Motocross doorgedrongen tot hoger management
Moderator: ghulst
Het creëren van marktleiders is topsport geworden. Door de hyperconcurrentie, een eigenzinnige consument en door de snel toenemende complexiteit van onze samenleving zijn veel marketing-campagnes maar beperkt succesvol. Make Dust or Eat Dust is een zoektocht naar de vraag welke wetmatigheden de marketingsuccessen van vandaag bepalen. Tijdens deze zoektocht heeft Roland van Kralingen nieuwe inzichten gekregen in het creëren van meerwaarde. Deze inzichten deelt hij in dit boek met de lezer. Het blijkt dat meer dan ooit inspiratie nodig is om succesvol te zijn. Make Dust or Eat Dust is dan ook bedoeld als bron van inspiratie en nieuwe inzichten.
De foto en de titel zijn duidelijk, dus een echte aanrader voor de zich respecterende noppenridder.
Een marketingman die zijn boek in de richting van zijn hobby schrijft schat ik zo in.
Maar goed dat hij niet biljart. Zou die cover er wel erg saai uit hebben gezien.
Maar goed dat hij niet biljart. Zou die cover er wel erg saai uit hebben gezien.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
-
Verschrikkelijk... Ik lees alleen maar : "Blaat blaat blaat bla bla bla". Het zoveelste dertien in een dozijn marketing boek.
Vervelende baan, mooie hobby/sport
# 442
Make Dust or Eat Dust is dan ook bedoeld als bron van inspiratie en nieuwe inzichten.speedphreax schreef:Verschrikkelijk... Ik lees alleen maar : "Blaat blaat blaat bla bla bla". Het zoveelste dertien in een dozijn marketing boek.
Dat is toch heel goed op een off-road te gebruiken !!