off road varsseveld

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

wiel

zondag weer lekkerr knappen in varsseveld keuren vanaf 9.00 uur en starten om 10.00 tot 13.30 ongeveer 50 km lange rit lekkerrrrrr :lol: :lol: :lol:
ktm 300 2011
Bart Notten jr.
Contacteer:

Bun d'r bi-j!!! :wink:
Redski
Contacteer:

Zondag één van de kinders jarig dus vroeg inschrijven en 2 rondjes afwerken om daarna aan de ranja en chips :wink: . Zo dichtbij laat ik niet schieten.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
schildertje
Contacteer:

:D Jaaha, en vorig jaar was ik na 2 rondjes versleten :? , maar na vorige week op mijn nieuw gasgas gereden te hebben moeten 3 rondjes te doen zijn :shock: maare.... strak tijdschema he' 3,5 uur 8) euh een gemiddelde van boven de 40 in 't uur mmmm. Het is te hopen dat het niet teveel regend komende dagen anders redden we dat niet :wink:
Joop

schildertje schreef::D Jaaha, en vorig jaar was ik na 2 rondjes versleten :? , maar na vorige week op mijn nieuw gasgas gereden te hebben moeten 3 rondjes te doen zijn :shock: maare.... strak tijdschema he' 3,5 uur 8) euh een gemiddelde van boven de 40 in 't uur mmmm. Het is te hopen dat het niet teveel regend komende dagen anders redden we dat niet :wink:
In Varsseveld is 1 ronde vaak 65-70 km, dus als er dan 3 wilt doen is het echt hurry up :idea:
schildertje
Contacteer:

:shock: ze hadden een 50 tal kilometers belooft dit jaar :o
Ik weet dat het vorig jaar 63 km was. :? Ik moet een tankstop inlassen onderweg :shock: 6,9 ltr hmmmmm
Dr_Bean
Contacteer:

voorspelling voor zaterdag: Veel regen
voor zondag: buien met flinke wind...
speedphreax

Dr_Bean schreef:voorspelling voor zaterdag: Veel regen
Dat is dan voor het eerst in een jaar of twee dat het een keer goed kloteweer wordt. Dat werd dan wel eens een keer tijd! :lol:
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Jan :)

speedphreax schreef:
Dr_Bean schreef:voorspelling voor zaterdag: Veel regen
Dat is dan voor het eerst in een jaar of twee dat het een keer goed kloteweer wordt. Dat werd dan wel eens een keer tijd! :lol:
Steenwijk was jij toch ook ;) Was ook lekker nat.

Zondag ook weer eens rijden :) Hapert was voor het laatst.
schildertje
Contacteer:

:( zolang het maar niet zo nat is als in westerbork april jongstleden :(
Hoewel, kunnen we gelijk de vergelijking maken met de husky tov de gasgas 450 (die ik nog steeds te koop heb staan :wink: , staat trouwens aardig in de weg)moet wel leuk blijven uiteraard :?
Afijn rijden doen we toch, dan maar 2 rondjes 8)
erwindob

Ik ben d'r ook weer bij. :D
wiel

foutje van mijn kant keuren vanaf 8.30 starten vanaf 9.30 een half uur vroeger dus :roll: :roll: :roll:
ktm 300 2011
gixxer88

valt er nog een beetje te rijden als het nat is.
nog geen ervaring met modder pas 1 rit gereden en dat was in handel.
word er srteng op banden gecontroleerd.
Noppy

Volgens mij mag je niet met cross banden rijden. Dus minstens DOT goedgekeurd...

Not for high way use kan een dure fout worden. Vaak staan er gelukkig wel kraampjes / wagens die even een band omleggen voor 100 Euro;-)

Noppy
:toost:
Dr_Bean
Contacteer:

als het morgenochtend niet giet, ben ik er. Voorlopig valt het mee met de hoeveelheden neerslag.
Dr_Bean
Contacteer:

als het morgenochtend niet giet, ben ik er. Voorlopig valt het mee met de hoeveelheden neerslag.

Ik schrijf het... en het knalt hier uit de lucht ! :?
speedphreax

Het is gewoon droog geweest in Varsseveld. Ik had de motor net op de kar staan om naar huis te gaan en toen begon het NET keihard te hagelen. Mooi mazzel gehad dus.

Wel een hoop drassige shit daar in Varsseveld. Vooral de crossbaan was een modderbad. En ik ben al geen held op zo'n crossbaan. Verder waren tijdens de eerste ronde de omgeploegde maisvelden met vers aangeplant gras soms nog wel een een uitdaging.

Ik vind wel dat het eigenlijk pas echt leuk wordt in het tweede deel, na de controle. Het eerste deel bestond voornamelijk uit van die drassige velden en dat heb je op een gegeven moment wel gezien: Gewoon achterop hangen en beetje in de 3 gas geven... soms 4

Ik heb 2 ronden gedaan en beide ronden heb ik zo'n 1 uur 40 minuten over gedaan... inclusief tanken onderweg want ik ging in de eerste ronde al na 42km op reserve
Houten Klaas

speedphreax schreef:....... ik ging in de eerste ronde al na 42km op reserve
Dat is wel heel erg rap.
TTT

Houten Klaas schreef:
speedphreax schreef:....... ik ging in de eerste ronde al na 42km op reserve
Dat is wel heel erg rap.
Zal wel met een half lege tank begonnen zijn :)
smurf.
Dr_Bean
Contacteer:

jep.. ik heb er ook 10 liter per rondje doorgedraaid :-)

Ik herken de anderen niet.. jullie mij misschien wel!

2 rondjes gereden... 't laatste stukkie in de 2e regenbui was wel een beetje op karakter!

Moest helaas een aantal malen stoppen omdat de motor te heet werd: Radiator kompleet dichtgeslagen met al die modder.
schildertje
Contacteer:

:D ben ook ff aan het ploegen (of was het nou ploeteren :? ) geweest.
Het tweede gedeelte na de 2e controle was een stuk leuker met het korte werk :D bovendien waren de akkers ook wat beter te rijden, zelfs zonder op je achterlicht te hangen :P
Qua conditie zat er nog wel een tweede rondje in, maar ik kreeg een beetje medelijden met het fietsje :cry: Dat gemaal in 3e versnelling om maar door de prut heen te komen. :oops: ik weet 't hij is er voor gemaakt maar toch (pas een week oud he') :wink:
speedphreax

Mijn tank was echt wel vol toen ik begon maar ik stond ook wel te kijken toen ik na 42 km op reserve moest. Zo vroeg heb ik het nog nooit gehad. Meestal is het ergens tussen de 50 en de 60km en tussen de 60 en 70km als ik erg rustigaan doe.

Ik heb trouwens wel iets heel raars meegemaakt. Er stond een jongen vast met zijn Husqvarna en die ben ik gaan helpen. Hij stond echt heel lullig vast in droge, dikke klei dus we hebben hem er echt met een man of 6 uit moeten trekken, zo vast zat hij. Ik kad mijn motor een meter of 10 terug neergezet en de andere helpers hadden dat ook gedaan. Toen ik terug liep en op mijn motor wilde stappen zag ik hem even niet staan en ik schrok echt. Toen ik de andere kant opkeek zag ik dat er gewoon iemand anders op mijn motor zat met draaiende motor. Dus ik ging er maar meteen voor staan en toen ik hem vertelde dat hij op mijn motor zat keek hij heel verbaasd en stamelde iets van "Ach, ze lijken ook allemaal zo op elkaar". Toen hij op zijn motor stapte was dat inderdaad ook wel een EXC maar wel met drukke reclame stickers op de spatborden, een heel andere teller (groot en vierkant ipv klein en rechthoekig), een kleine zwarte rubberen stuurbeschermer in plaats van een groot oranje schuimblok en het oude type startknop. Hoe kun je dat nou niet zien??? Ik geloof het gewoon eigenlijk niet. Ik denk dat ik voor de zekerheid maar niemand meer help :D
Houten Klaas

Volgens mij een gevalletje van geluk gehad.Wel vreemd van die andere fiets,stel dat hij hem wilde jatte, via zijn eigen motor was hij snel achterhaald...of stond die ook niet op zijn naam. :shock:
gixxer88

mischien zat er zand in zijn ogen.
speedphreax

Houten Klaas schreef:Volgens mij een gevalletje van geluk gehad.Wel vreemd van die andere fiets,stel dat hij hem wilde jatte, via zijn eigen motor was hij snel achterhaald...of stond die ook niet op zijn naam. :shock:
Dat is het enige wat ik ook kan bedenken: Eerst een motor jatten en dan een mooiere tegenkomen. Maar als iemand dat doet dan kan ik nog niet bevatten dat hij dan gewoon met stationair draaiende motor blijft staan op plaats delict. Wellicht had hij die andere net gejat en herkende hij hem nog niet en is hij per ongeluk op de mijne gaan zitten.

Nou ja... Ik denk toch dat hij gewoon heel dom was en niet zat op te letten. Ik maak me er verder niet te druk om want ik ben goed verzekerd. Dan zou er gewoon een 2007 komen en in 2008 meteen weer een nieuwe in plaats van nu tot 2008 te wachten.
Plaats reactie