Ik ben ook niet echt iemand tegengekomen maar ik moet ook zeggen dat ik er geen moeite voor heb gedaan. Ik zag Ad wel lopen bij de geluidskeuring en ook heb ik een bordeaux rode paardentrailer gezien maar van afstand leek daar niemand thuis te zijn.
Het was de vooral de eerste ronde enorm druk. Ik ben zelfs een paar keer even aan de kant gaan staan om zo die druktemakers kwijt te raken. De tweede en vooral ook derde ronde werden de knippen alsmaar dieper. Ik was even vergeten dat de knippenhel na de verzamelplaats in het midden van de route pas echt begint. Nu weet ik dat weer!

Ik ben nog echt geen knippenexpert maar ik moet zeggen dat het me wel steeds beter afgaat. Ik haal er nu in ieder geval wel een aantal in en ook kan ik wat beter mijn kracht verdelen waardoor ik ze wat langer met de nodige agressie kan blijven aanvallen.
Dat laatste stuk mulle zand (nog voor de groeve) was deze keer ook weer verschrikkelijk mul. Ik ben daar nog nooit fatsoenlijk doorheen gekomen. Ook nu was het weer puur op karakter en verder niets.
Ik heb 3 ronden gereden en dat vond ik ook wel zat. De derde ronde heb ik een keer goed kramp gekregen in mijn bilspier

dus dat was waarschijnlijk een signaal. Het eerste rondje heb ik vrij lang over gedaan: 75 minuten ofzo. De tweede ronde was 62 minuten en de derde 59. Had ik al gezegd dat ik een diesel was?

Ik kom meestal nogal slecht op stoom.