kalender vmcf of website

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Cruala

hallo,
ik heb op internet de kalender van de motocrossbond VMCF gevonden,alleen klopt deze blijkbaar niet helemaal,is er ergens op internet terug te vinden wat er in het weekend te doen is van motocross wedstrijden en dus ook waar de VMCF rijdt,
thanx
actualludo
Contacteer:

hello
ik zit met hetzelfde probleem :( :( :( denk niet dat vmcf een site heeft heb een kallender gekregen op de cross maar die klopt ook weeral niet meer het enigste wat je kan doen is een belletje doen naar de bond en vragen waar ze rijden of de motorgazet kopen en daar staat altijd in /waarheen in het weekend \ dit is meestal wel juist :multi: :silly:
leve de elec starters
Cruala

jep idd,of eventueel het laatste nieuws(of nieuwsblad) kopen,daar staat ook in waar je kan rijden bij welke bond
actualludo,rij jij bij een bond of ook amateur?(zoals ik 8) )
actualludo
Contacteer:

ik reed bij de mcb blb zo een zeven jaar heb ik deze gedaan .Ben nu 3 tal jaartjes gestopt wegens operatie aan de rug (hernia) :x daarom rij ik nu een beetje enduro en pik ik af en toe een croswedstrijdje mee als het in de buurt is zoals aanstaande zondag ik nog eens een poging zal ondernemen .Ik had eerst gedacht bij de vtr aan te treden maar daar rijden een beetje teveel piloten bij wat tocjh gevaarlijk is naar mijn gedacht dus ga ik de klasse junioren 250/500 ne keer onveilig maken :silly: kheb vroeger steeds junior 125 gereden en het laatste jaar was ik inter 125 b bij de mclb
leve de elec starters
Cruala

amai,inters,das helemaalni slecht,
ik rij nog maar een 3 tal jaartjes en heb nog maar 2 wedstrijden meegreden bij de vmcf.Hopelijk rij ik er dees jaar wat meer mee,(als de brommer het niet meer laat afweten)
ps ik heb ook een hernia :roll: maar heb er niet veel last van tijdens het rijden :wink:
Plaats reactie