Teammaat gezocht voor nu zondag 08/10 - Bilstain

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Jo VdB

Hallo,

zondag gaan Pruus, Jan B en ikzelf naar de 4uurs race te Bilstain.
We missen dus nog 1 maatje om 2 ploegen te kunnen inschrijven....

Wie wil er nog met ons mee rijden.

Ik heb meegereden met de vorige Cross Country, en het parcours is "vlot" te rijden. Echt moeilijke stukken zaten er toen niet in. Natuurlijk niet geschikt voor absolute beginners...

Laat even iets weten als je meegaat, zodat ik je kan inschrijven
Kosten : 30 € (en dan kan je 2 uur rijden)

Jo VdB - Pruus - Jan B
adje

Veel plezier dan daar in Bilstain :?

Mij zal je daar niet gemakkelijk nog eens ooit zien verschijnen :evil:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
folie

adje schreef:Veel plezier dan daar in Bilstain :?

Mij zal je daar niet gemakkelijk nog eens ooit zien verschijnen :evil:
Hoezo niet ?
henk-v
Contacteer:

kom je wel naar westerbork adje?

sorry jongens maar voor een 4 uurs op bilstain is de conditie echt niet voldoende :oops:
Jo VdB

@ Henk,

daarom dat we ook verkiezen om telkens 2 uur te rijden, en af te wisselen na 1 uur rijden.

Nog steeds geen interesse dan ???

Jo VdB
jan2

Hoe lang zijn de rondes??? en is het echt mooi kruip en sluip werk??

Laat even weten..

Ik heb trouwens nog eens ooit bij jou banden opgehaald, vanuit noppenforum geregeld,Jij zat toen met een slechte knie
En ik heb je wel eens op een enduro gesproken.

groeten Jan
Jo VdB

@ Jan2,

hoe de ronde nu gestoken is weet ik natuurlijk niet, maar VORIGE keer

a) een ronde van zo'n 20 minuten
b) 50 % single tracks - 10 % weide - 10 % crossparcours - 10 % bospaden van Bisltain - 5 % supermotopiste - 15 rest vanalles
c) niks onoverkomelijks, maar toch waren er sommigen die op bepaalde moeilijke stukken afsneden :(
d) rivierdoorwading terplekke (2 x per ronde) was er ook bij
e) zorg in elk geval dat je koppeling in orde is, want die heeft het wel hard te verduren

Jo VdB
folie

Jo VdB schreef:
e) zorg in elk geval dat je koppeling in orde is, want die heeft het wel hard te verduren

Jo VdB
oh oh, Pruus ging toch ook mee ?
Pruus wat heb je voor een naald en stationairsproeier in dat ding zitten ?
pruus
Contacteer:

:oops: weetnie fool. Origineel..? :oops:
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
henk-v
Contacteer:

ooit een dag aan het spelen geweest op bilstain leuk voor een trail maar moeilijk voor een enduro en dan 4 uur achter elkaar ?
We gaan naar westerbork maisplakken racen :lol:
Jo VdB

Aha, we hebben onze 4de man gevonden, zodat we met 2 complete teams kunnen gaan rijden.

Dus : de mannen gaan ENDURO rijden in Bilstain :lol:
de jongens gaan maisplak-rijden :twisted:

Jo VdB
adje

Jo VdB schreef:
Dus : de mannen gaan ENDURO rijden in Bilstain :lol:
de jongens gaan maisplak-rijden :twisted:
En de die-hards gaan heel veel kilometers knippen rijden 8)
Laatst gewijzigd door adje op do okt 05, 2006 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding

jan2

shit ben ik nu te laat want ik wil graag meedoen

zijn er nog mogelijkheden Jo?

groet jan
met een betrouwbare koppeling
folie

pruus schreef::oops: weetnie fool. Origineel..? :oops:
Jetting topic:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/120910

Als je een .42 stationairsproeier hebt met een DTN naald dan loop je denk ik kans op oververhitting door een te arm mengel.
Ik zou dan in ieder geval een 45 stationairsproeier nemen.
Met een rijke naald, zoals een OBELN zou het met een .42 moeten lukken, maar het blijft krapaan.
Als je moet werken met wat je hebt kun je als eerste proberen je stationair mengselschroef zo ver mogelijk open te draaien. (ong 2.5 omwenteling)
Soms lijkt een nieuwe bougie trouwens ook een beetje te helpen.
pruus
Contacteer:

Bedankt folie! Begin met stationairmengsel en un nieuwe bougie. Zondag komt eraan, dus we gaan :schieten: he Jo?!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
jan2

dus groep is compleet ?
Iemand anders die met mij wil rijden dan?
pruus
Contacteer:

Jan, als je graag wilt rijden moet je gewoon gaan. Op tijd inschrijven en kenbaar maken dat je toch liever iemand bijhebt. Komt in mijn ervaring altijd goed. In't ergste geval betaal je un tientje teveel...
suc6
jan2

dacht ik anders heb ik er geen problemen mee...
folie

jan2 schreef:dus groep is compleet ?
Iemand anders die met mij wil rijden dan?
Ik ga't niet redden helaas.
jan2

betekent dat dat iemand dus nog een mederijder nodig, heeft??
Ik vind het niet erg om 2 uur te rijden.... maar weet niet of het mag...
laat even weten
groet jan
Jan :)

Zover ik weet kan je ook als 1 mans team mee doen.

Weet iemand trouwens ook het adres?
Op de site staat alleen maar Afrit 37 van de E40 Luik Acken.
jan2

jammer genoeg was ik allemaal te laat want ik had geen achter tandwiel meer. Ben wel wezen kijken en ik weet zeker dat ik er de volgende keer bij ben...! erg mooi parkoer...
Verder alleen een duitser met husaberg omhoog geholpen..
hoe was het de dutch vergaan??? volgens mij heb ik jan zien lopen in ktm pak met groene jerry cans
adje

jan2 schreef: hoe was het de dutch vergaan??? volgens mij heb ik jan zien lopen in ktm pak met groene jerry cans
Volgens mij heb je dan Jo vdB zien lopen met die jerrycans want jan heeft Gas gas kleding aan :?
Enne Jo is geen Dutch maar nen Bels :lol:

Maar hoe is het gegaan daar "Mannen" :wink:

Afbeelding Afbeelding

pruus
Contacteer:

was cool! Begon relaxed, om half acht Johan opgehaalt en om negen waren we op het terrain. Jo kwam er ook effe later want die was gaan stemmen. Ik vroeg nog of íe op de Winter had gestemd maar hij zij nee, de zomer. Iedereen handje schudden en toen naar de inschrijving. Ik had al een week met een duits woordenboek onder m'n kussen geslapen vanwege die duitse organisator, bleken er wallonen aan die tafel te zitten. Dus, Jo z'n taak, die bleef verdacht lang met dat vrouwtje kletsen dus of íe nou linea recta naar huis is gegaan...Was iig op tijd voor de start, want we hadden afgesproken dat Jo en Jan zouden starten. Listig als ik ben dacht ik de invoerronde meeterijden en die dan als't waare te laten bezinken om maximaal rendement uit mijn optreden te halen,haha. Helaas, alleen de man met het hesje kreeg de opwarmronde. Dus ik aan de sportdrank, nee, niet die van Jupiler, dat niet. Na een wedstrijdronde zag ik ze langsdenderen, mooi in gelid, toen ben ik naar de bus gesjokt en heb me klaar gemaakt. Samen met m'n maat Johan op de helden gewacht in 't park ferme'. Jan kwam als eerste binnen, zeker ergens afgestoken :roll: of zo, maar Jo zat'm flink op de hielen. Dus ik achter Johan aan. De eerste meters mijn gaskabel degelijk gespannen, maar toen kwamen die gladde stenen en die diepe sporen en won mijn overlevingsinstinkt. Toen, bij de eerste serieuze helling had ik bijna shit gezegt! Koppeling weg. Met een bokkende ketel naar boven, vloeken en tieren in m'n helm maar al rap kwam de tweede helling en dat was een lelijkerd. Springt zon kabouter in een geel hesje voor m'n wiel en is druk aan't gebaren, maar te laat. Zonder koppeling had ik niet veel tijd om een spoor uit te zoeken dus ik zat er al in, pardoes in het achterwiel van mijn makker Johan. zeker een kwartier gezwoegt om deze en de volgende helling op te komen maar dat was echt niet te doen. Klereketel laten liggen en terug gerent richting rennerskwartier. Hesje naar Jo zodat hij tenminste wat rondjes kon gaan rijden. Ik naar de bus voor gereedschap en olie, weer op een hollen richting kutteringmotor. Onderweg vind ik mijn makker Johan blootvoets in de beek, ik riep nog je hoeft hier niet te strippen want hier zit geen tong, hoorde hem nog wat mompelen van twee keer de zelfde boom maar ik gilde alleen maar blitzkrieg en bestormde de eerste helling tevoet. Nou, ik was dus drie hellingen ver gekomen, en ik geef 't je te doen in volle crossoutrusting. Tegen de tijd dat ik mijn motor had berijkt stonden de afdrukken van me Oxtars op m'n tong! Koppelings vloeistof was weg, nieuwe erin en op traditionele manier ontlucht. Ronde uitgereden; moest nog meer als de helft; en in het park ferme'op Jo gewacht. Hij is natuurlijk een beest maar vier uur alleen dat is toch wat veel, dus ik moest maar weer gaan rijden en kijken hoever dezekeer. Bleek vijf rondjes te gaan, bijna anderhalf uur. De toppers hebben me in die tijd wel twee keer ingehaalt, maar tegen het eind zat ik ook wel doorheen. Jo heeft me nog twee keer de zelfde boom zien aflebberen maar het was dan ook een hele aantrekkelijke! De laatste ronde had niet echt meer gehoeven, maar bij die watjes wat voor de klok gingen staan wachten dat er werd afgevlagd wilde ik ook niet gaan staan! Jo, volgend jaar herkansing?!
En hoe hebben de die-hards hun zondag besteed???
Sjokske

En hoe hebben de die-hards hun zondag besteed???
Eerst even met dochterlief naar de kermis geweest om de schouder los te maken en daarna plat voor de buis om via een magneetband te kunnen zien hoe mijn vriend (niet dus :twisted: ) Scheissmacher dat rooie brik (sorry Ad, maar het moest er even uit) van 'm in rook zag opgaan.
Viva Espagna 8)
Of ........................ bedoelde je mij niet, Pruus :?:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Plaats reactie