hey, heb hier een lot crossbroeken en vesten einde serie kunnen opkopen
grotendeel acerbis, allemaal gerief van om en bij de 100-150€ tstuk
mag weg voor 70€ tstuk
De maten schommelen om en bij de 32 tot 36 Of maat M, jullie mogen op afspraak gerust langskomen om ze eerst te passen. Ben van Ternat dus mensen kom maar af Men vriendin kan zich ermee bezighouden om te versturen,is dus geen probleem meer
Maat L
Maat M verkocht
Maat XL verkocht
Maat 28 acerbis,blauw-oranje
Maat 32 acerbis blauw verkocht
Maat 32 acerbis rood-grijs
Maat 34 diadora
Maat 34 acerbis wit-grijs
Maat 28 acerbis rood-grijs
Maat 32 acerbis oranje
Maat 32 Thor
maat 32 Verkocht
Maat 32
Maat 32
Maat 32 Verkocht
maat 30 UFO
Maat 32 verkocht
Maat 38
Maat 36
Maat 36
greetz
groot lot crossbroeken en vesten
Moderator: ghulst
Jammer dat je niets voor grote/lange/stevige mensen hebt
`98 R11GS
Wel kan zijn dat er wel iets bijzit hoor, zoals een van de endurovesten is een vrij grote maat en er zijn 2 broeken bij ook,maar heb ze woensdagmorgen pas in huis en zal dan enkele maten zetten bij de fotos.J-P schreef:Jammer dat je niets voor grote/lange/stevige mensen hebt
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Maten staan eronder.bart-fmx schreef:die fox en acerbis broek op de tweede foto en de acerbis op de derde welke maten zijn dat ben mogelijk geintresseerd
greetz bart
greetz
hey jp chek nu eens,staan enkele grote maten bij.J-P schreef:Jammer dat je niets voor grote/lange/stevige mensen hebt
groetjes
- mxrider#28
Bij Fox Sinisalo kun je de zelfde maat aan houden.bart-fmx schreef:die fox is maat 36 toch hoe valt die in verhouding tot een sinisalo scd in maat 34?
Mijn sinisalo broeken zijn allemaal 32 en mijn fox broek is ook 32 en die valt eigenluk net iets langer dan de SCD.
Helaas Te klein nog.Klx300R schreef:hey jp chek nu eens,staan enkele grote maten bij.J-P schreef:Jammer dat je niets voor grote/lange/stevige mensen hebt
groetjes
`98 R11GS
Nah, ik ben 1.95 en weeg veel teveel, wat denk jij? motorbroeken zijn altijd XXL voor mij, jassen dito en handschoenen 5XL (jawel)...Klx300R schreef:zeker van? je mag die maten niet vergelijken met maten van een jeansbroek he.
greetz
`98 R11GS
van u wil ik dus geen lap rond men oren krijgenJ-P schreef:Nah, ik ben 1.95 en weeg veel teveel, wat denk jij? motorbroeken zijn altijd XXL voor mij, jassen dito en handschoenen 5XL (jawel)...Klx300R schreef:zeker van? je mag die maten niet vergelijken met maten van een jeansbroek he.
greetz
Vreest niet, ik ben pacifist!
`98 R11GS
Jawel maar dan moet je wel reageren op je laatste PB?!Klx300R schreef:komaan mensen,niemand die wat kan gebruiken? daarna zijn het crosshirts en enkele vesten.
greetz
Groeten,
Sanne
# 442
-
Je weet het... als je weer zo'n Profile 03 jas in XL hebt dan is hij voor mij. Dan niet snel aan een ander verkopen zoals de vorige keer.Klx300R schreef:komaan mensen,niemand die wat kan gebruiken? daarna zijn het crosshirts en enkele vesten.
greetz