Ik heb in 2004 een XR600r aangeschaft, en toen al meteen uiteen gedraaid naar aanleiding van versnellingsbak-problemen. Nadat ik van m'n Kawa 900 afgevallen was, heeft het project stil gelegen, totdat ik laatst de onderdelen bijelkaar heb geveegd en er een volledige XR uit gesleuteld heb.
Heb het blokje compleet gereviseerd, kabelboom compleet opnieuw gemaakt (De oude was ècht rot) en een hele grote beurt gedaan.
Enige probleem is, hij start niet.
Nu startte hij 2 jaar geleden ook al voor geen meter. Mij lijkt dat de carburatie niet helemaal lekker is.
Bij montage hield ik de slang van de carterontluchting over. Normaal zit die toch aan het luchtfilterhuis, maar deze heeft hiervoor geen aansluiting.
Weet iemand waar de slang van de carterontluchting aangesloten moet worden? Of kan deze gewoon los blijven hangen?
Op m'n XR zit ook een Vampire absorptiedemper. Aan de inlaat is hij standaard. (Filter met spons) Hebben de spoeiers iets te doen met starten?
Heb ergens gelezen dat :
- Hoofdspoeier; 165
Stationairsproeier; 62/65
Luchtschroef 1,5 slag los
Is er een succesvolle manier van aantrappen? Wellicht dat die van mij beter kan?
Ik trap hem tot de compressieslag en blijf druk uitoefenen op de kickstarter, totdat hij doorslaat en trap hem dan meteen door tot beneden.
Mazzels, NinYes.