strandrace scheveningen !!

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

johanb
Berichten: 174
Lid geworden op: ma mei 30, 2005 20:06
Locatie: M'gestel

gelezen in moto 73 dat er een verguning is aangevragen voor een strandrace op 12 november. volgen het stukje staat de gemeenteraad en het college er niet negtief tegenover.
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Dat wordt echt gaaf,

maar deze ga ik maar als publiek denk ik zo. "een rijder die valt is af" Ik zie mezelf al bij de eerste bocht omvallen. :wink:

Vlissingen 2002 op de XR:

Afbeelding
Fox-kid
Berichten: 568
Lid geworden op: zo jan 25, 2004 20:21
Contacteer:

Fantastisch! Klasse initiatief. Redbull heeft de juiste sport wel ontdekt. Nu maar hopen dat ze Bob de Jong voor het commentaar kunnen strikken. Lekker retro!

Aan welke tandwielverhouding moet ik denken met een 450? Zit nu op 14:50. Ik denk dat ik dan voor en achter maar omdraai! :D
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Fox-kid schreef:Nu maar hopen dat ze Bob de Jong voor het commentaar kunnen strikken.
Alsjeblieft zeg :evil:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
egbert
Berichten: 38
Lid geworden op: ma apr 21, 2003 21:47
Locatie: Voorschoten
Contacteer:

vlissingen heb ik twee keer overleeft. :(
Als ik tunesië overleef denk ik dat ik dat ritje in de achtertuin ook maar effe doe ,dan laat ik m'n deserts er gewoon onder zitten. :twisted:
kijk maar even op www.erg-oriental.de
regen is en ander type mooi weer
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Afbeelding

Het rulle Scheveningse strand vormt op 12 november 2006 het strijdtoneel voor Red Bull Knock Out; een van de zwaarste strandcross races ter wereld. Maar liefst 500 motocrossers staan aan de start, maar uiteindelijk zal slechts 1 deelnemer het podium bereiken, onder het toeziend oog van tienduizenden toeschouwers.



De motocrossers binden de strijd aan met elkaar, het loodzware parcours, de natuurlijke elementen en de lichamelijke uitputting. Via een kwalificatieheat plaatsen de 200 snelste deelnemers zich voor de finaleheat. Tijdens deze finaleheat wordt een knock-out systeem gehanteerd, waarbij na iedere ronde de achterste rijders afvallen. Wie houdt zijn tegenstanders achter zich en mag zich de winnaar noemen van Red Bull Knock Out 2006?



Naast meervoudig Nederlands kampioen en toptalent Marc de Reuver hebben verscheidene grootheden uit de internationale motocrosswereld hun deelname aan Red Bull Knock Out al toegezegd. Daarnaast biedt Red Bull, in samenwerking met de KNMV (www.knmv.nl), geïnteresseerde rijders de mogelijkheid zich voor dit unieke evenement in te schrijven via www.redbullknockout.nl Deelnemers moeten geregistreerd zijn bij de KNMV, UEM/FIM.

Schrijf op tijd in want vol = vol!

Klik hier voor meer informatie. http://www.redbullknockout.nl/splash.htm

Klik hier voor het inschrijfformulier. http://www.inschrijven.nl/formulier?id= ... 00836&ag=j
Gebruikersavatar
De Bierdokter
Berichten: 19
Lid geworden op: di jun 25, 2002 23:02
Locatie: Tilburg

Zo ben al weer even niet actief in de noppenwereld mijn stalen ros staat nog wel geduldig te wachten totdat ik er weer eens op spring, en nu lees ik alleen maar het woordje strandrace en krijg daarbij weer de rillingen over mijn lijf.

Vroeger stapte ik namelijk wekelijks op mijn bike om samen heerlijk te gaan brommen in de brabantse bossen. Telkens als er weer een starndrace werd georganiseerd hadden we het erover, op een feestje of gewoon onderweg in de blubber. We hebben toen maar eens ingeschreven en gingen met zijn allen in de stress welke banden ,tandwielverhouding, niet te vergeten waar halen we de conditie vandaan????

Afijn trainen op de oirschotse heide want we hadden klapzand nodig en daar ligt genoeg.
De schoepenband op de velg en gassen maar, de dag kwam steeds dichterbij dat we daar aan de bak moesten.

We hadden ons in de off-road klasse ingeschreven omdat ons niveau niet slecht was maar echte kampioenen zaten er ook niet bij. Maar tot onze schrik had de organisatie te weinig deelnemers en gooide de tobbers bij de pro's.

Ik vergeet nooit meer van mijn leven dat we een nummertje moesten trekken op de boulevard om de startpositie te bepalen 1 van ons clubje pakte nr:8 en ik had nr:10 het zweet stond al in mijn bilnaad.
We moesten naar de startrij rijden dat was al een stuk langs het water lekker verhard tussen de palen door over de springschans nog een paar bochten en je was er.

(Nu komt mijn rilling) We rijden de boulevard af met een man of tachtig tussen de palen door gas erop naar de schans mijn maat nr:8 zie ik niet goed op de schans terecht komen terwijl ik ook net aan kom stuiven, lullo die ik ben gooi mijn gas dicht omdat ik mijn maatje niet wil raken (en de ervaring ontbrak) dus net over het schansje gas dicht mijn voorwiel in het zand hup over de kop mijn maat niet geraakt trouwens maar toen kwamen er nog een stuk of 70 aan die hebben me niet allemaal geraakt maar 1tje zeker wel, mijn lampje was uit!

Toen er weer licht in mijn ogen kwam zag ik een kruis van de hulpverlener en mijn maat die in stereo vroegen of het ging.
Maar door de luidsprekers galmde het NOG 5 SECONDEN VOOR DE START, en knal iedereen vloog over de start ik vloog ook omhoog pakte mijn kawatje 1 trap en hij ging weer, en ikke gassen tot de eerste bocht helemaal opgefuckt door de adrenaline die door mijn lijf gierden leek het wel of ze me neer wilden sabelen heel mijn lijf deed zeer maar toen mocht ik daar zo langs de boulevard waar ik toen ik nog een menneke was altijd stond te schreeuwen GASSEN!!

Nu reed ik daar zelf nou ja reed het was meer hobbelen, ik kwam daarop de knippen zonder enige vorm van snelheid, dus een ieder die daar wel eens heeft gereden of gestaan weet wat je dan overkomt alleen maar spin geen speed, man o man wat heb ik daar staan te klooien totdat op het einde de bocht naar links kwam weer op het verharde.
De snelle jongens kwamen me alweer voorbij met volle snelheid en dan is het weer makkelijk op dat harde zand, hup tussen de palen en naar de schans tijdens mijn sprongetje vlogen de pro's gewoon over me heen man wat had ik het benauwd een paar slingers die heerlijk gingen met veel pijn in mijn body maar goed de adrenaline deed zijn werk.

En je raad het al weer langs de boulevard met klapzand een hel was het elke knip leek wel een doodsteek nergens kon ik eraf totdat ik weer op het einde was reed ik dwars loor het lint en ben zo naar boven gereden en mezelf geparkeerd tegen de boulevard ik kon niet eens meer van mijn kawatje van de pijn.

Nadat de eerste manche was afgelopen en iedereen zijn wonden likte ging ik eens op zoek naar een eerste hulp post die adviseerde me maar eens om de ambulance te nemen, maar eigenwijs als ik ben had ik niet zoveel trek om in vlissingen naar het hospital te gaan (ik moet namelijk niets hebben van hospitals) dus ik tegen mijn meisje kom we rijden naar Tilburg dan kan ik effe op mijn bedje gaan liggen. Maar hoe dichter bij huis elke kauwgom op de weg voelde ik in mijn lichaam en zei rij maar gelijk naar het ziekenhuis want der is toch wel meer aan de hand als een kneuzingkje.

Daar aangekomen was de eerste vraag wat er was gebeurd, het eerste antwoord was dan ook, och op een motor zeker te hard gereden??
Maar na enkele onderzoeken hing ik al aan het infuus want er waren wat problemen met de mild en als ik geopereerd zou moeten worden dan had ik alvast het infuus ingebracht.
Na een onderzoek met een echografie bleek gelukkig dat ik geen bloeding had aan de mild maar deze had een flinke opdonder gehad.

Op mijn rug stond een mooie afdruk van een noppenband daarvan heb ik helaas geen foto verder had ik 3 gebroken ribben waarvan ik er ook een aantal van had gekneusd ook mijn mild was gekneusd mijn borstbeen was gescheurd zodat het inademen aardig zeer deed ik heb in totaal dik 3 maanden thuis gezeten om van mijn verwondingen op te knappen.

De rest van de club daarvan waren er nog een paar die de tweede manche wel zouden rijden maar niet geheel hebben uitgereden zoals ik mij nog kan herinneren dus misschien dat jullie begrijpen dat ik mijn rillingen kreeg ik heb gewoon veel pech gehad maar had het nooit willen missen.
Ik ga eens kijken of ik nog wat foto's tegen kom van toen en ik zal mijn kawatje eens uit de schuur gaan trekken want helemaal achteraan tussen de kinderfietsen stepjes wigwamtenten en weet ik veel wat allemaal niet meer staat mijn kawatje nog met mijn legendarische nummer 19 op zijn zijschild dat was mijn oorspronkelijke nummer wat ik toegewezen had gekregen.

Affijn een heel verhaal en voor de echte mannen onder ons(ook vrouwen) als je nog nooit hebt meegedaan en het er al jaren over hebt ga het doen en heb meer geluk dan ik had dan heb je een heerlijk verhaal voor alle verjaardagen en ritten die je nog gaat rijden als je aan een potje bier zit.

Groeten de Bierdokter
De bierdokter doet ut op een Kawa 250
nielscr500
Berichten: 83
Lid geworden op: zo apr 30, 2006 14:02
Locatie: Twente

De Bierdokter schreef:Zo ben al weer even niet actief in de noppenwereld mijn stalen ros staat nog wel geduldig te wachten totdat ik er weer eens op spring, en nu lees ik alleen maar het woordje strandrace en krijg daarbij weer de rillingen over mijn lijf.

Vroeger stapte ik namelijk wekelijks op mijn bike om samen heerlijk te gaan brommen in de brabantse bossen. Telkens als er weer een starndrace werd georganiseerd hadden we het erover, op een feestje of gewoon onderweg in de blubber. We hebben toen maar eens ingeschreven en gingen met zijn allen in de stress welke banden ,tandwielverhouding, niet te vergeten waar halen we de conditie vandaan????

Afijn trainen op de oirschotse heide want we hadden klapzand nodig en daar ligt genoeg.
De schoepenband op de velg en gassen maar, de dag kwam steeds dichterbij dat we daar aan de bak moesten.

We hadden ons in de off-road klasse ingeschreven omdat ons niveau niet slecht was maar echte kampioenen zaten er ook niet bij. Maar tot onze schrik had de organisatie te weinig deelnemers en gooide de tobbers bij de pro's.

Ik vergeet nooit meer van mijn leven dat we een nummertje moesten trekken op de boulevard om de startpositie te bepalen 1 van ons clubje pakte nr:8 en ik had nr:10 het zweet stond al in mijn bilnaad.
We moesten naar de startrij rijden dat was al een stuk langs het water lekker verhard tussen de palen door over de springschans nog een paar bochten en je was er.

(Nu komt mijn rilling) We rijden de boulevard af met een man of tachtig tussen de palen door gas erop naar de schans mijn maat nr:8 zie ik niet goed op de schans terecht komen terwijl ik ook net aan kom stuiven, lullo die ik ben gooi mijn gas dicht omdat ik mijn maatje niet wil raken (en de ervaring ontbrak) dus net over het schansje gas dicht mijn voorwiel in het zand hup over de kop mijn maat niet geraakt trouwens maar toen kwamen er nog een stuk of 70 aan die hebben me niet allemaal geraakt maar 1tje zeker wel, mijn lampje was uit!

Toen er weer licht in mijn ogen kwam zag ik een kruis van de hulpverlener en mijn maat die in stereo vroegen of het ging.
Maar door de luidsprekers galmde het NOG 5 SECONDEN VOOR DE START, en knal iedereen vloog over de start ik vloog ook omhoog pakte mijn kawatje 1 trap en hij ging weer, en ikke gassen tot de eerste bocht helemaal opgefuckt door de adrenaline die door mijn lijf gierden leek het wel of ze me neer wilden sabelen heel mijn lijf deed zeer maar toen mocht ik daar zo langs de boulevard waar ik toen ik nog een menneke was altijd stond te schreeuwen GASSEN!!

Nu reed ik daar zelf nou ja reed het was meer hobbelen, ik kwam daarop de knippen zonder enige vorm van snelheid, dus een ieder die daar wel eens heeft gereden of gestaan weet wat je dan overkomt alleen maar spin geen speed, man o man wat heb ik daar staan te klooien totdat op het einde de bocht naar links kwam weer op het verharde.
De snelle jongens kwamen me alweer voorbij met volle snelheid en dan is het weer makkelijk op dat harde zand, hup tussen de palen en naar de schans tijdens mijn sprongetje vlogen de pro's gewoon over me heen man wat had ik het benauwd een paar slingers die heerlijk gingen met veel pijn in mijn body maar goed de adrenaline deed zijn werk.

En je raad het al weer langs de boulevard met klapzand een hel was het elke knip leek wel een doodsteek nergens kon ik eraf totdat ik weer op het einde was reed ik dwars loor het lint en ben zo naar boven gereden en mezelf geparkeerd tegen de boulevard ik kon niet eens meer van mijn kawatje van de pijn.

Nadat de eerste manche was afgelopen en iedereen zijn wonden likte ging ik eens op zoek naar een eerste hulp post die adviseerde me maar eens om de ambulance te nemen, maar eigenwijs als ik ben had ik niet zoveel trek om in vlissingen naar het hospital te gaan (ik moet namelijk niets hebben van hospitals) dus ik tegen mijn meisje kom we rijden naar Tilburg dan kan ik effe op mijn bedje gaan liggen. Maar hoe dichter bij huis elke kauwgom op de weg voelde ik in mijn lichaam en zei rij maar gelijk naar het ziekenhuis want der is toch wel meer aan de hand als een kneuzingkje.

Daar aangekomen was de eerste vraag wat er was gebeurd, het eerste antwoord was dan ook, och op een motor zeker te hard gereden??
Maar na enkele onderzoeken hing ik al aan het infuus want er waren wat problemen met de mild en als ik geopereerd zou moeten worden dan had ik alvast het infuus ingebracht.
Na een onderzoek met een echografie bleek gelukkig dat ik geen bloeding had aan de mild maar deze had een flinke opdonder gehad.

Op mijn rug stond een mooie afdruk van een noppenband daarvan heb ik helaas geen foto verder had ik 3 gebroken ribben waarvan ik er ook een aantal van had gekneusd ook mijn mild was gekneusd mijn borstbeen was gescheurd zodat het inademen aardig zeer deed ik heb in totaal dik 3 maanden thuis gezeten om van mijn verwondingen op te knappen.

De rest van de club daarvan waren er nog een paar die de tweede manche wel zouden rijden maar niet geheel hebben uitgereden zoals ik mij nog kan herinneren dus misschien dat jullie begrijpen dat ik mijn rillingen kreeg ik heb gewoon veel pech gehad maar had het nooit willen missen.
Ik ga eens kijken of ik nog wat foto's tegen kom van toen en ik zal mijn kawatje eens uit de schuur gaan trekken want helemaal achteraan tussen de kinderfietsen stepjes wigwamtenten en weet ik veel wat allemaal niet meer staat mijn kawatje nog met mijn legendarische nummer 19 op zijn zijschild dat was mijn oorspronkelijke nummer wat ik toegewezen had gekregen.

Affijn een heel verhaal en voor de echte mannen onder ons(ook vrouwen) als je nog nooit hebt meegedaan en het er al jaren over hebt ga het doen en heb meer geluk dan ik had dan heb je een heerlijk verhaal voor alle verjaardagen en ritten die je nog gaat rijden als je aan een potje bier zit.

Groeten de Bierdokter
En bedankt hé..
Ik had al kriebels vóór de inschrijving, maar nu ik dit lees...;)hellup!
haha, glapje..Ik doe gewoon mijn rondjes..

Maar ik gá de redbull rijden, en das al ervaring op zich.
Ookal word ik 499ste, uitgaande van 1 uitvaller, ik heb het iig gedaan..

En gezien de baan, wórd het afzien!
http://www.redbullknockout.nl
Maar mijn brommer is wel in zijn element...CR 500..
Dus waar ze voor gemaakt is.
Nu de rijder nog.... :oops:
Yes! A CR500 is fast, and No! You can't ride it!
folie
Berichten: 884
Lid geworden op: vr jan 13, 2006 13:40
Locatie: ja

De Bierdokter schreef: ...toen kwamen er nog een stuk of 70 aan die hebben me niet allemaal geraakt maar 1tje zeker wel...

...ook mijn mild was gekneusd....

...ik heb gewoon veel pech gehad...
Dat zou ik nou niet willen zeggen...
Zo te horen mag je blij zijn dat je nog leeft.

Ik hou niet zo van R. B. evenementen. Die zijn namelijk bedoeld voor het publiek, en niet voor de rijders. R. B. geeft geen flikker om motorsport. Je komt ze bij alle gevaarlijke sporten tegen. En het publiek bestaat niet uit motorsportliefhebbers maar uit sensatiezoekers, en die komen eigenlijk om motorrijders te zien crashen. R. B. helpt daar een beetje bij in de vorm van onverantwoorde obstakels om er zeker van te zijn dat de crash op de juiste plaats geschiedt. Is ook handiger ivm de cameras voor de commercials. Het 'knock-out systeem' stoelt denk ik op dezelfde filosofie. Ik denk dat die sensatie onze sport uiteindelijk geen goed doet. Gladiatoren zijn allang uitgestorven.

Maar Niels, wel een kans om een keer over het strand te beren !
Gewoon lekker meedoen. Laat je alleen nie opnaaien. Is sowiezo een goeie algemene tip als je op een CR500 rijdt.
Verder is een warming up misschien een goed idee ? Ik rij altijd 2 rondjes op de crossbaan, dan een minuutje pauze en dan begint het echte werk pas. Doe ik dat niet krijg ik gezeik met verzurende onderarmen enzo.

Verder helpt het voor het extra klapzand misschien om je veervoorspanning achter een slagje terug te draaien. Dan zet je je voorvork wat verder onderuit, waardoor je iets minder gewicht op je voorwiel krijgt en iets meer naloop. Beide helpen je bij het sporen in het klapzand.
Bovendien wordt je stabieler op de snelle rechte stukken.
Hij gaat er iets langzamer van sturen maar dat zal bij de strandrace geen probleem zijn.
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Folie nu je hier over begint, op de maisplakken wordt mijn 525 wel eens wat nerveus op de kop,wat resulteert met af en toe slaan van het stuur.

Wat heeft een stuurdemper voor effect hierop. Lijkt mij gunstig,maar op de crossbaan en kruip-sluip ben ik er bang voor.Wie?
folie
Berichten: 884
Lid geworden op: vr jan 13, 2006 13:40
Locatie: ja

Houten Klaas schreef:Folie nu je hier over begint, op de maisplakken wordt mijn 525 wel eens wat nerveus op de kop,wat resulteert met af en toe slaan van het stuur.

Wat heeft een stuurdemper voor effect hierop. Lijkt mij gunstig,maar op de crossbaan en kruip-sluip ben ik er bang voor.Wie?
nieuw topic geopend..
nielscr500
Berichten: 83
Lid geworden op: zo apr 30, 2006 14:02
Locatie: Twente

Maar Niels, wel een kans om een keer over het strand te beren !
Gewoon lekker meedoen. Laat je alleen nie opnaaien. Is sowiezo een goeie algemene tip als je op een CR500 rijdt.
Verder is een warming up misschien een goed idee ? Ik rij altijd 2 rondjes op de crossbaan, dan een minuutje pauze en dan begint het echte werk pas. Doe ik dat niet krijg ik gezeik met verzurende onderarmen enzo.

Verder helpt het voor het extra klapzand misschien om je veervoorspanning achter een slagje terug te draaien. Dan zet je je voorvork wat verder onderuit, waardoor je iets minder gewicht op je voorwiel krijgt en iets meer naloop. Beide helpen je bij het sporen in het klapzand.
Bovendien wordt je stabieler op de snelle rechte stukken.
Hij gaat er iets langzamer van sturen maar dat zal bij de strandrace geen probleem zijn.

De vering voor heb ik inderdaad al naar beneden gezet.
Wel goede tip van de achterveerspanning verlagen.
Had ik zelf niet aan gedacht.
Tandwielverhouding heb ik naar 15-46 gezet, lijkt me goed, gezien ik ook nog het crossgedeelte moet rijden.
Verder meng ik iets vetter, 1:30.

Verzuren van de onderarmen heb ik ook altijd de eerste 1/2 ronden.
Dan inderdaad ff pauze nemen, en dan hele dag geen last meer.
Ik kan alleen niet trainen zondag, dus neem mijn knijpertje maar mee.

Opnaaien laat ik me zowieso niet.Ik rij mee voor de ervaring, en voor de lol.
Overmoedig worden is het gevaarlijkste wat er is in motorsport denk ik, dus dat doe ik maar niet.
Maar ik probeer hem wel uit te rijden, en ga er ook vanuit dat het best wel afzien word.

Bedankt voor de tips!

Niels
Yes! A CR500 is fast, and No! You can't ride it!
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

nielscr500 schreef: De vering voor heb ik inderdaad al naar beneden gezet.
Ik neem aan dat je hiermee bedoelt dat je vorkpoten verder in de kroonplaten hebt laten zakken, dus chopperstyle rijden zeg maar.
Want anders ................
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Ad Ketelaars
Berichten: 439
Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
Contacteer:

Zijn pen heeft de Bierdokter gelukkig al weer teruggevonden :wink: . Nu hopelijk zijn Kawaatje nog :( . Heintje Davids is ook op hoge leeftijd aan een come back begonnen :twisted: :toost:
See you!?!?!?
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

nielscr500 schreef:Ik rij mee voor de ervaring, en voor de lol.
Overmoedig worden is het gevaarlijkste wat er is in motorsport denk ik, dus dat doe ik maar niet.
Maar ik probeer hem wel uit te rijden, en ga er ook vanuit dat het best wel afzien word.
Uitslagen :?: :?: :?:
Mochten je armen daar niet verzuurd zijn dan heb je er in ieder geval nooit meer last van :idea:
Ben zelf nog aan het bijkomen van de strandrace (en ik heb hem alleen maar in horizontale positie bekeken vanaf de bank) :oops:
Ben wel blij dat ik toch maar niet heb ingeschreven, scheelt weer :

- een week of twee bijkomen van de spierpijn
- een nieuwe zuiger, nokkenasketting, div. lagers etc. , etc.
- en de rest van naar de gallemiezen gereden onderdelen.

Maar toch, het kriebelde wel heel hard in de onderbuik.
Petje, ik bedoel, helmke af voor de deelnemers :wink:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Redski
Berichten: 392
Lid geworden op: wo dec 25, 2002 23:56
Locatie: Hengelo(gld)
Contacteer:

Vandaag red Bull Knock Out bekeken op TV samen met de gasten op mijn dochters verjaardag. Kon (mocht) helaas niet weg .Men heeft afgelopen week KNMV startbewijshouders benaderd om alsnog in te schrijven.
Kijkende naar de beelden vanmiddag besefte ik dat ik dat gewoon had moeten doen :!: :!: .Zag er perfekt uit en herinerden mij aan de keren dat ik de Veronica strandrace gereden heb. :lol:
Laatst gewijzigd door Redski op ma nov 13, 2006 00:13, 2 keer totaal gewijzigd.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
Gebruikersavatar
Jacdesert
Berichten: 202
Lid geworden op: wo jun 19, 2002 21:27
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Ik ben wel live wezen kijken , koud en veel wind , maar wat een geweld als de toppers over de knippen knallen , daar kreeg je het weer warm van , straks de tv nog even aanzetten en het verslag bekijken , volgend jaar meedoen ??????????????????????????????????
Woestijn is fijn !!!
AdventureRider
Berichten: 120
Lid geworden op: ma feb 14, 2005 01:03
Locatie: Dordrecht

Redski schreef:Vandaag red Bull Knock Out bekeken op TV samen met de gasten op mijn dochters verjaardag. Kon (mocht) helaas niet weg .Men heeft afgelopen week KNMV startbewijshouders benaderd om alsnog in te schrijven.
Kijkende naar de beelden vanmiddag besefte ik dat ik dat gewoon had moeten doen :!: :!: .Zag er perfekt uit en herinerden mij aan de keren dat ik de Veronica strandrace gereden heb. :lol:
Ik zag dat er dochters waren die gewoon meededen! Goed hoor, zo'n snuitje met roze helm die 300 tot 400 man achter haar laat.
AdventureRider
Berichten: 120
Lid geworden op: ma feb 14, 2005 01:03
Locatie: Dordrecht

Is nu echt de deelnemers opkomst beperkt geweest?
Mensen, enig idee waarom? (Behalve dan verjaardagen van dochters)...
oossie
Berichten: 387
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 13:02
Contacteer:

AdventureRider schreef: Ik zag dat er dochters waren die gewoon meededen! Goed hoor, zo'n snuitje met roze helm die 300 tot 400 man achter haar laat.
Die Marianne Veenstra laat idd een goeie indruk achter. Had ze ook al in de states gedaan.
buspilot
Berichten: 19
Lid geworden op: di mei 09, 2006 07:36
Locatie: Viersen, Duitsland

Terug van de Scheveningse Strand...

Meer Bilder: Bilder vom Red Bull KnockOut



Marco de Reuver (4) vor Steve Ramon (40) und Timotei Potisek (1):
Afbeelding

Eine kleine Auswahl:

Timotei Potisek
Afbeelding

Afbeelding

Marc de Reuver:
Afbeelding


Erste Runde in der Qualifikation
Afbeelding

Afbeelding

2. Runde
Afbeelding

So geht also Sandfahren:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Und jetzt noch ein bißchen Action...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
nielscr500
Berichten: 83
Lid geworden op: zo apr 30, 2006 14:02
Locatie: Twente

Ik ben 262ste geworden, maar helaas de kwalificatie niet uit gereden.
Na drie kwartier was het over.

Koppeling compleet opgebrand, en einde rechte stuk een gat in mijn voorpijp gebrand.
Zonder koppeling wou het nog wel redelijk, maar toen de voorpijp er aan ging, de pijp maar aan de bekende Maarten gegeven.

Wel supergaaf om te rijden, vooral het rechte stuk!
Je word compleet gezandstraalt daar.En wat wat gaat dat hard!:)
Schuddend met de achterkant knallen!
De Jackhammer was een hel, al die bulten.Leek geen einde aan te komen.
Verder was het crossgedeelte goed te doen, ook de hoge bult met steile afsprong voor de Pier.
Wel lachen, je kijkt gewoon de mensen aan die op de pier achter het glas staan.
Was natuurlijk wel mul, en veel verschillende sporen.

Of ik volgende keer weer mee doen, geen idee.
Tis wel een aanslag op je motor!
Vanavond de koppeling maar eens lostrekken.
Ik heb nog een cr500 zien liggen daar, met het koppelingsdeksel er af.
Compleet verfikt, helemaal zwart geblakerd, en foei heet. :evil:

Maar het was een super ervaring!
En nu ook super moe, en alles doet zeer..hehe.
Verzuren van de armen viel me mee trouwens.

Niels
Yes! A CR500 is fast, and No! You can't ride it!
TTT
Berichten: 948
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:07
Locatie: Waalre NB

ik heb genoten vanuit de luie stoel :)

Dat waren wel lekkere lange knippen, lijkt me heerlijk.
smurf.
folie
Berichten: 884
Lid geworden op: vr jan 13, 2006 13:40
Locatie: ja

TTT schreef:ik heb genoten vanuit de luie stoel :)

Dat waren wel lekkere lange knippen, lijkt me heerlijk.
Het viel me wel op dat de toppers zo te zien al de hele baan nodig hadden. Soms bleven er ook gewoon steken. Zeker toch een beetje los zand. Zou het heftiger zijn dat stukske in Handel ?
Plaats reactie