Mede-noppers,
Heb een probleempje met mijn XR. Als ik in z'n 3e of 4e versnelling en zo'n beetje halfgas rijd dan stottert de motor. Net of ie niet genoeg benzine krijgt of wat dan ook. Volgas heb ik het probleem niet.
Wat kan het probleem zijn?
Groet,
Skup
stotteren
Moderator: ghulst
Hoi skuppie,
Jouw luchtfilter moet in ieder geval goed schoon zijn.
Vaak wordt met schoonmaken te lang gewacht.
Ik heb dat probleem ook gehad, en na lang zoeken had dit te maken met een verkeerde CO afstelling.
Rob
Jouw luchtfilter moet in ieder geval goed schoon zijn.
Vaak wordt met schoonmaken te lang gewacht.
Ik heb dat probleem ook gehad, en na lang zoeken had dit te maken met een verkeerde CO afstelling.
Rob
Nog altijd breukloos
Luchtfilter vorige week nog schoongemaakt, zal dus die gasnaald e.d. zijn. Is dat makkelijk te vervangen?
Eerst ff kijken of ie op een andere stand beter loopt.
Gewoon het bovenste deksel van de carb. eraf halen, de gaskabel loshalen en dan kun je de naald eruit halen. Er zitten groeven in de naald, en in 1 van die groeven zit een clipje. Verplaats het clipje 1 stand en kijk of ie beter loopt. wordt het slechter, dan ga je de andere kant op.
Ro
Gewoon het bovenste deksel van de carb. eraf halen, de gaskabel loshalen en dan kun je de naald eruit halen. Er zitten groeven in de naald, en in 1 van die groeven zit een clipje. Verplaats het clipje 1 stand en kijk of ie beter loopt. wordt het slechter, dan ga je de andere kant op.
Ro