De Vordense enduro de 43e Oost Gelderlandrit a.s. zaterdag 14 oktober heeft dit jaar een paar interessante wijzigingen ondergaan t.o.v. voorgaande jaren.
Aan de crossproef rondom het bekende “GP circuit” Delden is een zgn. extreme route toegevoegd. Aan het einde in de proef kunt u kiezen uit twee verschillende routes, één gedeelte loopt over 3 achter elkaar liggende dikke boomstammen met een tussen ruimte van ±4 meter en lijkt u dit te moeilijk dan kiest u voor de andere langere gemakkelijke route zonder hindernissen. Spektakel verzekerd en voor de betere technische coureurs is hier dus extra tijdwinst te behalen.
De 2 andere proeven liggen allebei op een andere locatie dan de laatste jaren en één van de proeven heeft naast maisland ±800 meter bos, dus ook zeer uitdagend.
Verder wordt de route dit jaar in tegenovergestelde richting gereden dan de laatste jaren, dus deze 43e OG rit zal voor iedereen veel nieuws brengen.
Offroad licentie houders kunnen eenmalig een enduro rijden zonder een extra daglicentie te kopen op vertoon van de offroad licentie, ze hoeven dus alleen het inschrijfgeld van de enduro te betalen.
43e Vordense enduro/Oost Gelderlandrit zaterdag 14 oktober
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Extreme test zal het eerst in het eggie moeten zien, maar ik denk dat ik dan de lange route kies. Meer kilometers voor je geld
Het was een mooie dag tot dat er plotseling bomen over staken van rechts en die geven niks mee..
De voorbocht naar de k.oten schouder geblesseerd..
Helaas niet uitgereden.
Maar Redski wel super mooie helm trouwens..
De 3de proef was niet aan mij besteed .. De 2de wel was echt super mooi (wel over de boomstammen gegaan) maar smaken verschillen..
Waarschijnlijk tot in Zelhem..
gr mark
De voorbocht naar de k.oten schouder geblesseerd..
Helaas niet uitgereden.
Maar Redski wel super mooie helm trouwens..
De 3de proef was niet aan mij besteed .. De 2de wel was echt super mooi (wel over de boomstammen gegaan) maar smaken verschillen..
Waarschijnlijk tot in Zelhem..
gr mark
De route van Vorden werd vandaag in tegenovergestelde richting gereden.
Het kruip en sluip van vorige jaren dus bijna direct na de start. Gelijk goed warm, maar wel met dikke armen. Mooie proeven, waarbij ik met de 3e de meeste moeite had, in de bospassage een single-track met naar het leek wel woestijnzand (zeeeer droge en fijne bosgrond). Super was natuurlijk de lus in proef 2 met 3 boomstammen achter elkaar.
Vorden heeft volgens mij met het KNMI ook een contract voor mooi weer. Windjack aan en gaan, motor nauwelijks smerig!
Hulde aan de organisatie
Het kruip en sluip van vorige jaren dus bijna direct na de start. Gelijk goed warm, maar wel met dikke armen. Mooie proeven, waarbij ik met de 3e de meeste moeite had, in de bospassage een single-track met naar het leek wel woestijnzand (zeeeer droge en fijne bosgrond). Super was natuurlijk de lus in proef 2 met 3 boomstammen achter elkaar.
Vorden heeft volgens mij met het KNMI ook een contract voor mooi weer. Windjack aan en gaan, motor nauwelijks smerig!
Hulde aan de organisatie
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
-
- Contacteer:
Mooie rit, maar na 2 ronden was bij mij de pijp leeg
Werd af en toe helemaal gek van dat kruip en sluip werk, had ook met de conditie te maken maar goed.De verste afstand die ik had gereden was 83 km dit jaar dussssss 126 echte enduro km is echt andere koek
Volgende week maar in mandeveen verder oefenen, oja koppelings hendels kunnen niet tegen boomwortels
Werd af en toe helemaal gek van dat kruip en sluip werk, had ook met de conditie te maken maar goed.De verste afstand die ik had gereden was 83 km dit jaar dussssss 126 echte enduro km is echt andere koek
Volgende week maar in mandeveen verder oefenen, oja koppelings hendels kunnen niet tegen boomwortels