Je kent ze wel die situaties dat je achteraf denkt van: PPFFOOEEHW! Dat ging net goed!
Want dat het fout kan gaan weten we inmiddels allemaal wel, en dat hoort ook bij het opzoeken van de grens. Maar die grens is een flinter dun lijntje, en het gevoel dat je krijgt wanneer je precies op het lijntje loopt als een koordanser op zijn koort. Dat overwinners gevoel... dat zodra je thuis komt het iedereen moet vertellen. Vertel het, geef het door! Schrijf het op, HIER...
Wat ging er bij JOUW net goed?
Moderator: ghulst
# 442
Is het mogelijk om dit een paar maanden later aan te halen
Velen zitten op dit moment een aantal keren per dag met hun gedachten bij Johan die door een gevalletje " net fout" er zeer beroerd bijligt in het ziekenhuis......
Dan heb je even geen behoefte aan gevalletjes die wel net goed gingen.
Velen zitten op dit moment een aantal keren per dag met hun gedachten bij Johan die door een gevalletje " net fout" er zeer beroerd bijligt in het ziekenhuis......
Dan heb je even geen behoefte aan gevalletjes die wel net goed gingen.
Uiteraard is dat mogelijk.
Ik heb mij niet op de hoogte gesteld van de ernst van Johan zijn situatie, daarom kan ik begrijpen dat men niet op dit item wilt reageren.
Voor beide Marten en Johan heel veel sterkte met herstel!
Ik heb mij niet op de hoogte gesteld van de ernst van Johan zijn situatie, daarom kan ik begrijpen dat men niet op dit item wilt reageren.
Voor beide Marten en Johan heel veel sterkte met herstel!
# 442
-
Superr Sanne , bedankt.
Bombardier , gaan met die banaan.
- mxrider#28
Degene die problemen met dit topic hebben kijken dan toch gewoon niet...
- mxrider#28
Met welk nut?Noppy schreef:Lappenmand vs Intensive care, daar zit nu precies het verschil.
Laten we er uit respect voor Johan ff een paar weekjes overeen laten gaan...
Omdat er al een week een flinke groep hechte en minder hechte vrienden van Johan dagelijks met een brok in de keel hun mail zitten te lezen en zich stilletjes afvragen of en hoe hij het zal halen ok? (moet ik nog duidelijker zijn?). Hou daar een beetje rekening mee aub.
Het is gewoon het moment niet, ok?
Het is gewoon het moment niet, ok?
- mxrider#28
Wel de goede naam opzoeken slimmeke.Noppy schreef:Jeroen ....., stop s.v.p.
En vind je het stoer om een naam te zeggen?
Kan je beter niet doen...
-
Mogen we nog praten over offroad rijden. Met deze topic was niks mis.
Je kunt je medeleven tonen door normaal te reageren. Je neemt nu eenmaal meer risico's met motorsport en volgens mij mag je hier best over schrijven.
De aktie van Johan was een ongelukkige en niet eens 1 van meer riscio's nemen.
Je kunt je medeleven tonen door normaal te reageren. Je neemt nu eenmaal meer risico's met motorsport en volgens mij mag je hier best over schrijven.
De aktie van Johan was een ongelukkige en niet eens 1 van meer riscio's nemen.
Ik vind de thread heel goed, maar de timing minder. Een maand geleden zou ik hier heel enthousiast mijn bevindingen neergekalkt hebben. De inspiratie zal wellicht onbewust aangewakkert zijn door het ongeluk van Johan en Marten...Sanne schreef: Want dat het fout kan gaan weten we inmiddels allemaal wel, en dat hoort ook bij het opzoeken van de grens. Maar die grens is een flinter dun lijntje...
Schrijf het op, HIER...
Over een paar weken, als we weten dat Johan herstellend is ipv van vechtend aan een flinterdun lijntje/draadje, dan denk ik dat de meeste mensen hier ook wel hun ervaringen zullen spuien.
Respect opbrengen voor mensen die je helemaal niet kent is natuurlijk lastig, maar probeer je ook eens in te leven in de ouders, familie en vrienden die hier het forum bezoeken om de status door te geven en misschien nog opzoek zijn naar aanknopingspunten van het waarom.
Ook al besluit je alle threads te wissen zodra je spijt hebt van wat je hier gepost hebt, de webcrawler van Google heeft al alles vastgelegd op de foto en de tekst is de komende 5 jaar vastgelegd. Denk ook eens aan de mogelijke juridische en emotionele consequenties; soms snap je niet waar een aanklager of een verzekeringsmaatschappij de moed vandaan haalt om dingen met elkaar in verband te brengen.
Ik heb ooit eens iets gepost over een vervangende motorfiets die voor de deur gestolen werd. De stroom vragen die dit opriep, ipv de hulp die ik verwacht had bij het terugzoeken van het ding, ging totaal de verkeerde kant op. Ipv hulp werd ik aangeklaagd, politieagenten op het forum gingen zich ermee bemoeien, een paar welwillende verzekeringstussenpersonen ook (die toevallig off-road reden). Ik heb de moderator moeten verzoeken om de hele draad maar te wissen. Te laat; Google had het al keurig vastgelegd.
Dit is wat mij betreft het laatste dat ik hierover schrijf. Ik zet er een grote punt achter en leef mee met Johan, zijn familie en vrienden. Reken er maar op dat ik verder niet reageer en wat mij betreft mag de moderator een groot slot zetten op deze discussie...
Je slaat de spijker op zn kop Noppy! Voor dat ik deze topic plaatste was ik idd op Midsummer geweest, niet beseffende dat het ongeluk zo een ernstige uitwerking had heb ik de topic geplaatst...Ik vind de thread heel goed, maar de timing minder. Een maand geleden zou ik hier heel enthousiast mijn bevindingen neergekalkt hebben. De inspiratie zal wellicht onbewust aangewakkert zijn door het ongeluk van Johan en Marten...
Deze topic zet ik in waarde ver, heel ver onder de waarde voor de respect van Johan en zijn omgeving.Over een paar weken, als we weten dat Johan herstellend is ipv van vechtend aan een flinterdun lijntje/draadje, dan denk ik dat de meeste mensen hier ook wel hun ervaringen zullen spuien.
Om deze rede vraag ik dan ook aan de moderator om deze topic te sluiten.
Vandaag genieten van de TT in Assen want de motorsport blijft leuk!
# 442