balade in dinant

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
moorvarken
Berichten: 4
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 22:49
Locatie: vlaams brabant

heeft iemand al eens meegereden met deze organisatie?
http://www.ree-dinant.be/
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

Ja, ik.
Wat wil je weten ?

Jo VdB
moorvarken
Berichten: 4
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 22:49
Locatie: vlaams brabant

Met deze organisatie kan je gewoon met een paar mensen een rit maken met een gids(volgens de site min 7man ofzo)en kan je zelf een datum vastleggen of begrijp ik dat verkeerd.En hoe zijn die ritten want zelf zijn wij niet zon gevorderde rijders dus passen die zich aan het niveau aan of kan iedereen er aan deelnemen.
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

Het niveau wordt inderdaad aangepast aan de groep.
De gids is al een ietwat oudere man (50 - 55 jaar) die de streek als zijn broekzak kent.

En als ik me niet vergis praat hij ook wel wat Nederlands.

Jo VdB
Joop
Berichten: 950
Lid geworden op: do jan 01, 2004 20:28
Locatie: Zelhem

Jo VdB schreef:De gids is al een ietwat oudere man (50 - 55 jaar)
Jo VdB
Oudere man (50-55 jaar) :slaan: Je bedoelt waarschijnlijk een oudere jongere :D
moorvarken
Berichten: 4
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 22:49
Locatie: vlaams brabant

Is dat dezelfde organisatie als ik bedoel?Zijn er nog mensen die problemen hebben gehad of is dit een uitzondering?







Hoi;

Is het met rando-evasion dat je gaat rijden ?
Wat slechte ervaringen mee gehad, tegengehouden onderweg, op een gedeelte waar niet mocht gereden worden, wij volgden de gids aldaar, motor in beslag genomen, organisatie deelde iedereen mee dat ze toch op eigen verantwoordelijkheid reed, uitslag, elk een boete van rond de 1000 euro voor het loskrijgen en takelen van de motors!
Collega maakte het zelfde verhaal een maand nadien mee,
hier volgt u de gids en daarmee is alles gezegd, platte band of pech, er wordt gewoon doorgereden, u zoekt zelf maar een oplossing, in de prijs die u betaald is enkel de gids, u zorgt zelf voor alles, eten,drinken, ...
er is hier zelfs geen assistentie, uitslag, veel te duur voor wat je krijgt, en ik spreek uit meerdere ervaringen met deze mensen.
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

In onze groep reed iemand met een aftandse, versleten XR mee.
Onderweg is 2 x zijn demper eraf gevallen. 2 x hebben we gewacht totdat alles met ijzerdraad terug "gerepareerd" was.

De 3x keer is vriendelijk maar kordaat verzocht om het plezier van de andere deelnemers niet te bederven, en om via de openbare weg terug te keren.

Dit MOET kunnen. Als je aan een groepstocht meedoet, moet je zorgen dat je motor in orde is !!! Is dit niet zo, dan toon je geen respect voor je mededeelnemers, dus waarom zouden zij dan voor jou respect moeten tonen ?

Jo VdB
wheeling_jo
Berichten: 218
Lid geworden op: wo jul 26, 2006 21:05
Locatie: Haaltert

Ze rijden den 15de aug ook ... is dit werkelijk de moeite voor een leek ook?

Thanks

Josken
Plaats reactie