uit de hand gelopen pesterij of aanslag ?

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

huskie

Al vaker gezegd, maar ik zal het nog maar weer eens herhalen.
Rij, als offroad rijder defensief en wees op je hoede als je over een pad rijdt, zeker als je het daar goed kent. Zeker tussen bomen door en bij bochten, houdt je blik naar voren gericht en ga niet achter elkaar aan jagen als je dat pad nog niet eerder die dag gereden hebt.
Zo hou je jezelf heel....en dat is best wel lekker....ook voor eventuele familie bla bla bla.

Ik heb ervaring met niet goed opletten. Wilde nml een zondag die bult springen en toen bleek dat "ze" erachter de boel hadden afgegraven. Westelijk havengebied dus...
Ook Joebar had zo een gelijke ervaring daar....(waar is die eigenlijk?)
Dus let op, elke keer weer...
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
flip-poz

Ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt:

In december, een graad of 2-3 en een toertje gaan maken. Het had de week ervoor goed gesneeuwd en er lag nog hier en daar half gesmolten sneeuw en water, druppels van de bomen en het was al donker. Ik kende het baantje vanbuiten, doe het elke keer als ik ga rijden, het ligt naast een autostrade(waasmunster) en loop naar een oud crossterrein, dus, flink op de gas, het was toch enkel rechtdoor, en nog asfalt op dat plekje dus, ongeveer 80 kmh. Ik zie op een gegeven moment een half doorgezaagde boom, evenwijdig met de grond, een dikke 10cm dik op een hoogte van 50cm boven de grond. ik was al zo dicht genaderd dat ik niet meer kon remmen dus moest erover of eronder. Sloeg in de remmen zo hard als mogelijk(ijswater) en een paar meters voor de boom(40kmh), gas open en op de koppeling op het achterwiel gekregen(tt600), en hup, erover. Moet wel zeggen dat ik het geen 2e keer zou kunnen, veel geluk gehad. Vanaf dan rijd ik nooit meer vanaf eerste keer gas open, eerst op het gemak verkennen, en dan rijden.
hornet911

Aangifte doen! Als er in de toekomst iets gelijkaardigs gebeurt, maar met gekwetsten, dan bewijst jouw aangifte dat het herhaaldelijk gebeurt, wat een verzwarende omstandigheid is.

Het is trouwens niet ondenkbaar dat als je in zo een put valt/rijdt, dat je er zéér zware verwondingen aan over houdt!!
0X
adde

ben zondag ook bijna in het genoemde gat gereden, wat een eikel zeg :shock:
zag dat er in de op het pad opgeworpen houtwal een schrijven voor hem lag
zijn blijkbaar enkele fietsers die hem ook graag iets in het oor willen fluisteren :twisted:

verder gaan ze wel tekeer met het rooien zeg, het zandpad vanaf de hut van mie pils richting waalre is onherkenbaar geworden, en dan zeggen ze
dat wij schadelijk zijn voor de natuur
nog ffe en dan is het een grote zandvlakte
TTT

adde schreef: nog ffe en dan is het een grote zandvlakte
oh yeah baby.
Komende jaren veel pret langs de ring :lol:
smurf.
Rolando
Contacteer:

Bij Ekkersrijt wordt ook lekker gewerkt en kun je tegen de mooie zandbergen op rijden. Even ontspannen!
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
JoeBaR

huskie schreef:Al vaker gezegd, maar ik zal het nog maar weer eens herhalen.
Rij, als offroad rijder defensief en wees op je hoede als je over een pad rijdt, zeker als je het daar goed kent. Zeker tussen bomen door en bij bochten, houdt je blik naar voren gericht en ga niet achter elkaar aan jagen als je dat pad nog niet eerder die dag gereden hebt.
Zo hou je jezelf heel....en dat is best wel lekker....ook voor eventuele familie bla bla bla.

Ik heb ervaring met niet goed opletten. Wilde nml een zondag die bult springen en toen bleek dat "ze" erachter de boel hadden afgegraven. Westelijk havengebied dus...
Ook Joebar had zo een gelijke ervaring daar....(waar is die eigenlijk?)
Dus let op, elke keer weer...

jahaaa ik ben dr weer hoor :P

waar *train* jij nu george? Almere is nu ook verboden toch?

(rijd stiekum gewoon stug door in havens west... pak me dan als je kan :P )
4 strokes only !!
huskie

JoeBaR schreef:

(rijd stiekum gewoon stug door in havens west... pak me dan als je kan :P )
Heb ik ook al eens gedaan..... :) lekker rustig :wink:

Goed te horen dat je nog steeds rijdt, Bar.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
JoeBaR

ja ja dat zal ook niet stoppen zolang ik het kan blijven doen Husk :wink:

ik probeer tegenwoordig zoveel mogelijk offroad en enduro ritjes mee te pikken , het echte crossen op de baan is hier bijna onmogelijk geworden wegens gebrek aan crossbanen in de buurt .

nu moet ik zeggen dat we hier in de buurt al heel wat ritjes hebben gereden afgelopen zondagen , ietwat illegaal , maar tot mijn verbazing is er meer ruimte nog dan ik gedacht had ... dat het niet mag moet je maar met een flinke korrel zout nemen , vloeken mag immers ook niet :lol:
4 strokes only !!
Plaats reactie