simbad, ff voorstellen
na een fantastische off-road training bij motor trails ben ik compleet verslingerd geraakt aan off-road rijden. ik ben een ervaren motorrijder (22 jaar wegervaring en ettelijke vro cursussen) en sleutelaar, maar nieuw in het terrein.
met een low budget honda xl 500 r ben ik nu deze waanzinnige motortak aan het beoefenen/ leren.
ik woon in de noordoostpolder en zoek nog mede blubber bikers voor lekkere off-road ritten en fun in de omgeving. zwolle - kampen - wolvega - lelystad?
greetz, simbad[/quote]
ff voorstellen
Moderator: ghulst
Hai Simbad,
Welkom bij de Noppofielen! Heb zelf een soortgelijke "carrière-move" gemaakt van weg naar offroad en heb er nog geen kilometer spijt van gehad
Woon zelf in Lelystad en neem fanatiek deel aan all-/offroad ritten. Eenmaal per jaar een weekje zand of stof happen in het buitenland hoort er ook al jaren bij
Kijk maar op m'n website voor wat fotootjes.
Ik 'speel' geregeld in het zand, o.a. in Kampen en Almere. Laat dus maar 'n keertje horen als je mee wilt...
Groeten,
Arnaud.
Welkom bij de Noppofielen! Heb zelf een soortgelijke "carrière-move" gemaakt van weg naar offroad en heb er nog geen kilometer spijt van gehad
Woon zelf in Lelystad en neem fanatiek deel aan all-/offroad ritten. Eenmaal per jaar een weekje zand of stof happen in het buitenland hoort er ook al jaren bij
Kijk maar op m'n website voor wat fotootjes.
Ik 'speel' geregeld in het zand, o.a. in Kampen en Almere. Laat dus maar 'n keertje horen als je mee wilt...
Groeten,
Arnaud.
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
Oké Arnuad,
Ziet er goed uit die website.
Heeft iemand het terrein naast de A27 Stichtse Kant al geprobeerd? Veel zand en enkele heuvels.
Is daar nog wat van te maken nu Almere Poort dicht is?
Ziet er goed uit die website.
Heeft iemand het terrein naast de A27 Stichtse Kant al geprobeerd? Veel zand en enkele heuvels.
Is daar nog wat van te maken nu Almere Poort dicht is?
Get your kicks on classics
Hee simbad,
Dat gaat dus wel goedkomen dat samen rijden; Arnoud is de Lelystadse 'modderaar' waar ik het over had in het pb-tje.
Arnoud: By the way: mijn GS (die nog hele grote lage noppen had) heeft plaats gemaakt voor een soort van streetfighter op basis van een trx; absoluut geen noppen (kon het toch niet laten; zou ik dan toch nog een midlife crisis hebben? ).
gr Niek
Dat gaat dus wel goedkomen dat samen rijden; Arnoud is de Lelystadse 'modderaar' waar ik het over had in het pb-tje.
Arnoud: By the way: mijn GS (die nog hele grote lage noppen had) heeft plaats gemaakt voor een soort van streetfighter op basis van een trx; absoluut geen noppen (kon het toch niet laten; zou ik dan toch nog een midlife crisis hebben? ).
gr Niek
Hoi Niek,
Ja ja, dat is ook toevallig. Ben van plan vanmiddag na het werk dat terrein van de Stichtse Kant te verkennen.
Maarreh, mid life crisis? Wat is dat? Bij mij duurt m'n jeugd gewoon erg lang.
Greetz, Siem
Ja ja, dat is ook toevallig. Ben van plan vanmiddag na het werk dat terrein van de Stichtse Kant te verkennen.
Maarreh, mid life crisis? Wat is dat? Bij mij duurt m'n jeugd gewoon erg lang.
Greetz, Siem
Nou, dat Almere Poort 'dicht' is schijnt wel mee te vallen.
Volgens zeggen ( ) is dit sowieso alleen op zondag afgesloten (op zaterdag en doordeweeks kun je dus gewoon je gang gaan) en naar het schijnt wil de Almeerse pliesie het regime wat verzachten over 'n paar weken.
Dus wie weet kunnen we binnenkort weer lekker in het Almeerse zand happen
Ik heb dat terrein bij de Stichtse brug ook gezien en volgens mij gaat dat helemaal de goede kant op...
Ook ligt er pal naast de A6 thv afrit Almere Buiten West al een tijdje het nodige zand opgespoten. Zin in...?
Groeten,
Arnaud.
Volgens zeggen ( ) is dit sowieso alleen op zondag afgesloten (op zaterdag en doordeweeks kun je dus gewoon je gang gaan) en naar het schijnt wil de Almeerse pliesie het regime wat verzachten over 'n paar weken.
Dus wie weet kunnen we binnenkort weer lekker in het Almeerse zand happen
Ik heb dat terrein bij de Stichtse brug ook gezien en volgens mij gaat dat helemaal de goede kant op...
Ook ligt er pal naast de A6 thv afrit Almere Buiten West al een tijdje het nodige zand opgespoten. Zin in...?
Groeten,
Arnaud.
www.noxian.nl
www.noxian.nl
Jahaa, altijd. Laat maar weten wanneer je gaat.
Stichtse Kant is helemaal open en Almere Poort moet ook nog wel te doen zijn.
Het is ze vooral te doen om de illegale straatraces en het massale publiek.
Voor motoren met kenteken en berijders met rijbewijs schijnt het wel in orde te zijn.
Groet, Siem
Stichtse Kant is helemaal open en Almere Poort moet ook nog wel te doen zijn.
Het is ze vooral te doen om de illegale straatraces en het massale publiek.
Voor motoren met kenteken en berijders met rijbewijs schijnt het wel in orde te zijn.
Groet, Siem
Get your kicks on classics
Nou, da's dan geregeld!
Ik ga morgen rond een uur of 12 richting A'Poort, dus kijk maar of je ook kunt komen.
Stuur anders ff een pb-tje (= persoonlijk bericht; knopje onderaan topic) zodat we wat kunnen afspreken.
Groeten,
Arnaud.
Ik ga morgen rond een uur of 12 richting A'Poort, dus kijk maar of je ook kunt komen.
Stuur anders ff een pb-tje (= persoonlijk bericht; knopje onderaan topic) zodat we wat kunnen afspreken.
Groeten,
Arnaud.
www.noxian.nl
www.noxian.nl