Erwin, mooi dat het gelukt is.
nu heb ik nog even een vraagje aan jou, in het laaste mailtje dat ik van de organisatie heb gehad stong o.a.
"Uw inschrijving wel degelijk hebben ontvangen en u ervan bedankt. Uw inschrijving zal doeltreffend slechts zijn wanneer u het bedrag van 35 zult betaald hebben? op de rekening hieronder. De eerste ingeschrevenen hebben prioriteit want DNF en de Waalse Regio leggen ons een beperkt aantal 300 deelnemers op waarvan maximum 50 quads. Bedankt"
vervolgens heb ik het geld overgemaakt, maar heb nog geen "Officiele" bevestiging dat ik bij de eerste 300 zit.
heb jij na bovenstaande mail nog een bevestiging gehad ?
Groeten,
Johnny
bastogne
Moderator: ghulst
Johnny na de eerste mail heb ik geen bevestigingsmail ontvangen, wel heeft Cedric nog gemaild dat er nog 99 vrije plaatsen waren, jij hebt al eerder dan mij betaald dus je zit er "op zeker" bij. Vanavond betaal ik ook ff voor m'n broer (wordt z'n eerste balade, heeft sinds 2 weken ook een WR, dus wordt spannend voor 'm) We vertrekken waarschijnlijk op vrijdag al om bij Bastogne ergens te camperen, hoeven we een keer niet zo vroeg op.
ok dan komt het allemaal goed, wij gaan ook vrijdag die kant op.
misschien zie ik je daar.
wij rijden met drie suzuki's en een ktm.
en komen met een bus van bel-motoren Zwolle
Groeten,
Johnny
Groeten,
Johnny
Volgens mij heb ik jullie al eens getroffen, jullie gaan toch vaker naar de balades vanuit zwolle? Vorig jaar Manhay? Wegimont? Libramont? of een andere.johnny07 schreef:ok dan komt het allemaal goed, wij gaan ook vrijdag die kant op.
Groeten,
Johnny
heb je een camping geregeld of wat doen jullie?
volgens mij heb ik jou ontmoet in berismenil (la roche) wij gaan regelmatig naar belgie (toen het nog mooi was, ben benieuwd wat er nu nog mag) wij gaan in dit geval denk ik gewoon bij de start overnachten (veemarkthallen in bastogne).
Groeten,
Johnny
P.S. berismenil was de mooiste rit die ik ooit heb gereden in belgie, maar was helaas eenmalig.
teveel lokale tegenstand geloof ik.
Groeten,
Johnny
P.S. berismenil was de mooiste rit die ik ooit heb gereden in belgie, maar was helaas eenmalig.
teveel lokale tegenstand geloof ik.
manhay-niet
libramont-niet
wegimont-wel
framont-wel
bertrix-wel
berismenil-wel
libin-wel
bastogne-wel
johnny
libramont-niet
wegimont-wel
framont-wel
bertrix-wel
berismenil-wel
libin-wel
bastogne-wel
johnny
Berismenil, dat zou wel eens kunnen kloppen dat we elkaar daar getroffen hebben. Ik hoop niet dat "onze" speeltuin dichtgaat, de balades vind ik echt geweldig om te rijden...........helemaal dicht zal wel niet want 't off-road rijden is te populair in de België, maar ze kunnen 't wel onaantrekkelijker maken. We trekken ook altijd aan 't kortste eind, bij mij in de omgeving worden er tegenwoordig beroerd veel razzias gehouden tegen wildcrossers, een aantal rijders heeft z'n fiets in moeten leveren (krijgen ze volgens mij wel weer terug) 't wordt er allemaal niet makkelijker op..........
laat ik beginnen te melden dat de rit dit jaar in bastogne weer een mooie rit was, al had ik wel het gevoel dat er meer asfalt in zat.
verder wel wat leuke technische stukken echt genoten.
een mindere ervaring is dat mijn borg niet werd teruggeven (50 euro).
dit kwam doordat ik om een aantal quads die vast stonden ben heengereden 1 meter buiten het pad.
ik heb dus inderdaad buiten het pad gereden, maar om in deze situatie de borg in te houden vind ik heel kinderachtig.
het ljikt mij beter om bij ritten waar veel quads meedoen eerst de motoren te laten starten en daarna de quads, dit voorkomt veel problemen.
Groeten,
Johnny
verder wel wat leuke technische stukken echt genoten.
een mindere ervaring is dat mijn borg niet werd teruggeven (50 euro).
dit kwam doordat ik om een aantal quads die vast stonden ben heengereden 1 meter buiten het pad.
ik heb dus inderdaad buiten het pad gereden, maar om in deze situatie de borg in te houden vind ik heel kinderachtig.
het ljikt mij beter om bij ritten waar veel quads meedoen eerst de motoren te laten starten en daarna de quads, dit voorkomt veel problemen.
Groeten,
Johnny
Klootzakken die Walen.
Ze willen echt nooit meewerken.
Nee , ik heb veel liever te maken met Vlamingen dat zijn meestal toffe lui
Ze willen echt nooit meewerken.
Nee , ik heb veel liever te maken met Vlamingen dat zijn meestal toffe lui
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Was een lekker ritje, vrijdagavond direct aan de start (10m) ons tentje opgezet, perfect georganiseerd! voor de eerste x m'n broer meegenomen (heeft ook een WR gekocht) en die vond de ballade ook geweldig. Het was weer een geslaagd weekendje.