Crosser op kenteken, geeft dat problemen?

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
ktm_gs300

Hoi,
Ik heb dus gister mijn ktm gs 300 verkocht om toch op zoek te gaan naar een zwaardere viertakt. Een 520 sx of een 525 exc, met kenteken en alles.
Nu heb ik een mooie 520 sx met kenteken gezien, hier is dan een 6 bak ingezet, licht werkt, toeter moet nog aangesloten worden enzo, en er zit dus een frame nummer op, maar gaat mij dit met ritjes nog problemen geven? Ik wil dus met wat offroad ritjes rijden, mischien een enduro proberen, en ook van die ritjes in frankrijk enzo rijden. Gaan ze dan bij de keuring vervelend doen of maakt het niks uit?
Ik hoor het graag :)
Honda crf 250
TTT

bij keuring kijken ze naar:
(niet altijd alles)
- papieren (kenteken, verzekering, rijbewijs)
- soms controleren ze of het framenummer overeen komt met het kenteken.
- verlichting
- banden
- lawaai uitlaat
- banden

en dan nog wat kleine zaken
- remmen
- bolletjes aan remhendels e.d.

toeter heb ik nog nooit hoeven laten horen.

ALs de motor op kenteken staat, mag ie op de weg, anders zou die geen kenteken krijgen.
smurf.
Fox-kid
Contacteer:

Als je papieren met je frame overeenkomen is er niks aan de hand zou ik zeggen.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Dr_Bean
Contacteer:

misschien nog belangrijker: In geval van een aanrijding/ongeval wordt natuurlijk gekeken of de zaak klopt. Als het kenteken duidelijk niet bij de motor hoort kan/zal de verzekering moeilijk gaan doen.
ktm_gs300

Nou das mooi :) Er zit een framenummer op en het kenteken staat op dat nummer, dus nu nog ff geld sparen...
Bedankt iig :!:
Honda crf 250
Plaats reactie