Loginprocedure veranderd???

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Helen2

Als ik met mijn gebruikelijke naam (Helen) probeer in te loggen, krijg ik een scherm met deze boodschap:
"Uit veiligheidsoverwegingen verzoeken wij u om onderstaande code op te geven om verder te kunnen gaan met inloggen.
Indien u geen plaatje ziet is uw browser software verouderd. Wij raden u van harte aan om de laatste versie van FireFox te gebruiken!
Klik hier om FireFox te installeren "
Is dit reclame, werk van een hacker, of een bewuste aanpassing van de loginprocedure?
Hoe vaak ik ook probeer om die roze letterkes over te typen, ik geraak niet ingelogd. :evil:
Met mijn alterego "Helen2" krijg ik het gewone loginscherm en lukt het wel. :!:
What is going on???

Helen
Gezien mijn echte zelf geblokkeerd is, hier mijn dubbelganger
Sjokske

:?: :?: :?:
Geen verschil gemerkt (behalve dat je aan de tweede editie bent begonnen).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Freek
Site Admin
Contacteer:

De forum provider heeft dat ingevoerd als een extra beveiliging.

Is je browser wel up-to-date?

Ook ik moet ook af en toe de gekleurde lettertjes overtypen, maar dat gaat altijd probleemloos.
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Helen2

Freek schreef:De forum provider heeft dat ingevoerd als een extra beveiliging.

Is je browser wel up-to-date?

Ook ik moet ook af en toe de gekleurde lettertjes overtypen, maar dat gaat altijd probleemloos.
Internet Explorer 6.0. Redelijk up to date, niet?
Ik heb nog een paar keer geprobeerd de letters over te typen (als ik als Helen inlog), maar het lukt echt niet, ik krijg altijd de boodschap dat het mis is.
En als Helen2 krijg ik geen roze letters, en log ik gewoon in.
Raar hoor. :shock:
Gezien mijn echte zelf geblokkeerd is, hier mijn dubbelganger
Max_Kool

Gebruik eens hoofdletters Helen?
Helen

Max_Kool schreef:Gebruik eens hoofdletters Helen?
Had ik ook al geprobeerd, hielp toen niet.
Maar nu ben ik erin geraakt! Wat bleek: nadat het de lettertjes verschenen onder het gewone inlogscherm, hadden die gluiperds mijn login doen verdwijnen. Blijkt dat ik die opnieuw moet intikken. Twee keer inloggen dus. Tja, dat ben ik dus niet gewend. Silly me :silly:
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Freek
Site Admin
Contacteer:

Hier wat meer info van de forumprovider;
Inlog beveiligings systeem
Deze belangrijke functie bied iedereen aan om normaal in te loggen maar wanneer de eerste login poging is mislukt moet de gebruiker de visuele confirmatie code opgegeven om door te gaan. Deze functie helpt voorkomen dat hackers gebruik maken van software om de login gegevens van u of uw gebruikers achterhalen (een zogenaamde "Brute Force Attack"). Advies: Wij raden aan om van deze functie gebruik te maken, de confirmatie code verschijnt alleen als de eerste inlog poging mislukt en heeft geen effect op het automatisch-inloggen.
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Helen

Bedankt Freek.
Ik heb mijn paswoord waarschijnlijk mistypt, en daarna wat onhandig geweest met de roze letters overtypen...
Beter een slecht karakter dan geen karakter
JoeBaR

hoe kan het dan dat ik me telkens opnieuw moet inloggen bij een bezoekje aan dit forum?

ook al kies ik telkens voor de optie om ingelogt te blijven ...??
4 strokes only !!
Estivie
Contacteer:

Dat komt door je "cookie" instelling.

De website kan je onthouden door een mini bestandje op je computer te zetten, een zogenaamde "cookie". Echter... doordat deze cookie van "http://alpha.messageboard.nl/" komt (de forumprovider), en niet van "noppenforum.com" blokkeert je browser dit (omdat het een "thirth party cookie" is)

Je kan (als je Internet Explorer gebruikt) via "Extra" -> "Internet Opties" -> via de knop "websites" de site "messageboard.nl" ingeven als "altijd toestaan.

Vanaf dan zou je ingelogd moeten blijven.

(privacy instelling op "alle cookies accepteren" werkt ook, maar da's niet aangewezen)

Suc6

Stijn
Montesa Cota 315R
Plaats reactie