Kijk mam, een Guzzi met hangtieten!
Moderator: ghulst
Nou ja, Jo heeft hem tenminste niet over die dikke boomstam verderop hoeven te tillen.pruus schreef:http://upload.mdsalih.com/userfiles/pru ... 0kapot.jpg
Kijk mam, een Guzzi met hangtieten!
Dat wou ik gisteren ook posten maar ik durfde het eigenlijk nietSjokske schreef:Zijn ze daar die HP2 aan het opstokenpruus schreef:nog een stemmingsfoto...![]()
![]()
Heren niet zo jaloers, als extra speelgoed naast een echt enduro/offroad (KTM 450EXCadje schreef:Dat wou ik gisteren ook posten maar ik durfde het eigenlijk nietSjokske schreef:Zijn ze daar die HP2 aan het opstokenpruus schreef:nog een stemmingsfoto...![]()
![]()
Precies.Joop schreef:Heren niet zo jaloers, als extra speelgoed naast een echt enduro/offroad (KTM 450EXCadje schreef:Dat wou ik gisteren ook posten maar ik durfde het eigenlijk nietSjokske schreef: Zijn ze daar die HP2 aan het opstoken![]()
![]()
) zie ik niemand die HP-2 weigeren, ik in ieder geval niet
Waar zijn die paaltjes van gemaakt ?Sjokske schreef:Opklappen niet denk ik, naar achteren misschien![]()
![]()
Maar ja, daar zitten dan weer de o zo tere voetjes![]()
Laarzen met stalen neuzen dan ? Of zo'n soort van blikken ridderkostuum maar dan met wat meer wanddikte ?
Sjokske schreef:Quote uit Turks Fruit (dé film der films) : Beton, gewoon beton
En dan maar hopen dat die bakfiets echt zo zwaar is...TTT schreef:Sjokske schreef:Quote uit Turks Fruit (dé film der films) : Beton, gewoon beton![]()
toch gewoon hout.
Maar je zal er maar staan en er niet doorkunnen terwijl je de meute verderop ziet wegstuiven en de sterke arm der wet van achter naderbij komt