5 November KTM dag Veldhoven

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Gast

Hi voor al de bezitters van het -meest- oranje spul (KTM dus!!) is dit misschien een leuk uitje om mee te rijden en voor de rest om te kijken
:-))

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 6377017215

en www.ktmdag.nl

tot ziens

Felix
Sjokske

Effe kijken of ik nog een paar losse plakletters K heb liggen (kan ik eindelijk ook eens legaal over de Hei) 8)
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
ktm_gs300

Dit jaar gaat het niet over de hei, iig niet een groot stuk zoals vorig jaar omdat er toen te veel ongelukken waren gebeurd!

Ik ga er ook heen, is altijd gezellig, vooral na afloop in de tent :lol:
Honda crf 250
Gast

ik heb gehoord dat de reden van niet meer over de hei gaan is dat er die nieuwe defensie nota is. "de hei" is nl. exclusief crossterrein voor LeopardII's en aanverwante brommerts en grommerts... zoals dus ook
in Steenwijk en Havelte het geval was/is!!
Maar je weet nooit.... toch gewoon komen.. wordt lachen...

Cheers
Felix
speedphreax

Fee schreef:ik heb gehoord dat de reden van niet meer over de hei gaan is dat er die nieuwe defensie nota is. "de hei" is nl. exclusief crossterrein voor LeopardII's en aanverwante brommerts en grommerts... zoals dus ook
in Steenwijk en Havelte het geval was/is!!
Maar je weet nooit.... toch gewoon komen.. wordt lachen...

Cheers
Felix
Ah... die fijne integere en consequente mannen van de defensie. 4x4 evenementen gaan nog gewoon door op die terreinen en die hebben niet eens een 'belangenbehartiger' als de KNMV. :(

On Topic: Ik ben er ook bij op de KTM dag.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
johanb

Ah... die fijne integere en consequente mannen van de defensie. 4x4 evenementen gaan nog gewoon door op die terreinen en die hebben niet eens een 'belangenbehartiger' als de KNMV.
fijn he die knmv. veel betalen en er weinig voor terug krijgen!

johan
Gast

Hi,

ben gisteren nog even naar de Landsard geweest, daar was het stunt team de schans aan het installeren en heb ik in de gauwigheid nog wat foto's gemaakt van de rijders die even wat lieten zien. Op achterwiel op wandelsnelheid, op voorwiel etc etc.. die gasten kunnen echt goed rijden... helaas moest ik weg voordat de echte proefsprongen gemaakt konden worden. Er mankeerde nog wat aan de landingsbaan, dus met de bulldozer moest het allemaal nog wat steiler en verder weg... maar als ik dat zo bekeek moet je wel een HEEEEL groot hart hebben om uberhaupt op het idee te komen een sprong te maken van die schans....

Felix.
MuddyWater

vandaag flink aan de sleur geweest op de KTM dag .... mooi, wel zwaar met mijn Adventure maar ik begin er steeds meer schik in te krijgen ..... allen kl... dat nu mijn hele lijf zeer doet
Gast

Hi,

ja het was een mooie dag gisteren! zowel qua weer als ronde als evenement! Mooi dat er toch dat stuk zand bij zat, dat maakte het er niet lichter op... :wink:

groeten Felix.
ktm_gs300

Jazekers mooi ritje daar! Het verbaasde me idd dat er nog een stukje "hei" bij zat! Das pas mooi (zwaar) rijden :D .
Wel 4x op mijn bek gegaan, maar dat maakte de pret niet minder!
Honda crf 250
willem

He nog een 300 rijder zie ik.

reuze naar mijn zin gehad 2 keer bodemonderzoek gedaan het zand smaakte goed.
op naar de volgende rit.
Plaats reactie