ik ben van plan ofroad te koopen
mijn voorkuur gaat naar deze 2 ktm sx250 bj2002 of kawa kx250 bj2000.omdat ik deze voor een prijsje kan krijgen.
vandaar ik zou graag de Specificaties van de bijde motoren hebben.of iemant die zijn ervaringen over een van deze motoren wil delen
mvg vinny
kiezen tussen ktm sx250 bj02 of kawa kx250 bj00
Moderator: ghulst
Er stuurt niets zo fijn als een KTM 2takt machine! En wat is er mis met WP-vering??? Ik denk dat je een keer op een slecht afgestelde KTM hebt gereden en dat daarom je voorkeur uitgaat naar een Kawa.
Ik heb alle merken al gereden, nu rijd ik op een 2006 KTM 300 en ik moet zeggen dat dit mijn allerfijnste fiets ooit is!
Ik zou dus kiezen voor de '02 KTM! Ten eerste is hij 2 jaar nieuwer dan die Kawa en ten tweede is zo'n ding standaard al veel beter uitgerust. Laat de vering van die KTM maar eens afstellen op je eigen gewicht en je zult geen spijt krijgen!
Ik heb alle merken al gereden, nu rijd ik op een 2006 KTM 300 en ik moet zeggen dat dit mijn allerfijnste fiets ooit is!
Ik zou dus kiezen voor de '02 KTM! Ten eerste is hij 2 jaar nieuwer dan die Kawa en ten tweede is zo'n ding standaard al veel beter uitgerust. Laat de vering van die KTM maar eens afstellen op je eigen gewicht en je zult geen spijt krijgen!
ik heb vooral op de 125's gereden van ktm en die sturen voor geen meter, een 250 stuurt al beter ,maar toch nog niet zo goed als een kawa vind ik. en over die veering, heb er gehad waar de veering slecht van stond afgesteld maar ook weer ze heel goed van stond afgesteld.jwrtuning schreef:Er stuurt niets zo fijn als een KTM 2takt machine! En wat is er mis met WP-vering??? Ik denk dat je een keer op een slecht afgestelde KTM hebt gereden en dat daarom je voorkeur uitgaat naar een Kawa.
ja moet gewoon kopen waar je je goed op voelt.
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
Voor een 2takt is hij best zuinig. Ik heb in het verleden erger meegemaakt. Voor enduro gebruik vind ik dit de fijnste fiets die er is, onderin goed bruikbaar en vooral doseerbaar vermogen, hij voelt dan lekker licht aan wat bij het kruip sluip werk wat in de bossen heel fijn is. Ben er 3 dagen mee in Polen geweest in het ISDE gebied en dan merk je wel dat je er veel gemakkelijker doorkomt dan met een 4takt. En als je het gas flink opentrekt gaat zo'n 300 als een raket.
En Stimpie, ik heb nog nooit op een nieuwe KTM 125 gereden dus daar kan ik geen antwoord op geven. Inderdaad moet je op een motor rijden waar je je goed bij voelt dus als dat dan een Kawa is...
En Stimpie, ik heb nog nooit op een nieuwe KTM 125 gereden dus daar kan ik geen antwoord op geven. Inderdaad moet je op een motor rijden waar je je goed bij voelt dus als dat dan een Kawa is...
- mxrider#28
KTM stuurt en veert echt slecht!jwrtuning schreef:Er stuurt niets zo fijn als een KTM 2takt machine! En wat is er mis met WP-vering??? Ik denk dat je een keer op een slecht afgestelde KTM hebt gereden en dat daarom je voorkeur uitgaat naar een Kawa.
Het veren zou ik wel aan kunnen wennen, maar het sturen echt niet...
En over de bouwjaren... een nieuwere motor hoeft niet meteen beter te zijn
Ik vind dat KTM's nogal zenuwachtig zijn qua stuurgedrag. Ze sturen erg licht, maar daardoor vind ik ze minder stabiel. Niet mijn ding dus, maar er zijn genoeg liefhebbers van KTM die dat lichte sturen wél appreciëren.
Beter een slecht karakter dan geen karakter