Wégimont geannuleerd => betoging in Bastogne op 10/09/06

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Gery400

Betoging op 10 september 2006 te Bastogne

De ballade van Wégimont, voorzien op 10 september 2006 is geannuleerd.
De reden hiervoor is de omzendbrief van minister Lutgen (15/05/2006).
Deze verbiedt o.a. het rijden in Natura 2000 zones. In deze zones bevinden zich de mooiste trajecten van de rondrit.

Daarom zal er op 10 september 2006 een betoging georganiseerd worden in Bastogne.
Afspraak om 10 uur op het Mac Auliffe plein, vlakbij de tank en de militaire voertuigen (de aanhangwagens kunnen geparkeerd worden op het Merciny plein, 100 meter verder).

Op het programma staat een rondrit door de stad, en even goeiedag zeggen bij minister Benoît Lutgen…
In de namiddag kunnen alle bezitters van terreinmotoren en quads op het circuit van Bockholz-Goesdorf (in het Groot Hertogdom, op 25 km van Bastogne) terecht.
Op ditzelfde circuit vindt op zaterdag 9 september de “Charity Race” van Stefan Everts & Friends plaats.
Verder is er ook nog een road-book rit (op verharde wegen) op de mooie Ardense en Luxemburgse wegen.

Daniël Naveau
Président Codever
www.codever.be
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)

Ride it like you stole it!
adje

Erg jammer dat Wegimont niet doorgaat :cry:
Ik hoop dat er veel rijders naar de betoging zullen gaan.
Ik zal helaas niet kunnen komen omdat ik die dag al andere afspraken heb gemaakt.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
pruus
Contacteer:

Hele goede actie! Maar misschien iets ad hoc ..? Zelf was ik bvb heel graag gekomen maar heb ook al een afspraak in Limburg voor een Evenement dat voor het eerst plaatsvindt en dus ook onze aandacht verdient. Maar een organisatie als codever zal toch zeker doorgaan met acties als deze?!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
adje

pruus schreef:Hele goede actie! Maar misschien iets ad hoc ..?
Wat bedoel je hier mee ?
Ikke niet begrijp :?

Afbeelding Afbeelding

Sjokske

adje schreef:
pruus schreef:Hele goede actie! Maar misschien iets ad hoc ..?
Wat bedoel je hier mee ?
Ikke niet begrijp :?
Ad hoc = dus niet Adje die gaat samenwonen, en ook niet het hok waar z'n Honda's in vertoeven :lol: , maar meer in de trant van snelle ingeving ter elfder ure of zoiets (exacte bewoording volgens de dikke van Dale zal net iets anders zijn vermoed ik).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
pruus
Contacteer:

@ Ad, lijkt me gewoon wat kort dag om over drie weken een betoging te houden. Heeft wat van een wilde staking of niet? Waarom niet eerst een goed verhaal eromheen met sportbonden en motor-actie-groepen en de hele zooi?!
En dan nog buiten beschouwing dat jij op die datum vermoedelijk ergens aan de bbq zit waar ik ook graag bijwas maar helaas niet kan omdat ik andere afspraken heb gemaakt...
Maar feit is, beter deze actie dan geen actie! want wat ze nou in Belgie flikken is echt te gek voor woorden!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
adje

pruus schreef: En dan nog buiten beschouwing dat jij op die datum vermoedelijk ergens aan de bbq zit waar ik ook graag bijwas maar helaas niet kan omdat ik andere afspraken heb gemaakt...
Nee Hans, ik zit die dag ook niet aan de bbq wegens andere afspraken :wink:

Afbeelding Afbeelding

nupke

ben er wel voor om me te laten horen, mischien een beetje kortzichtig maar ik rijdtt liever naar Bastogne voor een Ballade (en die was weer erg leuk laatst) Ik ga d'r dus ook niet zijn
Plaats reactie