Aangezien de agenda lekker vol loopt, wil ik alvast e.e.a. aankondigen. Hoewel de definitieve info nog niet bekend is, de datum staat inmiddels wel vast!
Het weekend van 21/22 oktober organiseren we weer een "rallysimulatieweekend". Dit wordt georganiseerd in samenwerking met Heroes Legend, (in de praktijk dezelfde mensen/opzet als het rallyweekend eerder dit jaar in maart.)
Zaterdagavond komt Eric Verhoef vertellen over de Heroes Legend, navigeren en alles wat daar bij komt kijken. Natuurlijk willen we graag (toekomstige) deelnemers verwelkomen, maar het komt er op neer dat iedereen welkom is. (die BMW of XT kun je dan later nog wel kopen )
Preciese details zoals lokatie, programma, prijzen, enz. volgen z.s.m. Het evenement vindt plaats in de omgeving van Tilburg, de roadbooks worden geprepareerd door Ad Ketelaars. Maximaal aantal inschrijvingen is 50!
En voor de 4x4's: niet getreurd, in november wordt voor hen een aparte dag georganiseerd, waarin de tips en tricks vwb het rijden in de woestijn aan bod komen!
namens Heroes Legend, het rallymaniacs team!
Heroes Legend rallyweekend 21/22 oktober
Moderator: ghulst
Hey Marcel,
Het evenement van a.s. weekend ziet er op papier weer heel goed uit!
Zelf ben ik niet van de partij
Op de site van Travelmaniacs kon ik niet terug vinden wat je hierboven hebt beschreven. Maar wat ik met afvraag is of het 'normale' roadbookrit is?
Het evenement van a.s. weekend ziet er op papier weer heel goed uit!
Zelf ben ik niet van de partij
Op de site van Travelmaniacs kon ik niet terug vinden wat je hierboven hebt beschreven. Maar wat ik met afvraag is of het 'normale' roadbookrit is?
# 442
Hoi Sanne,
Volgende week, als alle details bekend zijn gooi ik het ook op rallymaniacs, en komt het bij Heroes Legend op de site. Aangezien het behoorlijk druk is met allerlei ritten de komende tijd, wilde ik toch het rallyweekend alsvast bekend maken bij de liefhebbers. Mogelijk zitten hier ook nog wel een paar geinteresseerden. Meer info volgt dus nog.
Ad Ketelaars ritten zijn normaal gesproken niet te moeilijk, maar de weersomstandigheden maken het verschil. Het is vooral een roadbookoefening, en een kans om een beetje van het sfeertje te proeven bij Heroes Legend, en meer te weten te komen over dit evenement. En met Eric Verhoef erbij heb je sowieso een gezellige avond!
Gr. Marcel
Volgende week, als alle details bekend zijn gooi ik het ook op rallymaniacs, en komt het bij Heroes Legend op de site. Aangezien het behoorlijk druk is met allerlei ritten de komende tijd, wilde ik toch het rallyweekend alsvast bekend maken bij de liefhebbers. Mogelijk zitten hier ook nog wel een paar geinteresseerden. Meer info volgt dus nog.
Ad Ketelaars ritten zijn normaal gesproken niet te moeilijk, maar de weersomstandigheden maken het verschil. Het is vooral een roadbookoefening, en een kans om een beetje van het sfeertje te proeven bij Heroes Legend, en meer te weten te komen over dit evenement. En met Eric Verhoef erbij heb je sowieso een gezellige avond!
Gr. Marcel
-
- Contacteer:
De weersomstandigheden bepalen inderdaad de moeilijkheidsgraad van mijn ritten in Nederland en Belgie. Maar zoals Sanne ook kan bevestigen zijn niet al mijn ritten voor rijders die ontspannen rond willen sturen (denk aan de Lozere)!
Over heel de linie zijn mijn ritten bedoeld voor offroad/enduromotoren. Ik heb eenmaal tegen een allroadrijder gezegd dat hij ook wel rond kon komen.
Dat had ik niet moeten zeggen. Werkelijk laaiend was deze "beste" man, toen hij met zijn opgesneden wegbanden, slechts 25 van de 225 kon berijden en weer zijn motorfiets op de aanhanger kon laden om de thuisreis te aanvaarden
Over heel de linie zijn mijn ritten bedoeld voor offroad/enduromotoren. Ik heb eenmaal tegen een allroadrijder gezegd dat hij ook wel rond kon komen.
Dat had ik niet moeten zeggen. Werkelijk laaiend was deze "beste" man, toen hij met zijn opgesneden wegbanden, slechts 25 van de 225 kon berijden en weer zijn motorfiets op de aanhanger kon laden om de thuisreis te aanvaarden
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Ha Ad!
En of ik dat kan bevestigen
Zoals 'dangerous' op de route rol is ook écht gevaarlijk. Of difficult is ook wel heel moeilijk. Maar Lozere was onwijs gaaf.
Groeten,
Sanne
En of ik dat kan bevestigen
Zoals 'dangerous' op de route rol is ook écht gevaarlijk. Of difficult is ook wel heel moeilijk. Maar Lozere was onwijs gaaf.
Groeten,
Sanne
# 442
-
- Contacteer:
En in de loop van volgend jaar Tjechie en Polen in het programma. Lekker technische routes waar je ook goed op zijn plaats bent als je "low budget" trips zoekt. Maar de Lozere blijft toch wel veruit het mooiste.
hmmm,dat klinkt goedAd Ketelaars schreef:En in de loop van volgend jaar Tjechie en Polen in het programma. Lekker technische routes waar je ook goed op zijn plaats bent als je "low budget" trips zoekt. Maar de Lozere blijft toch wel veruit het mooiste.
ook xt660r-lc4 adventure-690 enduro
http://picasaweb.google.com/richardvonk
http://picasaweb.google.com/richardvonk
-
- Contacteer:
Mijn eigen busje voldoet nog steeds goed. In het hoog dak kunnen eventueel ook nog 4 personen
Nog iemand van het noppenforum die morgen de strijd aan durft te gaan?
Laatst gewijzigd door Roos op vr okt 20, 2006 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
650XChallenge'07, XT660Z Tenere '08, DRZ400e'02
Waar komen we langs JackSjokske schreef:We komen er hoogstwaarschijnlijk wel langs, of nie Adje ?
Ik weet bij god niet waar je het over hebt
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/