Welkom op de xr-club
- Sharky_Capas
- Berichten: 28
- Lid geworden op: vr aug 08, 2003 23:16
- Locatie: Bergen op Zoom
- Contacteer:
Yeah!! ben ik nu een van de eerste members??
Ps ik heb een honds XR 650 uit 2000 Reeds met SM velgen en 320 schijf!!
Ps ik heb een honds XR 650 uit 2000 Reeds met SM velgen en 320 schijf!!
joepie een apparte club voor xr rijders
ben ik nu ook een Member? met een xr600 uit 1988
ik ga dus met meerdere mensen van de ORA naar Maroc om mee te doen aan de Raid de lámite voor meer info kijk je op http://www.aiofrance.com/raid/
ben ik nu ook een Member? met een xr600 uit 1988
ik ga dus met meerdere mensen van de ORA naar Maroc om mee te doen aan de Raid de lámite voor meer info kijk je op http://www.aiofrance.com/raid/
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: za okt 29, 2005 22:33
- Locatie: Biddinghuizen
Goeiesavonds,
Prima idee; ik heb onlangs een XR600R uit 1988 gekocht, het model met de RVS uitlaatbochten. Heb ook gelijk de manual van Haynes gekocht die overigens niet over alle onderwerpen even duidelijk is!!
Prima idee; ik heb onlangs een XR600R uit 1988 gekocht, het model met de RVS uitlaatbochten. Heb ook gelijk de manual van Haynes gekocht die overigens niet over alle onderwerpen even duidelijk is!!
Van asfalt slijten je noppen zo hard......
ik heb dezelfde manual gekocht. Heb 'm alleen nog niet opengemaakt. is verjaardagskadootje. Maar wat bedoel je met niet hellemaal duidelijk. Ik heb juist deze besteld omdat ik er erg veel goeie berichten over heb gehoord. Het zou 1 van de betere zijn.Poldernoppen schreef:Goeiesavonds,
Prima idee; ik heb onlangs een XR600R uit 1988 gekocht, het model met de RVS uitlaatbochten. Heb ook gelijk de manual van Haynes gekocht die overigens niet over alle onderwerpen even duidelijk is!!
Hallo mijn honda is van 2001 nu al 1 jaar met supermotard weels. loopt als een trein en zeer goed sturen. heb het honda kit er nu op. [/img][/list][/list][/url]
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: za okt 29, 2005 22:33
- Locatie: Biddinghuizen
Arthur, ik bedoelde de electrische schema's; daar klopt geen hout van.
Verder wordt er met geen woord gerept over de lucht-ondersteuning in de voorvering. Kortom, ik mis nog een aantal gegevens. Voor de rest prima boek voor een prima motor.
Verder wordt er met geen woord gerept over de lucht-ondersteuning in de voorvering. Kortom, ik mis nog een aantal gegevens. Voor de rest prima boek voor een prima motor.
Van asfalt slijten je noppen zo hard......
Bedankt voor je reactie. Mijn verjaardag is eindelijk geweest en ja je heb gelijk. Kun jij mij misschien vertellen waar ik wat meer info kan vinden over de lucht-ondersteuning in de voorvering. Ik heb namelijk wat probleempjes met mijn voorvork. En natuurlijk hoe ik die aan kan passen en hoeveel druk er wel of niet op moet staan. Je kent het wel.
bvd
Arthur
bvd
Arthur
Poldernoppen schreef:Arthur, ik bedoelde de electrische schema's; daar klopt geen hout van.
Verder wordt er met geen woord gerept over de lucht-ondersteuning in de voorvering. Kortom, ik mis nog een aantal gegevens. Voor de rest prima boek voor een prima motor.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: za okt 29, 2005 22:33
- Locatie: Biddinghuizen
Ik ben zelf ook nog op zoek naar de goede gegevens; ik weet wel dat de druk die je in de voorvorken kunt pompen minimaal is, iets van 0,2-0,4 bar. Het scheelt enorm als je van luchtondersteuning gebruik maakt.
Verder heb ik een andere viscositeit olie in de voorpoten gedaan, 15W, en ook daar werd de demping een stuk fijner door.
Als je de veervoorspanning wilt verhogen zul je met bussen moeten gaan werken die je boven in de poten zet zodat je hiermee de veren verder indrukt.
Succes,
Jacco.
Verder heb ik een andere viscositeit olie in de voorpoten gedaan, 15W, en ook daar werd de demping een stuk fijner door.
Als je de veervoorspanning wilt verhogen zul je met bussen moeten gaan werken die je boven in de poten zet zodat je hiermee de veren verder indrukt.
Succes,
Jacco.
Van asfalt slijten je noppen zo hard......
bedankt ik zal zelf ook nog wel even gaan speuren op het net. Ik zal (als ik de tijd heb gevonden) mijn voorvork eens uit mekaar halen en dan in ieder geval die olie die jij aangeeft proberen.
Poldernoppen schreef:Ik ben zelf ook nog op zoek naar de goede gegevens; ik weet wel dat de druk die je in de voorvorken kunt pompen minimaal is, iets van 0,2-0,4 bar. Het scheelt enorm als je van luchtondersteuning gebruik maakt.
Verder heb ik een andere viscositeit olie in de voorpoten gedaan, 15W, en ook daar werd de demping een stuk fijner door.
Als je de veervoorspanning wilt verhogen zul je met bussen moeten gaan werken die je boven in de poten zet zodat je hiermee de veren verder indrukt.
Succes,
Jacco.