoef me van de winter niet te vervelen!!!
ik wens jullie veel succes en mooi weer!!!
ga nog wel even kijken!!
zie jullie!!
groet'n Marco.
Ik ben er ook
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Neem die remhandel ff mee.
Heb met die andere twee afgesproken voor woensdag. Voordeel van Bilstain is dat je nooit meer dan enkele minuten van de auto bent, dus dat is makkelijker testen.Erik V schreef:Pruus, dan ga je ook niet trainen in Bilstain nu zondag ? Misschien (als de medeclubleden er zin in hebben) rij ikzelf wel richting Bilstain om daar nog een paar uurtjes te trainen en daarna weer terug. Zou een goede training zijn voor die 6-uren specialtest.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Joh wat een bende als je thuis komt.
Alles nat behalve de thuisblijvers. 1 rondje van 64 km,vond ik wel zat in de regen. Rit was goed te doen.
Net een heerlijk shoarmaatje achter de kiezen,dag kan niet meer stuk.
Alles nat behalve de thuisblijvers. 1 rondje van 64 km,vond ik wel zat in de regen. Rit was goed te doen.
Net een heerlijk shoarmaatje achter de kiezen,dag kan niet meer stuk.
Heb alles weer mooi schoon gemaakt
Staat weer bijna klaar voor volgende week zaterdag enduro in Harfsen.
Ik heb twee ronden gedaan vandaag 2x route 1 en 2x route 2 waarvan de tweede keer illegaal omdat het hek om 13.00 uur al dicht was en je eigenlijk niet aan een volgende ronde mocht beginnen
Het hek zou eigenlijk pas om 14.00 uur dicht gaan dus heb ik de route maar ergens anders opgepikt.
Staat weer bijna klaar voor volgende week zaterdag enduro in Harfsen.
Ik heb twee ronden gedaan vandaag 2x route 1 en 2x route 2 waarvan de tweede keer illegaal omdat het hek om 13.00 uur al dicht was en je eigenlijk niet aan een volgende ronde mocht beginnen
Het hek zou eigenlijk pas om 14.00 uur dicht gaan dus heb ik de route maar ergens anders opgepikt.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 654
- Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
- Locatie: gelderland offroadland
- Contacteer:
boefje
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Als je me niet had geroepen dan had ik je nooit herkend, Klaas. Compleet andere bestickering op je motor dan ik me kon herinneren.Houten Klaas schreef:Joh wat een bende als je thuis komt.
Alles nat behalve de thuisblijvers. 1 rondje van 64 km,vond ik wel zat in de regen. Rit was goed te doen.
Net een heerlijk shoarmaatje achter de kiezen,dag kan niet meer stuk.
Inderdaad nogal een modderbende toen ik thuis kwam. Pas toen ik stopte met rijden, kwam ik er achter hoe vies en vooral ook doornat ik was. Ik kreeg het meteen koud. Ik heb ook maar 1 rondje gereden. Aan de energie lag het niet maar het was mij iets TE nat en TE glad op sommige plekken. Hopen dat het volgende week in Hengelo ietsje droger is.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Jij kent mij waarschijnlijk met de factory stickerset 2005 op de motor,maar ja hij heeft nogal wat meegemaakt.speedphreax schreef:Als je me niet had geroepen dan had ik je nooit herkend, Klaas. Compleet andere bestickering op je motor dan ik me kon herinneren.Houten Klaas schreef:Joh wat een bende als je thuis komt.
Alles nat behalve de thuisblijvers. 1 rondje van 64 km,vond ik wel zat in de regen. Rit was goed te doen.
Net een heerlijk shoarmaatje achter de kiezen,dag kan niet meer stuk.
Inderdaad nogal een modderbende toen ik thuis kwam. Pas toen ik stopte met rijden, kwam ik er achter hoe vies en vooral ook doornat ik was. Ik kreeg het meteen koud. Ik heb ook maar 1 rondje gereden. Aan de energie lag het niet maar het was mij iets TE nat en TE glad op sommige plekken. Hopen dat het volgende week in Hengelo ietsje droger is.
het ligt zeker niet aan de organiserende partij, het zijn allemaal clubleden welke er heel veel werk aan verzetten en ook maandags en nog vele zaterdagen nadien met meer dan 40 mensen de boel weer opruimen en het inschrijfgeld komt deze clubs ook van harte toe, als je dat dik betaald noemt, vergis je je.TTT schreef:jawel, ga ik heen.
vond het vorig jaar ook wel een aardige rit.
Wel weer op z'n KNMV's. Als daglicentie houder mag je wel dik betalen maar niet aan de slot-cross meedoen. Wat een knurften zijn het.
of je bedoeld de zgn licentie waarvoor je dik moet betalen en waar is deze verzekering voor????????? je bent toch verzekerd en je neemt niet deel aan een wedstrijd!!
gewoon (alleen) de club betalen, dit nooit nalaten en je houden aan de regels.
Ik bedoel idd de KNMV.Alp schreef:het ligt zeker niet aan de organiserende partij, het zijn allemaal clubleden welke er heel veel werk aan verzetten en ook maandags en nog vele zaterdagen nadien met meer dan 40 mensen de boel weer opruimen en het inschrijfgeld komt deze clubs ook van harte toe, als je dat dik betaald noemt, vergis je je.TTT schreef:jawel, ga ik heen.
vond het vorig jaar ook wel een aardige rit.
Wel weer op z'n KNMV's. Als daglicentie houder mag je wel dik betalen maar niet aan de slot-cross meedoen. Wat een knurften zijn het.
of je bedoeld de zgn licentie waarvoor je dik moet betalen en waar is deze verzekering voor????????? je bent toch verzekerd en je neemt niet deel aan een wedstrijd!!
gewoon (alleen) de club betalen, dit nooit nalaten en je houden aan de regels.
De club gun ik het het inschrijfgeld dat ze vragen en dat heb ik ook met plezier betaald.
Wat een sfeer: vette blubber, regen, en iedereen met een grote grijns op z'n knar.
smurf.
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Wat ik alleen behoorlijk irritant vind is die dikke klodder uitgelopen verf op je uitlaat die je elk jaar aan deze rit overhoudt. Ik snap echt niet waarom dit de enige offroad rit is waarbij dit perse moet. Ik ben gisteren zelfs bijna naar huis gestuurd omdat ik hem er gelijk weer af veegde. Eenmaal thuisgekomen is ie mooi ingebakken en krijg je hem er mooi niet meer af. Die kerel vertelde me doodleuk dat dat niet zijn probleem was.
Vorig jaar zat de stip nog mooi op de stalen eindkap van de uitlaat en dan kun je hem er nog wel afpoetsen maar dit jaar moest hij ineens perse op het aluminium.
Vorig jaar zat de stip nog mooi op de stalen eindkap van de uitlaat en dan kun je hem er nog wel afpoetsen maar dit jaar moest hij ineens perse op het aluminium.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Ik deel die mening. Dit jaar moest hij op de akrapovic.
Het doel hiervan, zij kunnen zien of je een andere demper hebt gemonteerd na de keuring.
Maar ja tegenwoordig met die db killer is het nut hiervan ook te niet gedaan.Ik heb hem laten zitten(db killer) omdat ik de organisatie niet in de problemen wil brengen.
Maar als de crossdempers ook een likje verf krijgen,ontgaat mij de logica achter de verfstip.
Het doel hiervan, zij kunnen zien of je een andere demper hebt gemonteerd na de keuring.
Maar ja tegenwoordig met die db killer is het nut hiervan ook te niet gedaan.Ik heb hem laten zitten(db killer) omdat ik de organisatie niet in de problemen wil brengen.
Maar als de crossdempers ook een likje verf krijgen,ontgaat mij de logica achter de verfstip.