Enduro / Rally training door Frans Verhoeven 26 november 06

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Gebruikersavatar
Jacdesert
Berichten: 202
Lid geworden op: wo jun 19, 2002 21:27
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Volgeboekt
Laatst gewijzigd door Jacdesert op vr okt 13, 2006 16:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Woestijn is fijn !!!
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Ik was er graag bijgeweest,zij het dat ik de zaterdag de enduro van Harfsen rijd.

Wanneer ik het hele weekend weg ben, staat waarschijnlijk de koffer buiten en ligt de buurman in mijn bed.
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Jac TTR600 schreef:Enduro / rally training door Frans Verhoeven :

Jacttr600 organiseert een ENDURO / RALLY TRAINING ,....

U waant zich in verre streken , het Enduro terrein in Wonck biedt werkelijk alles , zand , grind , rotsen , leem , bossen etc,

En last but not least : politiecontroles :roll: :evil:
Algemeen forum : Een gewaarschuwd man is er 2 waard.......
Met een groep van 15 man : ik wed er 10 € op dat je problemen gaat krijgen. :!:En ik zal maar niet vragen als er vergunning is aangevraagd voor de groeves :?:
Gebruikersavatar
Jacdesert
Berichten: 202
Lid geworden op: wo jun 19, 2002 21:27
Locatie: Tilburg
Contacteer:

:!:En ik zal maar niet vragen als er vergunning is aangevraagd voor de groeves :?:[/quote]

We rijden NIET in de groeves , locatie wordt aan de inschrijvers doorgegeven , de locatie is absoluut risicovrij.
Woestijn is fijn !!!
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Jac TTR600 schreef::!:En ik zal maar niet vragen als er vergunning is aangevraagd voor de groeves :?:

We rijden NIET in de groeves , locatie wordt aan de inschrijvers doorgegeven , de locatie is absoluut risicovrij.
En Sinterklaas bestaat echt !!
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Klopt, is een achterneef van Roodk(w)apje (sinds deze week terug op haar favoriete plekje in de Brabantse bossen) !!!
Allebei Honda-aanhangers gezien hun outfit (net als ........... ene A. uit G., kwil niet stoken maar volgens mij heeft hij haar deze week ontvoerd als promogirl voor de opening van z'n nieuwe toko) :lol:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Ik heb geen uitnodiging gezien voor een enorm buffet.

Trouwens kun je roodkapje opblazen ?
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

:?: :?: :?:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Gebruikersavatar
Jacdesert
Berichten: 202
Lid geworden op: wo jun 19, 2002 21:27
Locatie: Tilburg
Contacteer:

WE ZIJN VOLGEBOEKT , inschrijvingen die nu nog volgen komen op de reservelijst.
Woestijn is fijn !!!
schildertje
Berichten: 654
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
Locatie: gelderland offroadland
Contacteer:

:o Nou als al dat volk over roodkapje heen moet, zal het wel vol zitten :wink: :lol:
schildertje
Berichten: 654
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 20:52
Locatie: gelderland offroadland
Contacteer:

:oops: een extreme test zeker :lol:
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

:evil: Ik vind het niet kunnen dat iemand een rit/training organizeert op een plek waar wij (de locals) de laatste tijd meer en meer moeten opletten voor politiecontroles. Als wijzelf met een te grote groep zijn, dan splitsen we op om geen problemen te krijgen en nu komt er doodleuk een Nederlander even een rit organizeren met minimum 15 deelnemers. Dat de plek volledig risicovrij is maak je mij niet wijs. Er wordt daar wel enkelingen/kleine groepjes gedoogd, maar op deze manier maak je het voor ons naar de kloten. En wij moeten dan maar braaf toekijken en zelf krijgen we geen vergunning meer om iets te organizeren ? Als je iets wil doen met zo'n groep, ga dan naar Bilstain of een andere legale locatie en maak niet nog meer problemen hier in onze streek. :evil:
Vanoppen Erik, misnoegd endurorijder uit de streek van Wonck.
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Niemand reageert, ook de inrichter zelf niet, dus iedereen vindt dit de normale gang van zaken ?
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Ikke dan ..........
Als Jac TTR de groeves gaat betreden (maar hij beweert dus van niet, lijkt me overigens erg vreemd aangezien de mooiste gedeeltes daar liggen) is hij verkeerd bezig, maar als hij een volkomen legale rit heeft uitgezet (wat hij ook beweert, lijkt me eveneens ook weer zeer vreemd aangezien de mooiste gedeeltes de meest illegale zijn, bij ons althans) denk ik dat je jezelf (om in vaktermen te blijven) op een hellend vlak begeeft en kort door de bocht gaat als je de contreien wilt claimen als "locals only property".
Ook hier komen we vaak vreemde snuiters tegen die het voor ons niet altijd gemakkelijker maken, maar het deuntje "Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen" geldt nog altijd.
En voor de duidelijkheid, ik ga zeer zeker niet tot die vijftien deelnemers behoren.
Uiteraard snap ik geheel je "misnoegen", alleen hoop ik dat je nog steeds van de meeste Nederlanders wel een biertje wilt aannemen 8)

Godver, ik kan zo de politiek in.

P.S. Die foto's in één van de vorige Noppennieuws'zen betreffende de training van de Nederlandse zesdaagseteams leken ook verdacht veel op omgeving Riemst (correct me if I'm bullshitting out of m'n nek).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

Erik V schreef: dus iedereen vindt dit de normale gang van zaken ?
Nee, natuurlijk niet...

Onlangs stond er ook een heel artikel van het Nederlandse 6-daagse team dat kwam trainen (was duidelijk boven op de Halembaye getrokken, die foto's) in 2x2 Noppennieuws.
Was me dat een invasie daar ter plekke van "professionele" rijders .
Helaas maken deze "professionelen" en zij die geld verdienen aan het off-road rijden het uitermate moeilijk voor de echte amateurs die wat willen gaan rijden.

Van het moment dat er geld verdient wordt aan onze sport, verdwijnt meestal alle sportiviteit en is het vaak van "après nous le déluge...."

Jo VdB
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Sjokske schreef:Ikke dan ..........
Als Jac TTR de groeves gaat betreden (maar hij beweert dus van niet, lijkt me overigens erg vreemd aangezien de mooiste gedeeltes daar liggen) is hij verkeerd bezig, maar als hij een volkomen legale rit heeft uitgezet (wat hij ook beweert, lijkt me eveneens ook weer zeer vreemd aangezien de mooiste gedeeltes de meest illegale zijn, bij ons althans) denk ik dat je jezelf (om in vaktermen te blijven) op een hellend vlak begeeft en kort door de bocht gaat als je de contreien wilt claimen als "locals only property".
Ook hier komen we vaak vreemde snuiters tegen die het voor ons niet altijd gemakkelijker maken, maar het deuntje "Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen" geldt nog altijd.
En voor de duidelijkheid, ik ga zeer zeker niet tot die vijftien deelnemers behoren.
Uiteraard snap ik geheel je "misnoegen", alleen hoop ik dat je nog steeds van de meeste Nederlanders wel een biertje wilt aannemen 8)

Godver, ik kan zo de politiek in.

P.S. Die foto's in één van de vorige Noppennieuws'zen betreffende de training van de Nederlandse zesdaagseteams leken ook verdacht veel op omgeving Riemst (correct me if I'm bullshitting out of m'n nek).
Je ziet het goed dat de training van de 6-daagse teams in Wonck gehouden werd...De foto waar iedereen gezellig aan tafel zit is precies dezelfde plek waar Offroadlover een tijdje terug bekeurd werd... Ik heb er trouwens niets op tegen dat hier Nederlanders/Duitsers/Chinezen rijden, ik heb er wel iets tegen dat Nederlanders(in dit geval) hier in België een illegale offroadrit/training organizeren, want een offroadrit onder begeleiding moet aangevraagd worden bij de gemeente en geloof me : wij als Vlamingen of anderen als Nederlander krijgen alleen een kort maar krachtig NJET ! In Wonck worden er endurorijders gedoogd, maar soms wordt het er te gortig, en dan komen er reacties van wandelaars/fietsers en een halfuurtje later zijn de mannen met de pet ter plekke om hun boekje te vullen. Ik heb er absoluut niets op tegen dat hier gereden wordt, maar doe dat aub met kleine groepjes en niet op deze manier.
De locatie die volledig risicovrij is bestaat niet (meer) in Wonck. Tot enkele jaren geleden was dat geen probleem, maar sinds het plaatsen van verbodsborden en de aankoop van quads en terreinmotoren (BMW's) voor de politie, is iets organizeren voltooid verleden tijd. Ofwel word je beboet voor het betreden van gemeentelijk domein, ofwel voor het betreden van privé terrein (groeves CBR), TENZIJ je een aflaat getekend hebt waarin staat dat je de groeves mag betreden. Dus : als je NIET in de groeves komt, en dus ook NIET op dat gemeentelijk domein, dan blijven er een TIENTAL legale aardewegen over waar die training door zal gaan, MAAR daar moet je dus wel een aanvraag bij de gemeente voor doen met het hoger vermelde antwoord : NJET.
Het heeft dus niets met "locals only" te doen, ik gids trouwens zelf kleine groepjes, en niet alleen Belgen :wink: . Alleen zou ik graag mijn hobby nog langere tijd willen beoefenen zonder blauw op de onverharde straat.
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Ik ben het met Erik eens dat je zo'n stek niet naar de kloten moet helpen met een georganiseerd evenement. Geld voor Nederlanders, Belgen en ander gespuis.


Maar als Jack claimt dat het plaats vind op legale stukken moet we hem geloven. Maar de gendarmerie zal wel meelezen en zeker controleren. Een risico wat je als organisatie niet wilt lopen. Huur een crossbaan af ben je safe. Die crossbaan van Grensland in Duitsland is hiervoor geschikt.
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

mee eens alleen ik kan er niets mee of tegen :(
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Ook gisteren weer in Wonck : 2 agenten met quads, 2 met de BMW en een helikopter ! Leuke training gaat dat daar worden. :twisted:
suzuki01
Berichten: 14
Lid geworden op: wo apr 21, 2004 21:22
Locatie: tongeren belgie

ja is zo wij zijn zelf kunnen ontkomen.
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Houten Klaas schreef:Maar als Jack claimt dat het plaats vind op legale stukken moet we hem geloven....
NIET dus. Via via vandaag te weten gekomen dat die training doorgaat op dezelfde plek als de training van de Nederlandse 6-daagserijders ( zie 2x2 noppennieuws). Dat is dus gemeentelijk domein met aangrenzend zelfs een stuk natuurreservaat. Zelfs alle toegangswegen hebben een verbodsbord voor alle verkeer behalve de landbouwers die de omliggende akkers moeten bewerken. Nu had ik toch graag een reaktie van Jac zelf gekregen...
folie
Berichten: 884
Lid geworden op: vr jan 13, 2006 13:40
Locatie: ja

Grappige ontwikkeling.
Ga je ergens offroad rijden, zijn het niet de natuurbeschermers of de politie waarmee je het aan de stok krijgt, maar de 'locals'.
(lees: plaatselijke collega-off-road-liefhebbers)
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Erik V schreef:Nu had ik toch graag een reaktie van Jac zelf gekregen...
Allee, nog een deuntje dan : "Tis stil aan de overkant".
Ruggegraat verloren, heer T., die volgens z'n nickname op allroadmaniacs tegenwoordig Soes rijdt :?:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Gebruikersavatar
Jacdesert
Berichten: 202
Lid geworden op: wo jun 19, 2002 21:27
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Erik V schreef:
Houten Klaas schreef:Maar als Jack claimt dat het plaats vind op legale stukken moet we hem geloven....
NIET dus. Via via vandaag te weten gekomen dat die training doorgaat op dezelfde plek als de training van de Nederlandse 6-daagserijders ( zie 2x2 noppennieuws). Dat is dus gemeentelijk domein met aangrenzend zelfs een stuk natuurreservaat. Zelfs alle toegangswegen hebben een verbodsbord voor alle verkeer behalve de landbouwers die de omliggende akkers moeten bewerken. Nu had ik toch graag een reaktie van Jac zelf gekregen...
Erik , ik ben dan toch wel heel benieuwd wie via via dan wel mag zijn , maak je maar geen zorgen we komen de grens zelfs niet over met de groep rijders , door de commotie zullen we dus niet naar Wonck gaan , gelukkig hebben we een vergelijkbaar gebied gevonden , we gaan uiteraard niet op het forum melden waar dat dan is , mogelijk zitten in dat gebied ook noppenforumers die het terein voor zich zelf willen claimen.
Voorkomen is beter dan genezen.
Jac
Woestijn is fijn !!!
Gebruikersavatar
Jacdesert
Berichten: 202
Lid geworden op: wo jun 19, 2002 21:27
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Sjokske schreef:
Erik V schreef:Nu had ik toch graag een reaktie van Jac zelf gekregen...
Allee, nog een deuntje dan : "Tis stil aan de overkant".
Ruggegraat verloren, heer T., die volgens z'n nickname op allroadmaniacs tegenwoordig Soes rijdt :?:
A.S zondag kun je de soes bekijken , krijgt zijn vuurdoop in Handel.
Woestijn is fijn !!!
Gesloten