3 Dagen naar Polen met Memotours

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Ik heb op mijn agenda een buitenlandtripje staan ergens in Mei/Juni.

Dag of 3 rijden buiten de reistijd om.

Ik hoef niet zo ver weg,als er maar een ander terrein is als hier in Nederland, wel spektakel.

Het moet ook geen roadbookrit zijn en ik wil met eigen motor rijden. ja Ad. :lol:

Wie heeft ideën en wie wil mee. Een groepje van 4 á 5 man is het mooist en ik haat campings. 8)

Oh ja met voorrijder uit de omgeving.
Laatst gewijzigd door Houten Klaas op di nov 07, 2006 17:01, 2 keer totaal gewijzigd.
oossie
Berichten: 387
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 13:02
Contacteer:

ik maar dat wist je al

Polen, Frankrijk
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Ik ben er al uit,dit gaan we doen.

http://www.memotours.nl/?c=tours&type=1&item=20
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Niemand die mee wil?
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Ik wil wel mee Klaas , maar dat wist je vast al wel :lol:

Trouwens ga je niet met die andere Polen organisatie mee ? ( met Ab de Groot ) http://www.euro-offroad-trips.tk/
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Ik vind alles best als ik maar kan rijden. :wink:
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

adje schreef:Ik wil wel mee Klaas , maar dat wist je vast al wel :lol:
Ik ook, maar dat wist Ad vast al wel :lol:
Zolang het maar niet het weekend is van de 16e juni (moet dan fistje ontwerpen/bouwen :P )
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Dat met die bus klinkt ook wel erg leuk. Heb op de site hun foto's eens bekeken.

Iets verder is Roemenië. Heeft er iemand zijn om de Enduromania te rijden? www.enduromania.net

Noppy
:toost:
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Ik ben ook nog niet in Polen wezen crossen. Mag ik met jullie mee? :D
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

Ik ben ook wel geinteresseerd.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Sjokske schreef:
adje schreef:Ik wil wel mee Klaas , maar dat wist je vast al wel :lol:
Ik ook, maar dat wist Ad vast al wel :lol:
Zolang het maar niet het weekend is van de 16e juni (moet dan fistje ontwerpen/bouwen :P )
Een fistje? Wat is dat ?
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Gaan we met Memotours of met die jongens uit Winschoten ?
Gast

Hi Klaas,

ik heb wel interesse, die gasten uit Winschoten gaan met een bus en hebben bovendien een reserve motor bij zich... voor het geval dat een van de eigen brikken het begeeft!! Wel een soort van garantie dat je kunt blijven rijden... Alleen Winschoten is wel een heel eind tuffen voor mij om in te stappen... kan dan beter zelf naar Polen rijden (bij wijze van :lol: ). Het lijkt me wel een mooi avontuur... Wat is jullie/jouw nivo van rijden?? want ik heb ook geen zin om drie dagen boven mijn macht als het achterste eendje van de rij iedere keer hijgend aan te sluiten om meteen weer door te moeten raggen... met alle kans op blessures e.d. van dien..!

Laat maar iets weten

groeten
Felix.
oossie
Berichten: 387
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 13:02
Contacteer:

Die uit winschoten lijkt me ook wel wat ja.

trouwens mijn niveau is ook niet zo hoog ben net ingestapt in het off-road rijden, markelo was mijn eerste rit. wel 2 rondjes 8)
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Ik zit er zelf aan te denken om met eigen vervoer naar Polen te kachelen.

Winschoten is voor mij ook een 1 uur rijden+ dat ik in de bus mijn ogen toch niet dicht doe. Boek ik liever 2 extra nachtjes in het hotel. Hierdoor is het voordeel t.o.v. memotours ook teniet gedaan.

Maar ik sluit mij bij de meerderheid aan. Ik heb een mailtje naar Winschoten gestuurd. Het zou mij wel uitkomen om de dag na hemelvaart te vertekken en dan zaterdag,zondag en maandag te rijden. Iemand anders sugesties?

En niveau? Tja ik ben wel een doorrijder maar ga niet hard.
Laatst gewijzigd door Houten Klaas op wo nov 08, 2006 11:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

oossie schreef:Die uit winschoten lijkt me ook wel wat ja.

trouwens mijn niveau is ook niet zo hoog ben net ingestapt in het off-road rijden, markelo was mijn eerste rit. wel 2 rondjes 8)
Mag je wel mee dan? :lol:
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Houten Klaas schreef: Een fistje? Wat is dat ?
Een fistje is ’n leuke bezigheid

Ge bent de sleur van alledag zô kwijt.

Ge gaot het liefste heel dicht bij de bar staon.

Geregeld rukt er dan ’n lading bier aon.

En as het leste rondje is gewist

Goan we naor ’n volgend fist.

:D

P.S. Eigen vervoer / memotours vind ik ook prima!
:toost:
oossie
Berichten: 387
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 13:02
Contacteer:

Houten Klaas schreef: Mag je wel mee dan? :lol:
Tuurlijk dat bepaal ik.
Met auto ernaar toe vindt ik ook prima. Ik haat bussen hoe gezellig die ook zijn. Heb zelf auto op LPG en aanhanger waar wel 3 enduro's op kwijt kunnen.
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

Mij maakt het ook niet zoveel uit. Met de bus vind ik altijd wel klote omdat ik daar toch nooit lekker kan zitten/slapen maar als de rest met de bus wil dan schik ik me wel in. Maar het heeft mijn voorkeur om met eigen vervoer te gaan. Overnachtingen wil ik daar het liefst in een hotel en dan inderdaad 1 nacht extra bij aankomst en wellicht ook een extra nacht bij vertrek zodat je weer uitgerust onderweg kan.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Dat noemen wij een feessie. :lol:
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Wel toepasselijk, zo'n feesie. Dat weekend ben ik jarig.
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Houten Klaas schreef:Dat noemen wij een feessie. :lol:
Wij noemen het "gieten" ter ere van het feit dat ze 't dan al weer zo'n 12 1/2 jaar inclusief boterbriefje/ring met me uithoudt. En als ze zich zo voorbeeldig blijft gedragen :lilangel: als ik wil brommeren of iets nieuws aanschaffen komen er nog wel een paar vieringen.
De eerste hield het wat minder lang vol :oops: , maar die had dan ook heel andere ideeën over budgetten e.d.
De vrouw moet tenslotte wel in het plaatje van het motorrijden passen, anders wordt ze ingeruild (voor betere motor en/of vrouw).
@ Noppy : Oe broabaants goi de goeie kaant ut :!: (of heddet vant net gesnaaid ?)
Laatst gewijzigd door Sjokske op wo nov 08, 2006 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
gozell
Berichten: 30
Lid geworden op: za nov 08, 2003 19:15
Locatie: adam

we zijn afgelopen juli nog in polen geweest via memotours, zeker een aanrader! het sporthotel was zeker ok. ik hoop dat ze inmiddels wat extra aandacht besteden aan het ontbijt, voor de hongerige rijder was het karig.

wat foto;s hier

http://www.allroadmaniacs.nl/index.php?topic=1976.0
Ad Ketelaars
Berichten: 439
Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
Contacteer:

Tja en misschien blijft er dan nog een enkeling :P over die in Polen wel met enkele dagen met een roadbook wil rijden. Diegenen kunnen zich bij mij melden. (rijden vanaf zomer 2007). Je bent dan (bijna) nergens aan gebonden. Dwz. eigen ritdata bepalen, lunchen wanneer je wilt, eigen tempo rijden enz. enz.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
folie
Berichten: 884
Lid geworden op: vr jan 13, 2006 13:40
Locatie: ja

Ad Ketelaars schreef:Tja en misschien blijft er dan nog een enkeling :P over die in Polen wel met enkele dagen met een roadbook wil rijden. Diegenen kunnen zich bij mij melden. (rijden vanaf zomer 2007). Je bent dan (bijna) nergens aan gebonden. Dwz. eigen ritdata bepalen, lunchen wanneer je wilt, eigen tempo rijden enz. enz.
rij je dan dus ahw op je eigen houtje rond ? Ik vind Polen wat dat betreft geloof ik nogal 'avontuurlijk'.
Voor de rest: hardrijden valt daar in Polen wel mee. Teveel obstakels. De uitdaging zit 'm meer in het technische. Het is bijzonder goed opletten geblazen, soms zelfs een beetje jammer dat je niet even van de mooie omgeving kunt genieten. Wel een superavontuur.
Ik hoop volgend jaar ook weer te gaan.
Plaats reactie