ik heb een probleempje met je cr als ik hem aan het warm draaien ben blijft en constant koelvloeistof stromen uit me overloopslangetje
als ik de radiateur dop eraf haal gebeurd dit niet waarschijnlijk omdat die dan geen druk kan opbouwen.ik heb heb hem al leeglaten lopen en opnieuw gevuld .kan de dop meschien kapot zijn?
ik hoop dat jullie iets meer kunnen vertellen
mvg dennis
radiateur blijf lekken
Moderator: ghulst
- honda cr power
- Berichten: 47
- Lid geworden op: ma aug 08, 2005 17:09
- Locatie: zoetermeer
HONDA CR POWER
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
Dop kan idd stuk zijn, kan ook zijn dat de pakking stuk is. Dat er druk uit de verbrandingskamer in het koelsysteem geperst wordt.
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
- Berichten: 124
- Lid geworden op: do sep 28, 2006 22:58
- Locatie: Aalten
maar dan zal je waarschijnlijk wel lucht belletjes
in de radiator moeten zien!!
marco
in de radiator moeten zien!!
marco
- honda cr power
- Berichten: 47
- Lid geworden op: ma aug 08, 2005 17:09
- Locatie: zoetermeer
ik heb de radiateur onlucht daarna kwam er 20 seconden niks geen koelvloeistof daarna kwam het weer en zat er weer lucht in .ik heb hem al 4 x onlucht maar na 30 seconde zit er weer lucht in.
wat kan het zijn
wat kan het zijn
HONDA CR POWER
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
Je bedoelt met lucht dat het vloeistof nivo zakt?
Je moet hem overgens niet 100% volgooien anders gooit hij er al snel wat uit, als de platen onder staan is het oke.
Je moet hem overgens niet 100% volgooien anders gooit hij er al snel wat uit, als de platen onder staan is het oke.
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
- honda cr power
- Berichten: 47
- Lid geworden op: ma aug 08, 2005 17:09
- Locatie: zoetermeer
nee ,ik bedoel dat er steeds lucht in de radiateur komt
steeds als alle lucht erweer uit is zit er binnen 30 seconde weer lucht in en komt er weer water uit de overloop,en omdat er lucht in zit stroomt die over maar waar kan die lucht vandaan komen?
steeds als alle lucht erweer uit is zit er binnen 30 seconde weer lucht in en komt er weer water uit de overloop,en omdat er lucht in zit stroomt die over maar waar kan die lucht vandaan komen?
HONDA CR POWER
lekke koppakking...honda cr power schreef:nee ,ik bedoel dat er steeds lucht in de radiateur komt
steeds als alle lucht erweer uit is zit er binnen 30 seconde weer lucht in en komt er weer water uit de overloop,en omdat er lucht in zit stroomt die over maar waar kan die lucht vandaan komen?
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Ik stem ook voor een , lekke koppakkingKlx300R schreef:lekke koppakking...honda cr power schreef:nee ,ik bedoel dat er steeds lucht in de radiateur komt
steeds als alle lucht erweer uit is zit er binnen 30 seconde weer lucht in en komt er weer water uit de overloop,en omdat er lucht in zit stroomt die over maar waar kan die lucht vandaan komen?
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ik ga ook voor een lekke koppakking, wat voorkomt is dat bij montage van het cylinderpetje men de bouten te hard aantrekt. Zodoende kan het draadeind iets omhoog komen, als je dan aansluitend opnieuw je kopje monteerd komt de moer tot einde schroefdraad die dan iets hoger ligt. Gevolg; moer zit vast kop niet voldoende. Helaas ervaringsdeskundige. Sindsdien werk ik bij dit soort zaken met momentsleutel.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
inderdaad redski, wat kan helpen bij dit probleem is een koperen rondsel onder de moeren te steken (eventueel een iets dikker,geen 2) voor het gene wat een voetpakkingske en 2 O-ringen kosten zou ik niet twijfelen om open te smijten,als er water in de cilinder terechtkomt wordt het anders piepen...
greetz
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300