Het klopt, Knight won de tweecilinderklasse op de Erzberg met een voorsprong van slechts 3 seconden op Kirssi.
De proloog van de Erzberg werd echter tot twee maal toe door Kirssi op zijn HP2 gewonnen. In deze wedstrijd rijden 1- en 2 clilinders door elkaar.
Kirssi wint Erzberg Prolog op HP2
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 51
- Lid geworden op: wo jul 20, 2005 12:02
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Hij wint 2 keer een kwalificatie race voor een wedstrijd waar hij niet verder kwam dan check 3. Alle andere toppers reden op lichte enduros omdat je de kwali rijdt met dezelfde motor als de wedstrijd van zondag.
De echte wedstrijd waar ook de KTM mannen met een 950 aan de start stonden was hij idd 3 seconden langzamer, en hij is het hele weekend geen seconde sneller geweest.
Knight is gewoon de winnaar van Erzberg op alle fronten.
Winnaar Hillclimb 2-cilinder, winnaar Hare Scramble en Snelste tijd ooit op de Hillclimb.
Als BMW iets wil bewijzen moeten ze Kirssi naar de Six-Days sturen dit jaar en hem tegen Sala met de KTM 950 laten rijden daar. Kijken wie er dan wint.
De echte wedstrijd waar ook de KTM mannen met een 950 aan de start stonden was hij idd 3 seconden langzamer, en hij is het hele weekend geen seconde sneller geweest.
Knight is gewoon de winnaar van Erzberg op alle fronten.
Winnaar Hillclimb 2-cilinder, winnaar Hare Scramble en Snelste tijd ooit op de Hillclimb.
Als BMW iets wil bewijzen moeten ze Kirssi naar de Six-Days sturen dit jaar en hem tegen Sala met de KTM 950 laten rijden daar. Kijken wie er dan wint.
-
- Berichten: 51
- Lid geworden op: wo jul 20, 2005 12:02
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Vorig jaar tijdens de GCC wedstrijd in Goldbach, bracht KTM de 950 Super Enduro al aan de start met daarop Giovanni Sala. De bedoeling was om daar al BMW een lesje te leren. Het liep anders af, Kirssi op de HP2 eindigde met een hele ronde voorsprong op Sala wiens motor op dat moment gewoon niet opgewassen was tegen de HP2 van Kirssi.
Het betrof hier natuurlijk wel een prototype van de Super Enduro, maar dat gold eveneens voor de HP2 die op dat moment ook nog niet geintroduceerd was.
Het betrof hier natuurlijk wel een prototype van de Super Enduro, maar dat gold eveneens voor de HP2 die op dat moment ook nog niet geintroduceerd was.
Gaat dat hier echt blijven duren met die HP2 zever ? Hoeveel topics gaan er nog besteed worden aan steeds hetzelfde onderwerp ? In een niet zo ver verleden is er ook al iets dergelijks geweest met een Suzuki meen ik, wie was dat ook al weer Het kan mij echt niet schelen als iemand nu met dit en een andere met dat rijdt. Ik vind het wel storend dat iemand ten koste van alles zijn grote gelijk wil bewijzen, en dan nog vlug even de concurrentie probeert zwart te maken.
Zelf ben ik onder de indruk geweest van de HP2 op de Erzberg vorig jaar, maar daar houdt het dan ook op. Voor hetgene waarvoor ik een enduromotor gebruik zijn er betere motoren dan de HP2, en dan praat ik nog niet over de prijs. En als je dan toch wil bewijzen hoe goed de HP2 is, daag je tegenstander rechtsstreeks uit en ga een dagje rijden met en tegen elkaar en op het einde van die dag zul je tot de volgende conclusie komen : het manneke doet het hem en niet de motor alleen, en zeker niet het hele reklame gezeik van BMW of KTM of om het eender welk merk. En gaat nu iedereen een topic starten over elke motor die een belangrijke wedstrijd wint ? Ik hoop het eerlijk gezegd niet.
Zelf ben ik onder de indruk geweest van de HP2 op de Erzberg vorig jaar, maar daar houdt het dan ook op. Voor hetgene waarvoor ik een enduromotor gebruik zijn er betere motoren dan de HP2, en dan praat ik nog niet over de prijs. En als je dan toch wil bewijzen hoe goed de HP2 is, daag je tegenstander rechtsstreeks uit en ga een dagje rijden met en tegen elkaar en op het einde van die dag zul je tot de volgende conclusie komen : het manneke doet het hem en niet de motor alleen, en zeker niet het hele reklame gezeik van BMW of KTM of om het eender welk merk. En gaat nu iedereen een topic starten over elke motor die een belangrijke wedstrijd wint ? Ik hoop het eerlijk gezegd niet.
AMENErik V schreef:Gaat dat hier echt blijven duren met die HP2 zever ? Hoeveel topics gaan er nog besteed worden aan steeds hetzelfde onderwerp ? In een niet zo ver verleden is er ook al iets dergelijks geweest met een Suzuki meen ik, wie was dat ook al weer Het kan mij echt niet schelen als iemand nu met dit en een andere met dat rijdt. Ik vind het wel storend dat iemand ten koste van alles zijn grote gelijk wil bewijzen, en dan nog vlug even de concurrentie probeert zwart te maken.
Zelf ben ik onder de indruk geweest van de HP2 op de Erzberg vorig jaar, maar daar houdt het dan ook op. Voor hetgene waarvoor ik een enduromotor gebruik zijn er betere motoren dan de HP2, en dan praat ik nog niet over de prijs. En als je dan toch wil bewijzen hoe goed de HP2 is, daag je tegenstander rechtsstreeks uit en ga een dagje rijden met en tegen elkaar en op het einde van die dag zul je tot de volgende conclusie komen : het manneke doet het hem en niet de motor alleen, en zeker niet het hele reklame gezeik van BMW of KTM of om het eender welk merk. En gaat nu iedereen een topic starten over elke motor die een belangrijke wedstrijd wint ? Ik hoop het eerlijk gezegd niet.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 130
- Lid geworden op: vr aug 19, 2005 19:04
Wat een enorm gezeur, de HP2 is gewoon gaaf en de KTM superenduro ook, als ik mocht kiezen zou ik het moeilijk hebben. Hou toch eens op met dat gezeur.
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Als ik zou MOGEN kiezen dan zou ik alleen maar een luxe probleem hebben.
-
- Berichten: 130
- Lid geworden op: vr aug 19, 2005 19:04
inderdaad ..... een heel erg luxeprobleem, ik wou dat ik er mee zat
Van mij mag je, hoor...speedphreax schreef:Als ik zou MOGEN kiezen dan zou ik alleen maar een luxe probleem hebben.