Moderator: ghulst
suzukisp370 schreef:Ben weer wat gevorderd met mijn sp 370. Allereerst is het helaas niet meer mogelijk om hem in originele staat te herstellenBen naar de suzuki dealer geweest en blijkbaar zijn enkel de motorische onderdelen nog beschikbaar,en ze zijn verschrikkelijk duur,dus ga ik hem ombouwen naar full cross(lichten eraf,pinkers had ik toch al niet,contactslot gaat de deur uit,alle elektriciteit gaat eraf(mede doordat de gelijkrichter kapot was en bijna alle elektriche componenten enzo),...)De tellers blijven er wel op,omdat deze nog goed zijn enzo.De off schakelaar naast de gashendel gaat er dus af en wordt vervangen door een moderne uit drukknop die op de ktm crossmotoren te vinden zijn(had ik nog liggen) ook de gashendel zal vervangen worden door die van een ktm sx (heb ik ook nog liggen) Vandaag heb ik de gehele draadboom eruit gehaalt en ook gemerkt dat er precies een knik zit als je het stuur draait,ik heb de balhoofd lagers nagekeken maar er is nix speciaal te zien,wat kan dit zijn?Ook heb ik het blok gestart,hij draait maar het gas blijft hangen terwijl de schuif volledig terugkomt en hij daalt weer in toeren als je de killswitch ff indrukt,dus valse lucht bij de carburator..Maar ik kan geen valse lucht vinden,nergens
Kan dit nog iets zijn?De carb is een mikuni 32mm rondschuif