CU daar dan, schoudermans is weer bekwaam voor aktieJac TTR600 schreef:A.S zondag kun je de soes bekijken , krijgt zijn vuurdoop in Handel.

Moderator: ghulst
CU daar dan, schoudermans is weer bekwaam voor aktieJac TTR600 schreef:A.S zondag kun je de soes bekijken , krijgt zijn vuurdoop in Handel.
pruus schreef:blablabla, Eric, je bent een heethoofd
Yeppie, schoudermans heeft afgelopen weekend proefgedraaid en een dikke 10 verdiend (heeft al veel kusjes gehad ondertussen).pruus schreef:Handel, anyone??
We wachten met spanning op de uitnodiging......pruus schreef:want als Eric en zijn vrienden kunnen blijven rijden op hun stekkie, dan kunnen we er zo nu en dan allemaal naartoe.
Waar het was , zeker niet in Wonck aan de foto's en filmpjes te zienErik schreef:
Waar het was? Geen idee, die bomen lijken allemaal zo op elkaar![]()
Erik schreef:Ik wilde me van tevoren niet in de discussie mengen. Ik zou immers belang hebben bij het rijden in Wonck of waar dan ook. Nu het achter de rug is, heb ik dat belang niet meer. Done it, been there, genoten en gelachen.
Maar de toon die je aansloeg tegen Jac was niet echt genuanceerd en dat wilde ik wel even aanhalen. De grote meerderheid hier op het forum draagt de sport een warm hart toe en gedraagt zich er ook naar. Want bij de cowboys die het voor ons verpesten vraag je je af of ze überhaupt de geestelijke vermogens hebben een forum te lezen. En die mogen zondermeer aangepakt worden. Zondag ging het er ook netjes aan toe.
Dat jij je ook voor de sport inzet geloof ik graag, maar lees je eigen posts nog eens door en verplaats je dan eens in iemand anders die iets probeert te organiseren. Hoe komt het dan over? Op mij (en anderen) nogal aggressief. Kon subtieler. Da's alles. Voor de rest happy miles.
Full stop.
Zal me de volgende keer inschrijven bij zo'n cursus van Frans Verhoeven, misschien kan hij me leren hoe rond de pot te draaien ipv rechtsstreeks de man te spelen.Erik schreef:
Dat jij je ook voor de sport inzet geloof ik graag, maar lees je eigen posts nog eens door en verplaats je dan eens in iemand anders die iets probeert te organiseren. Hoe komt het dan over? Op mij (en anderen) nogal aggressief. Kon subtieler. Da's alles.
Full stop.
Grappig,Erik V schreef:Zal me de volgende keer inschrijven bij zo'n cursus van Frans Verhoeven, misschien kan hij me leren hoe rond de pot te draaien ipv rechtsstreeks de man te spelen.Erik schreef:
Dat jij je ook voor de sport inzet geloof ik graag, maar lees je eigen posts nog eens door en verplaats je dan eens in iemand anders die iets probeert te organiseren. Hoe komt het dan over? Op mij (en anderen) nogal aggressief. Kon subtieler. Da's alles.
Full stop.
Heb ik iets gemist ?Fee schreef:PS daar gaan we in NL ook naartoe als die Commies aan de macht komen (lees JM en consorten van de SP)....![]()
![]()