3 ktm's op zoek..

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Rachez

naar mooie off-road routes in het zuiden. Het plan is om in de laatste 2 weken van augustus ergens in Italie, de Pyreneen of Spanje. Veel off-road te gaan rijden. Beetje kamperen, mooi weer, mooie omgeving dat idee.

Nou weet ik nog dat op het oude forum er een aantal gebieden genoemd waren die de moeite waard zijn. Dus info welkom!
Freek
Site Admin
Contacteer:

In Italie kun je in Piemonte mooi rijden. Niet moeilijk, maar een fantastische omgeving.
Van Spanje (incl.pyreneen) heb ik een boek met 101 roadbookroutes.
Wil je met een gids rijden kijk dan even op de site van Louise. Haar adres staat ergens onder deze rubriek van dit forum.

Freek
Gast

Heb je misschien een ISBN nummer van dat boek, of weet je waar je dat kan kopen?
Freek
Site Admin
Contacteer:

ISBN: 84-923373-0-3 titel 101 rutas por la Espana rural en wordt uitgegeven door Toyota 4x4

te koop bij de spaanse bol.com: www.altair.es ga daar naar de virtual-bookshop en zoek op bovenstaand isbnnr.

Freek
Rachez

Tnx voor het isbn nr ga het wel bestellen voor een volgende keer duurt alleen te lang voor deze trip voor het binnen is. Wel wat tracks op internet rond Piemonte gevonden dus dat gaat het waarschijnlijk worden
Freek
Site Admin
Contacteer:

Als je in Piemonte naar camping GranBosco in Salbertrand (bij Oulx) gaat, vindt je ongetwijfeld een aantal motorrijders die je tips kunnen geven over de routes. Koop even een wandelkaart en een markeerstift en je bent klaar.

Ik heb deze routes hier ook thuis liggen.
Plaats reactie