hey
Ik wil mijn vliegwiel losmaken maar dit wil niet lukken. Ik heb dit geprobeerd met de luchtsleutel. Omdat het niet wil lukken denk ik dat het aan de druk ligt. De compressor slaat uit bij 8 bar. zou je dit nog kunnen verhogen naar bv 10 bar en hoe doe je dit dan?
mvg rj
compressor meer druk laten geven.
Moderator: ghulst
-
het is al gelukt de bout losmaken, maar als iemand weet of dat kan zou ik het alsnog wel willen weten
Om het vliegwiel los te maken moet je wel een vliegwieltrekker hebben hè.
Door de magnetische kracht blijft ie er zo vast op zitten
Door de magnetische kracht blijft ie er zo vast op zitten

Laatst gewijzigd door Guillaume op wo jun 21, 2006 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Zoals je kunt lezen, is hij al los. Sommige compressoren kun je wel instellen onze kleine compressor heeft er een schroef voor bij de aanzetknop, maar in de gebruiksaanwijzing zal het zeker staan.....
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Volgens mij is de instelling alleen van het reduceerventiel. Het afslaan wordt bepaald door de klep onder het kapje (onder de aan uit knop)
Misschien kun je daar iets bijbuigen of zo. Maar als de boel uit elkaar klapt heb je het niet van mij
Misschien kun je daar iets bijbuigen of zo. Maar als de boel uit elkaar klapt heb je het niet van mij

-
- Contacteer:
Daar verhoog je de druk ook niet mee, als je die insteld dat hij max doorlaat kun je hem er hoogstens tussenuit halen om meer flow te krijgen, dat helpt wel wat.
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
Nou ik ga maar niet aan klepjes enz buigen.
We hebben er niet een gebruiksaanwijzing bij of die zijn we kwijt.
Je kunt hem wel bijstellen alleen dit heeft niet met het uitslaan te maken. Je kunt dan regelen hoeveel bar je wil maar dus niet meer dan 8 bar dit is bij het een 2de metertje, de eerste zorgt volgens mij voor het uitslaan
Nouja zo is het ook gelukt dus laat ik hem maar gewoon op 8 bar staan.
We hebben er niet een gebruiksaanwijzing bij of die zijn we kwijt.
Je kunt hem wel bijstellen alleen dit heeft niet met het uitslaan te maken. Je kunt dan regelen hoeveel bar je wil maar dus niet meer dan 8 bar dit is bij het een 2de metertje, de eerste zorgt volgens mij voor het uitslaan
Nouja zo is het ook gelukt dus laat ik hem maar gewoon op 8 bar staan.
Je pressostaat (nee, niet prostaat
) kun je normaal gesproken ook instellen. Dit is het kastje waar de voedingskabel naar binnen fietst. Hierin zit normaal gesproken een stelschroef waarmee je de druk kunt instellen waarbij de motor afslaat.
Het reduceerventiel regelt alleen de druk vanaf je voorraadtank naar de gebruiker en de "leverbare" druk zal dus nooit hoger kunnen worden dan de op de pr(ess)ostaat ingestelde druk
Maar ook op je luchtsleutel kun je meestal verschillende krachten instellen.

Het reduceerventiel regelt alleen de druk vanaf je voorraadtank naar de gebruiker en de "leverbare" druk zal dus nooit hoger kunnen worden dan de op de pr(ess)ostaat ingestelde druk

Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
ooow aha weer wat wijzer.
bedankt.
dat had ik ook allemaal al uitgevogeld.
bedankt.
dat had ik ook allemaal al uitgevogeld.