Werkt je avatar nu niet meer

Moderator: ghulst
Ja doet het. Photoshop is beetje wazig programma om foto's enz te bewerken (maar hij verkleint ook veel beter als b.v. paint)STTEVE schreef:mmmmm photoshop?? ik heb het url van jouw plaatje gekopieerd, moet toch ook werken, dacht ik........wel erg bedankt voor t verkleinen
Ik heb het even nagekeken en het staat ingesteld op 1644 bytes/50x50 pixels.Rudy schreef:Trouwens freek wat vind je een normaal formaat? 120x120 ofzo? (zelf heb je ook zo iets) en max groote plaatje 10kb ofzo¿¿??
dat is 1,6 kb... beetje erg kleinFreek schreef:Ik heb het even nagekeken en het staat ingesteld op 1644 bytes/50x50 pixels.Rudy schreef:Trouwens freek wat vind je een normaal formaat? 120x120 ofzo? (zelf heb je ook zo iets) en max groote plaatje 10kb ofzo¿¿??
Foto opslaan op je pc,openen in foto edit programma (b.v. photoshop, paint kan ook maar qualiteit is niet echt best meer dan) verkleinen tot gewenste formaat>>> uploaden op internet. Adres in profiel plakken klaar!! simpel tochhuskie schreef:Ik heb nu een paar foto's van mij op internet staan. Gepikt via mxfoto. Maar ik heb geen idee hoe ik hem als avatar kan bij plakken.
Wellicht een cursusje voor mij: hoe maak ik een avatar, by Rudy