Heb in de gaten dat het AllRoad Maniacs Forum thuisbasis van Al Qaeda is geworden...
Kennelijk gehacked door Bin Laden
Infiltratie nu ook al motorfora
Oppassen Freek...!
Groeten,
Arnaud.
AllRoad Maniacs gehacked...;-)
Moderator: ghulst
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
-
Ze hebben niet alleen ARM gehacked, maar ons regionale forum dus ook.
Dit was een maand geleden ook al het geval bij ons, toen was schijnbaar de server of provider finaal gehacked. Zou best unnen dat ARM bij dezelfde providerdinges zit.
Eikels
Dit was een maand geleden ook al het geval bij ons, toen was schijnbaar de server of provider finaal gehacked. Zou best unnen dat ARM bij dezelfde providerdinges zit.
Eikels
-
Ziek word je van die klere leiers die tegenwoordig overal forums lopen te hacken voor hun 'goede doel'. Zo'n beetje elk forum krijg wel een keer van dit soort zielige gasten op bezoek. En maar doen alsof ze machtig en stoer zijn. Laat ze snel hun kop houden anders gooien we nog wel wat bommen op hun kop
En nee, ik ben niet voor Israel maar wel tegen gasten die zo nodig de hele wereld mee willen trekken in hun eigen ellende.
En nee, ik ben niet voor Israel maar wel tegen gasten die zo nodig de hele wereld mee willen trekken in hun eigen ellende.
Als ze echt stoer zijn pakken de sites met veel bezoekers of eentje waarvan iedereen weet dat ze gigagoed beveiligd zijn (van het ministerie van defensie ofzo) in plaats van forums die door een beperkt aantal mensen voor hun hobbies gebruikt worden.
Hoe ingewikkeld kan dat nou zijn zo'n hobbyforum te kraken? En dan, dan zien misschien maximaal 300 mensen dat je een site gekraakt hebt?Eentje die gemaakt is door liefhebbers, niet eens door profs. Je bent toch wel een echt loser als je daar je kick uithaalt. Als je'n echt vent bent zet je ook ff je adres d'r bij!
Hoe ingewikkeld kan dat nou zijn zo'n hobbyforum te kraken? En dan, dan zien misschien maximaal 300 mensen dat je een site gekraakt hebt?Eentje die gemaakt is door liefhebbers, niet eens door profs. Je bent toch wel een echt loser als je daar je kick uithaalt. Als je'n echt vent bent zet je ook ff je adres d'r bij!
-
ARM werkt weer, evenals het lokale motorforum hierzo...
ja, ik snap het ook niet helemaal: Volgens mij win je zo niet echt aan populariteit?