Van de rit in Escanaffles heb ik op de site de fotos en info bekeken. Iemand hier ervaring??

Moderator: ghulst
Waarom ? Afgezien van de kans om jullie te ontmoeten, is het een leukere rit ? Ik heb ook wel zin.adje schreef:Kan je beter naar Kluisbergen gaan.
Dat is ook op 9 Juli en wij zijn daar ook met 7 man.
www.ec2m.be
Ik heb aan verschillende mensen die deze rit wel eens hebben gereden gevraagd wat ze er van vonden en ze waren er positief over.folie schreef:Waarom ? Afgezien van de kans om jullie te ontmoeten, is het een leukere rit ? Ik heb ook wel zin.adje schreef:Kan je beter naar Kluisbergen gaan.
www.ec2m.be
Zit je zo omhoog?adje schreef:En trouwens folie , ben jij een vrouw ? ( er staat een vrouw symboltje bij je avatar
HahahahaHouten Klaas schreef:Hé Ad
Zit je zo omhoog?adje schreef:En trouwens folie , ben jij een vrouw ? ( er staat een vrouw symboltje bij je avatar
Volgens mij is Kluisbergen hetzelfde als Escanafflesadje schreef:Kan je beter naar Kluisbergen gaan.
www.ec2m.be
Oops, ff m'n profiel bijgewerkt. Je weet maar nooit....Sjokske schreef:Volgens mij is Kluisbergen hetzelfde als Escanafflesadje schreef:Kan je beter naar Kluisbergen gaan.
www.ec2m.be(Affiche : "Start aan de kerk van Escanaffles")
Wie is trouwens # 7
Dus de kans dat we miss Folie daar zien is toch nog aanwezig
Kan iemand vertellen wat de keurings eisen zijn voor dit evenement ?folie schreef:Waarom ? Afgezien van de kans om jullie te ontmoeten, is het een leukere rit ? Ik heb ook wel zin.adje schreef:Kan je beter naar Kluisbergen gaan.
www.ec2m.be
Henk , als we jullie op tijd tegenkomen daar in Belgie dan kan je de voor-inschrijving overnemen van 2 van onze clubleden die al afgehaakt hebben maar al wel betaald hebben.henk-v schreef:bericht van de organisatie gehad , er is nog voldoende plaats ,geen voorinschrijving meer mogelijk
Wij gaan met 6 man vauit midden nederland