Nu vind ik mijn vering van mijn WR nog steeds zeer hard staan en ga wat beginnen experimenteren.
Natuurlijk schrijf ik eerst de basisinstellingen op, zodat ik steeds terug kan.
Ik mijn "handleiding" staat dat het verschil uitgeveerd en ingeveerd achteraan tussen 9 en 10 cm. moet zijn. Nu vraag ik me af, als het verschil groter is, moet ik dan de veervoorspanning vergroten, of verkleinen?
Moet ik dit doen nadat ik de in/uitgaande heb geregeld, of ervoor??
vering
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 198
- Lid geworden op: za feb 26, 2005 19:44
- Locatie: 's-Heerenhoek
Als je het hebt over de "sag" met berijder is de in of uitgaande demping niet van invloed op de zakking.
Ik neem aan dat dit met berijder is als ik naar de waardes kijk. Als je de doorzak wil verkleinen dan heb je dus meer veervoorspanning nodig dus dan moet je de grote moer naar de veer toe draaien. (en vv)
En idd dit heeft niets met de demper instellingen te maken.
En idd dit heeft niets met de demper instellingen te maken.