All Road Toer Limburg
Heb je een allroad motorfiets (DR BIG , BMW F 650, R 1100/1150 GS, Honda Dominator/Transalp/Africa Twin, Yamaha Tenere/Super Tenere, Triumph Tiger, Cagiva Gran Canyon en noem maar op) en wil je wel eens echt off road rijden dan is de Allroad Toer Limburg misschien wel iets voor jou. Deze toer heeft een lengte van 130 km en wordt aan de hand van een routeboek met bolletje/pijltje systeem gereden. Zeventig procent van de route, die is uitgezet in Noord-Limburg, is onverhard. De toer wordt gehouden op 10 september, er kunnen maximaal 150 personen meerijden. Echte wedstrijd-enduro's worden bij voorbaat uitgesloten. Deelname kost € 13,--
Voor info en inschrijving: Allroad Toer Limburg, 0475- 45 28 72, e-mail: jan.tullemans@hetnet.nl.
wie weet is er nog plaats,en het is altijd een leuke rit
ik ben er bij
All Road Toer Limburg (aangepast)
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
dat is goed
moet ik alleen nog even kijken hoe laat we willen starten
ook met de andere (niet BIG) rijders met wie ik daar heb afgesproken
overigens ligt heerhugowaard zo'n 220 km van grathem,dus het word wel vroeg opstaan
moet ik alleen nog even kijken hoe laat we willen starten
ook met de andere (niet BIG) rijders met wie ik daar heb afgesproken
overigens ligt heerhugowaard zo'n 220 km van grathem,dus het word wel vroeg opstaan
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
Okay
wij rijden toeristisch tempo,dus dat moet lukken
ik neem aan dat je vanaf Heerhugowaard de A9 neemt
dus ik stel voor om bij afslag 3 (Abcoude/vinkeveense plassen) op de A2 de carpoolplaats als ontmoetingsplek te nemen
heerhugowaard=>Abcoude zo'n 65km dus 45min.
Abcoude =>Best zo'n 100km dus 1 uur
8:30 in Best betekend met ¼ speling 7:15 vertrek van de carpool plaats
heb je al ingeschreven ?
anders moet je mij even een PBtje sturen met je mailadres dan stuur ik even door wat ik binnen kreeg
wij rijden toeristisch tempo,dus dat moet lukken
ik neem aan dat je vanaf Heerhugowaard de A9 neemt
dus ik stel voor om bij afslag 3 (Abcoude/vinkeveense plassen) op de A2 de carpoolplaats als ontmoetingsplek te nemen
heerhugowaard=>Abcoude zo'n 65km dus 45min.
Abcoude =>Best zo'n 100km dus 1 uur
8:30 in Best betekend met ¼ speling 7:15 vertrek van de carpool plaats
heb je al ingeschreven ?
anders moet je mij even een PBtje sturen met je mailadres dan stuur ik even door wat ik binnen kreeg
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
hallo biggers, ik heb genoten en het was jammer dat ik al zo snel weg moest. Het ruikt naar meer en ik zal zeker nog een keer de DR gebruiken waarvoor die eigenlijk gemaakt is! Dank jullie voor de gastvrijheid.
En.... ik zal even foto's maken van een "crossbaan" in het spaarnwoude gebied. Misschien iets voor een DR samenzijn! Grtz
PS: wie weet waar de foto's staan die onderweg door , ik denk, de organisatie zijn gemaakt??
En.... ik zal even foto's maken van een "crossbaan" in het spaarnwoude gebied. Misschien iets voor een DR samenzijn! Grtz
PS: wie weet waar de foto's staan die onderweg door , ik denk, de organisatie zijn gemaakt??