voorvork probleem
Goedendag, even voorstellen, Ik ben Arthur Boer en ik heb sinds kort een XR600 uit 89. En ik moet zeggen, het bevalt mij prima. Ik ben 29 en woon in IJmuiden. Ik rijdt deze XR hoofdzakelijk van IJmuiden naar Den Helder en terug. Ik heb alleen een probleem. Als het hard waait dan heb ik het gevoel dat de wind de controle krijgt over mijn voorwiel . Niet echt prettig bij bijv. 100 km/h. Ik heb toen mijn voorwiel klem gezet en ben gaan draaien met mijn stuur. Wat blijkt ik kan mijn stuur redelijk ver beide kanten opdraaien maar mijn voorwiel blijft recht staan . Is dit een standaard probleem of kan ik hier wat aan doen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Tevens als iemand voor mij een werkplaatshandleiding op cd-rom heeft zou ik die wel heel graag willen heben. Ik merk het allemaal wel. Alvast bedankt Arthur.
Dat is een brug ,evt gebogen, met twee grote gaten die je net boven je wiel, over je onderpoten van de voorvork klemt. Hierdoor voorkomt je voor een groot deel, torsie.
Voor OffRoad in de zware klei is dit geen aanrader.
Zelfs de oude Puch Maxi had zo'n ding
Ps.
ik denk dat alle OffRoads op de weg zich zo gedragen (licht gevoel aan de voorkant).
Zelfs de oude Puch Maxi had zo'n ding
Ps.
ik denk dat alle OffRoads op de weg zich zo gedragen (licht gevoel aan de voorkant).
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
Ja dat heb ik ook al gehoord. Ik wist van te voren wel een beetje dat dit zo was. Het probleem is alleen dat het erger was dan ik had verwacht. Weet jij of een torsie brug van een dominator past? Ik heb niet de illusie dat ik het probleem helemaal kan oplossen, Het zou alleen wel pretig zijn als het wat minder word.gassen schreef:Dat is een brug ,evt gebogen, met twee grote gaten die je net boven je wiel, over je onderpoten van de voorvork klemt. Hierdoor voorkomt je voor een groot deel, torsie.
Zelfs de oude Puch Maxi had zo'n ding :?:
Ps.
Of die van een Dominator past, zou ik echt niet weten.
Maar controleer je speling op de vorkpoten eens , misschien dat je er met een paar nieuwe bussen al grotendeels vanaf bent.
Maar controleer je speling op de vorkpoten eens , misschien dat je er met een paar nieuwe bussen al grotendeels vanaf bent.