bij half gas stotteren
Moderator: ghulst
We hebben dit verhaal bij de hand gehad en na advies op dit forum de gasnaald laten zakken (klipje omhoog) en het probleem was over!
Succes!
Succes!
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Waarschijnlijk is het probleem opgelost van mijn suzuki 250cc '02. Ik heb de luchtschroef op 2 slagen uit staan. Gasnaald op de 2e stand van boven en sproeier nr 175. ALs ik aan het crossen ben gaat het goed. Alleen als ik op de weg rijd dan is het moeilijk om van halfgas naar volgas te gaan. De motor schiet dan naar voren omdat het lijkt dat hij dan opeens de hoofdsproeir gebruikt. Het loopt niet gelijdelijk over. Is dat wel normaal? Ik verneem het vooral op de weg.
-
- Contacteer:
Kijk maar eens op mijn site staat een grafiekje van de werking van de gasnaald en stationair spoeier en hoofdsproeier.yamaha81 schreef: Is dat wel normaal? Ik verneem het vooral op de weg.
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Het verschijnsel op de weg, kan ook nog worden veroorzaakt door de afstelling van de powervalves. Deze gaan bij een bepaald toerental open en geven een andere vermogensafgifte. Bij veelvuldig gebruik op de weg, zou je hier iets mee kunnen doen, dor ze strakker te stellen.