Rijden in Ardennen

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Redski
Contacteer:

Aankomende herfstvakantie ben ik met mijn familie op vakantie in de Ardennen (Nadrin nabij Houfalize). Tot voor het debacle na St. Hubert, waar ik overigens nog gereden heb, ging ik meerdere keren per jaar naar de balades in Belgie.Nu echter deze riiten op enkel op Zaterdagen en met voorinschrijving kunnen worden gereden wordt alles een stuk moeilijker.

Ik zit er nu sterk over te denken om nu mijn motor mee te nemen en daar 's ochtends stukjes off-road te rijden. Nu weet ik wel dat dit niet overal mag, maar wat wat ik belangrijker vindt is om van een van jullie eens te horen wat nog WEL kan :!:
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
Erik V

Legaal in de Ardennen kan er NIETS, tenzij met toestemming op privé-terrein. Lijkt me geen goed idee om de motor mee te nemen. :roll:
huskie

Redski, ik ga met de herfstvakantie ook in die buurt kamperen.
Neem ik mijn motor mee? :wink:(dat durf ik niet :twisted: )
Maar als je gewoon op het asfalt blijft, mag je er gewoon rondrijden hoor.
Erik, Is trouwens het jachtseizoen al geopend?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
MuddyWater

Ook in de adrennen zijn veel onverharde maar wel openbare wegen, ik zou niet weten waarom je daar niet mag rijden, ik heb het dit jaar in de omgeving tussen Bertogne en La Roche in elk geval 2 keer zonder problemen gedaan 1 x in feb en 1 x in mei.
Tussen alle verharde wegen zitten verbindingen die door de landerijen en over heuvels heen gaan, soms heel slecht begaanbaar maar daarom des te leuker.

veel plezier
Plaats reactie