Hoi,
Ik vraag me af of je je Quad en of Crossmotor helemaal mag inspuiten met silecone spray dus ook het plastic? plastic krijgt hier wel weer een mooie bling bling uitstraling van. ik hoop dat iemand me kan helpen.
Silecone Spray
Moderator: ghulst
Ja hoor, alleen oppassen bij je remmen en het zadel en de hendels, dat wordt glad.
Cockpit spray bij de Makro of Kruidvat is de goedkoopste.
Dus geen dure silicone halen bij de dealer voor 8 euro oid. want de cockpit spray van 3 euro is minstens zo goed!!
Maar pas op, je raakt er wel aan verslaafd
Dus geen dure silicone halen bij de dealer voor 8 euro oid. want de cockpit spray van 3 euro is minstens zo goed!!
€ 1,99 of zoiets bij de LidlJBassie schreef:Cockpit spray bij de Makro of Kruidvat is de goedkoopste.
Alleen niet gebruiken als het stoft, motor ziet er dan na het rijden erger uit dan zonder inspuiting
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Dusty ontvetter bij de Wibra (voor 1 zoveel) is ook een geweldig en voordelig reinigings middel voor de vieze weekenden.Sjokske schreef:€ 1,99 of zoiets bij de LidlJBassie schreef:Cockpit spray bij de Makro of Kruidvat is de goedkoopste.
Alleen niet gebruiken als het stoft, motor ziet er dan na het rijden erger uit dan zonder inspuiting
Die Dusty hebben ze in België niet...
(ik vind hem toch niet in elk geval...)
Montesa Cota 315R
O jawel! Ik heb hem al gekocht in de WIBRA van Leuven, en ook in een WIBRA in Brussel, ik geloof dat het Schaarbeek was, maar ben niet zeker.Estivie schreef:Die Dusty hebben ze in België niet...
En by the way, het is Dasty, en niet Dusty.
Beter een slecht karakter dan geen karakter
-
Super spul dat Dasty, ik gebruik het zelfs op mijn kleding als daar smeer of iets dergelijks op zit. Pas geleden siliconenolie gekocht bij de Aldi, beetje vettig maar super bling bling 1,09 voor een klein busje. Handig formaat ook om mee te nemen. Ook handig om je kabels daarmee te smeren.
-
ik doe het overal op wielen (niet op remmen) onder plastik, op motor je hebt er voordelen mee: de moddergaat er nadien beter af en je plastik blink weer en krijgt eiglijk terug wa "voeldsel" daarom doe ik ook als de buitenkanten van de kabels: remen koppeling... zo blijven ze redelijk soepel en breken ze niet
greetz
greetz
-
Haha,ik haal het ook altijd bij de action.XR600R schreef:Bij de action 1,39
Dat is wat anders dan bij de dealer.......10.95
Moet je de mensen zien kijken als ik bijna het hele schap leeg haal...
Yes! A CR500 is fast, and No! You can't ride it!
Héé, bij mij wordt ook al zo raar gekekennielscr500 schreef:Haha,ik haal het ook altijd bij de action.XR600R schreef:Bij de action 1,39
Dat is wat anders dan bij de dealer.......10.95
Moet je de mensen zien kijken als ik bijna het hele schap leeg haal...