Offroad Handel

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Sjokske

Ikke moe ............................
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
TTT

Lekker gereden maar het zat niet mee...

in eerste ronde hard afgestapt omdat ik de hoge rand van een dikke plank over een slootje midden in een maisplak niet zag. Kreeg de motor op mijn rug. Mobieltje overleden (sorry ad), en rug is nu bont en blauw.

Lekke achterband.
Op parkeerplaats band geplakt, bleek 2 gaten te hebben van de klap tegen de rand van die plank. Was net een nieuwe dikke crossbinnenband :(

Toch weer rijden, ging eigenlijk best lekker, pijn verdwijnt als je lekker bezig bent, totdat ik bij dat mulle zand in het bos zonder benzine kwam staan :cry:
Wat vriendelijke zuiderburen waarvan er een een grote tank op zijn yamaha had hebben mij na een half uur of zo, wat benzine gegeven, waarvoor dank.

Toen ik weer bij de auto was, was de motivatie wel op.

Nou ja, volgende week naar de Landsard, rug zal dan wel genezen zijn :D
smurf.
erwindob

Ik was er ook, met de XRally dit keer.

Afbeelding

3 rondjes uitgehouden, waarvan de laatste een beetje afgesneden bij dat hele mulle knippengeslinger.

Toch weer lekker spierpijn...
Gast

TTT schreef:Lekker gereden maar het zat niet mee...

in eerste ronde hard afgestapt omdat ik de hoge rand van een dikke plank over een slootje midden in een maisplak niet zag. Kreeg de motor op mijn rug.

Nou ja, volgende week naar de Landsard, rug zal dan wel genezen zijn :D
Hi Boyzz & girlzz,

was echt gaaf gisteren, mooi parcours...

Ja die plank... had het de eerste ronde ook niet in de gaten pppffff kwam er met een noodgang op af, ik knotste er flink tegenaan :oops: maar kon mijn motor net recht houden... :lol: al met al weer een superdag !!

2-de ronde met de Limbo's rondje gemaakt.. was erg leuk.. Pruus had de ronde ervoor al een boom 'gekust' (of was 't andersom Pruus?) en zat niet helemaal lekker meer op zijn motor desondanks vlamde hij er nog hard overheen :-) en op Matje stond weer geen maat...

tot zondag op de Landsard!! (TTT ik hoop dat je rug dan weer ok is...!!)
folie

Wat een ritje he ? Ik had zaterdag een feestje gehad, dus gelukkig een uurtje extra uitslapen. En ik had m'n voorvork veranderd. In Hapert hield ik 'm niet op de rechte stukken. Eerste rondje viel niet mee. Knippen lagen er toen al. Daarna ff wat versteld en toen ging het plots een heleboel beter. Voorvork iets schuiner gezet door de achterkant wat te laten zakken. Toen ging ie als een mes door dat losse zand. Nou ja.. :roll:
Haha, en ik nog even denken dat ik de enige was met kramp in mijn bovenbeen. In de bus naast mij beschuldigde iemand z'n maat ervan dat die een hele tijd had geprobeerd z'n 'dashbord' eraf te trappen. Die maat had ook kramp gehad.
Met die bruggen is het altijd oppassen ja, en dan was het nu nog droog...
Ik had mijn momentje toen ik van dat 'zwart-zand crossterreintje' afging met die sporen en die jumpjes. Dan ga je rechtsaf weer het bos in. Stond wat publiek achter een dranghek. (had 't moeten weten..) Ik had ff niet in de gaten dat daar een sloot was en ik dacht ff flink door die bocht heen te sturen, ligt daar ineens ook zo'n plank. Ik ging er volle vaart diagonaal overheen, slidend, motor schuin en ik staand over het stuur al rechts de bocht inleunend. :shock: :shock:
Yes - hij haalt 't - plof in de wal en volgas het bos in.
Ik hoorde het publiek kicken ' Hoehoehoooeee...' Zouden ze gedacht hebben dat ik dat altijd zo doe ? Er schoot nog wel even door me heen: "Shit, dadelijk ligt mijn motor weer aan de overkant op het droge en ik daar beneden in de sloot. - Folie style"
Sjokske

Ook fotooke gevonden (bedankt Erwin, kwisnie dat er behalve door Boezerooij nog meer foto's gemaakt waren) :

Afbeelding
Sanne
Contacteer:

TTT schreef:Lekker gereden maar het zat niet mee...

in eerste ronde hard afgestapt omdat ik de hoge rand van een dikke plank over een slootje midden in een maisplak niet zag. Kreeg de motor op mijn rug. Mobieltje overleden (sorry ad), en rug is nu bont en blauw.
Ha dus ik was niet de enige die daar er veel te hard vanaf ging :x

Met hoofdpijn de terugweg aangevangen. 2e rondje maar ik had het toch wel gehad, ppffff wat een knippen écht onophoudelijk. Verder wel heel lekker gereden en die bulten in het begin, TOP!
# 442
henk-v
Contacteer:

Ik was er ook, met de XRally dit keer
ä

in de 2e ronde een tijdje achter je gereden en ik moet zeggen dat je er een leuk tempo op na weet te houden(of over een veel betere conditie beschikt)
gassen

erwindob schreef:Ik was er ook, met de XRally dit keer.

3 rondjes uitgehouden, waarvan de laatste een beetje afgesneden bij dat hele mulle knippengeslinger.

Toch weer lekker spierpijn...
Was dat die motor met die riolering aan de achterkant?
Heb ik nog even ,met mijn vrouw, staan te bewonderen na afloop.

he, fotos

met dank aan MFS
Afbeelding
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
pruus
Contacteer:

Was wel weer een memorabel dagje. Zoals gebruikelijk reed ik weer ver boven mijn kunnen maar omdat de goden mij liefhebben ging het ook deze keer weer steeds net goed. Tottie klereknippen daar in dat diepe zand. Matje reed een stuk voor me en ik zie hem na een bocht, aan het einde van dat rotstuk, stoppen. Ik denk nog die gaat fotos maken dus het laatste stuk goed agressief ( doen alsof ) en ik let wat lang op mijn sociatyfotograaf maar zie in m'n ooghoek links een paar takjes. Ik denk nog zo och die wijken wel, optimist, was een liggende boom en blijkbaar afgezaagde top want heel dicht bij de twijgjes was íe nog zo dik als de armen van Schwarzenegger! Nou weet ik hoe de verliezende partij bij die oude ridderspelen zich moet hebben gevoelt. Zwaar kloten. Toch nog tweede ronde gereden maar het vuur was er een bietje ut. Toen kwam ik adje tegen en die stelde voor om samen een rondje te tuffen, had ik 't maar gedaan maar ik wijsneus moest natuurlijk bij m'n maten blijven en die hielden zich maar eeuwig bezig met banden wissel en vaginal zeep-tests dus tegen de tijd dat we vertrokken was mijn hele linkerhelft verkramt en kon ik niet eens zonder pijn de middelvinger opsteken naar de politie dus ben ik naar enkele kilometers met de staart tussen me benen afgetaaid. Volgend jaar beter!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
erwindob

gassen schreef: Was dat die motor met die riolering aan de achterkant?
Heb ik nog even ,met mijn vrouw, staan te bewonderen na afloop.
Dat is em ja, daar past precies een 1,5 liter PET fles in. Of als ik niet in de woestijn ben (meestal dus) een gereedschap rolletje
henk-v schreef: in de 2e ronde een tijdje achter je gereden en ik moet zeggen dat je er een leuk tempo op na weet te houden(of over een veel betere conditie beschikt)
Ha, de 2e ronde ging dan ook wel het lekkerst. De 1e moest ik er nog inkomen en de 3e werd het toch al wel zwaar.
Gast

Hi,

weet iemand waar die foto's zijn bij te bestellen? Mijn maat had ook nog ter plekke een foto gekocht, zijn die na te bestellen?

groeten
Felix
Sjokske

Foto's van de zandafgraving bij http://www.motofotoservice.com, foto's van de bulten net na de start welke ter plaatse verkocht werden bij Foto Boezerooij of zoiets :?: (weet niet meer precies, was in mijn geval @#&*$)%-foto aangezien mijn voorganger half in beeld zat- ikke iets hardere aanloop genomen denk ik met als gevolg bijna nekschade voor mister R. :oops: )
ktm_gs300

Hier fototje van mij :)
@ Henk-v: helaas zie je de stickers niet :? hij zit op mijn achterspatbord!

Afbeelding
Honda crf 250
mech

Sjokske schreef:Ikke moe ............................
Aansteller! Ikke nergens last van :D
http://www.motofotoservice.com/imagedetails/57371.html
Sjokske

Mar gij het dan ook maar 3 rondjes gedaan, terwijl ik er minstens 2 heb volbracht :idea: :D
(en natuurlijk ben/heb ik een veel ouwere lul, en nog half gehandicapt, maand niet gereden, blablablah, effe denken, wat voor kutsmoesjes kan ik nog uit de mouw van m'n shirt schudden :oops: ).
Enne, gij ook nog eens vergevorderd bergfietser met bijbehorende conditie :!:
Mijn conditietraining bestaat slechts uit dagelijks vele malen muis van links naar rechts en omgekeerd bewegen met een axiale variatie van een centimeterke of tien (soms voor de variatie van boven naar beneden of zelfs schuin).
Laatst gewijzigd door Sjokske op wo nov 01, 2006 14:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Rolando
Contacteer:

Heb het 2 ronden vol gereden.
Één grote crossbaan was het. Wel erg mooi met het weer etcc.

Weer goed georganiseerd!
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
Sjokske

henk-v schreef:stickers af te halen bij de rode paardentrailer :lol:
Dankuwel mijnheer de staalbouwer (althans volgens de enveloppe) Henk voor die mooie stapel, zal ze goed verzorgen :!:
henk-v
Contacteer:

foto :lol:
TTT

Sjokske schreef:
henk-v schreef:stickers af te halen bij de rode paardentrailer :lol:
Dankuwel mijnheer de staalbouwer (althans volgens de enveloppe) Henk voor die mooie stapel, zal ze goed verzorgen :!:
Idem.
ZOndag in VEldhoven te bezichtigen op m'n brommert :)
smurf.
henk-v
Contacteer:

en dus zondagavond op het forum FOTO'S :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie